Kursiniai darbai

Strateginis marketingo planas: UAB "Vamzdžių izoliavimo gamykla"

10   (1 atsiliepimai)
Strateginis marketingo planas: UAB "Vamzdžių izoliavimo gamykla" 1 puslapis
Strateginis marketingo planas: UAB "Vamzdžių izoliavimo gamykla" 2 puslapis
Strateginis marketingo planas: UAB "Vamzdžių izoliavimo gamykla" 3 puslapis
Strateginis marketingo planas: UAB "Vamzdžių izoliavimo gamykla" 4 puslapis
Strateginis marketingo planas: UAB "Vamzdžių izoliavimo gamykla" 5 puslapis
Strateginis marketingo planas: UAB "Vamzdžių izoliavimo gamykla" 6 puslapis
Strateginis marketingo planas: UAB "Vamzdžių izoliavimo gamykla" 7 puslapis
Strateginis marketingo planas: UAB "Vamzdžių izoliavimo gamykla" 8 puslapis
Strateginis marketingo planas: UAB "Vamzdžių izoliavimo gamykla" 9 puslapis
Strateginis marketingo planas: UAB "Vamzdžių izoliavimo gamykla" 10 puslapis
Strateginis marketingo planas: UAB "Vamzdžių izoliavimo gamykla" 11 puslapis
Strateginis marketingo planas: UAB "Vamzdžių izoliavimo gamykla" 12 puslapis
Strateginis marketingo planas: UAB "Vamzdžių izoliavimo gamykla" 13 puslapis
Strateginis marketingo planas: UAB "Vamzdžių izoliavimo gamykla" 14 puslapis
Strateginis marketingo planas: UAB "Vamzdžių izoliavimo gamykla" 15 puslapis
Strateginis marketingo planas: UAB "Vamzdžių izoliavimo gamykla" 16 puslapis
Strateginis marketingo planas: UAB "Vamzdžių izoliavimo gamykla" 17 puslapis
Strateginis marketingo planas: UAB "Vamzdžių izoliavimo gamykla" 18 puslapis
Strateginis marketingo planas: UAB "Vamzdžių izoliavimo gamykla" 19 puslapis
Strateginis marketingo planas: UAB "Vamzdžių izoliavimo gamykla" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

įvadas
Tiriamojo darbo objektas – UAB “Vamzdžių izoliavimo gamykla“. Ši bendrovė yra viena pirmųjų naujai pastatytų įmonių po Lietuvos Nepriklausomybės atgavimo. Jos atsiradimą sąlygojo Respublikos šilumos tiekimo įmonių iniciatyva – turėti nacionalinį pramoniniu būdu izoliuotų vamzdžių sistemų gamintoją. Per savo gyvavimo laikotarpį gamykla tapo Respublikinės reikšmės izoliuotų vamzdžių ir fasoninių detalių, skirtų požeminėms šilumotiekio linijoms, tiekėju.
Pagrindinės bendrovės veiklos sritys yra gamyba ir prekyba izoliuotais vamzdžiais bei fasoninėmis detalėmis, skirtomis požeminėms šilumotiekio linijoms.
Rinka, kurioje bendrovė vysto savo veiklą, gali būti apibūdinta kaip aukštos ir vidutinės kokybės IVS, skirta tiek asmeniniam naudojimui, tiek gamybiniam vartojimui. Ši rinka pasižymi dideliu vartotojų jautrumu kainai, dideliu konkurentų skaičiumi, vartotojų noru naudoti pakaitalus bei vartotojų siekimu pirkti mažesne kaina bei kitais bruožais.
UAB “Vamzdžių izoliavimo gamykla“ siekia išlaikyti esamas pozicijas rinkoje bei užimti didesnes, siekia tapti IVS elementų pagrindine rinkos lydere. Atsižvelgiant į tai, bendrovės rinkodaros tikslas šiuo metu yra išsiskirti iš konkurentų. Tai galima padaryti tenkinant vartotojų poreikius geriau negu tai daro konkurentai bei teikiant papildomas paslaugas. Naudojamos lanksčios atsiskaitymų sistemos, nuolaidos, transporto paslaugos.
Kursinio darbo tikslas – išanalizuoti izoliuotų vamzdžių, skirtų požeminėms šilumos linijoms, rinką, nustatyti strategines plėtojimo galimybes.
Tiriamojo darbo uždaviniai:
1. Įmonės misijos apibrėžimas;
2. Apibrėžti įmonės tikslus;
3. Atlikti įmonės situacijos analizę, išanalizuojant IVS rinką, makroaplinkos bei mikroaplinkos analizę, įmonės vidinės aplinkos analizę, SWOT analizę;
4. Nustatyti įmonės marketingo tikslus;
5. Parengti marketingo strategiją ;
6. Parengti marketingo komplekso elementų strategijas.
1. Įmonės misija
UAB “Vamzdžių izoliavimo gamykla” misija – gaminant aukštos kokybės izoliuotų vamzdžių bei fasoninių elementų dalis, įtvirtinti Lietuvoje ekonomišką termofikacinio vandens tiekimą bei vartotojų aprūpinimą šiluma.
2. Įmonės tikslai
Galima išskirti šiuos pagrindinius UAB “Vamzdžių izoliavimo gamykla” tikslus:
• didinti bendrovės konkurencingumą rinkoje, kartu didinant gamybos apimtis;
• skverbtis į užsienio rinkas
• pasitelkus naujausias technologines inovacijas gaminti ir teikti aukščiausios kokybės produkciją ir paslaugas;
• plėsti esamos rinkos dalį, įvedant naujus produktus ir paslaugas.
• išsaugoti pirmaujančios pardavimo kompanijos pozicijas.
UAB “Vamzdžių izoliavimo gamykla” turi savo tam...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5656 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • įvadas 3
  • 1. Įmonės misija 4
  • 2. Įmonės tikslai 4
  • 3. Situacijos analizė 5
  • 3.1. Rinkos analizė 5
  • 3.1.1. Rinkos identifikavimas 5
  • 3.1.2. Rinkos dydis ir augimo tempai 5
  • 3.1.3. Rinkos pelningumas 6
  • 3.1.3.1. Esminiai sėkmės faktoriai 6
  • 3.1.3.2. Rinkos vystymasis ir tendencijos 6
  • 3.2. Makroaplinkos analizė 9
  • 3.2.1. Ekonominė aplinka 10
  • 3.2.2. Socialinė-kultūrinė aplinka 10
  • 3.2.3. Politinė - teisinė aplinka 10
  • 3.2.4. Technologinė aplinka. 11
  • 3.2.5. Gamtinė aplinka 11
  • 3.3. SPACE analizė 11
  • 3.4. Mikroaplinkos analizė 12
  • 3.4.1. Vartotojų analizė 13
  • 3.4.1.1. IVS rinkos segmentų išskyrimas. 13
  • 3.4.1.2. Vartotojų motyvacija 15
  • 3.4.1.3. Nepatenkinti klientų poreikiai 16
  • 3.5. Konkurentų analizė ir identifikavimas 16
  • 3.5.1. Konkurentų įvertinimas 17
  • 3.5.2. Tiekėjai, pardavimo pagalbininkai 18
  • 3.6. Marketingo komplekso elementų analizė 19
  • 3.6. SWOT analizė 23
  • 4. UAB “VAMZDŽIŲ IZOLIAVIMO GAMYKLA” MARKETINGO TIKSLAI 25
  • 5. UAB “Vamzdžių izoliavimo gamykla” marketIngo strategija 26
  • 5.1. Rinkos aprėpimo strategija vidaus rinkoje 26
  • 5.2. Pozicionavimo strategija vidaus rinkoje 27
  • 5.3. Konkurencinio pranašumo pasiekimo strategija vidaus rinkoje 27
  • 5.4. Marketingo komplekso elementų strategija vidaus rinkoje 28
  • IŠVADOS 29
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS 30

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
30 psl., (5656 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 30 psl., (5656 ž.)
  • Word failas 489 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt