Marketingas – tai poreikių išsiaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti žmogaus ar organizacijos tikslų gauti kuo didesnį pelną.
• Šio darbo tikslas – sudaryti įmonės “Santema”, teikiančios santechnikos paslaugas, marketingo planą, įvertinant marketingo aplinką, kuri turi įtakos marketingo galimybėms, nustatyti marketingo tikslus, poreikius bei interesus.
• 4. Santechnikos montavimas.
• Marketingo strategija yra funkcinė strategija, susijusi su kainų nustatymų, organizacijos produktų rėmimu ir paskirstymų, tai įmonės galimybių išsiaiškinimas, tikslų ir uždavinių nustatymas, bei strategijos parengimas. Sudarydami rinkos strategiją, vadovai turi apsvarstyti įmonės tikslinę rinką, produkto įvaizdį, kainų nustatymą, produktų politiką ir pardavimo strategiją.
• Marketingo strategija yra organizacijos vadybos planas, reikalingas pasirinktiems tikslams ir uždaviniams įgyvendinti. Jame pateikiamos priemonės ir būdai, reikalingi organizacijos paskirčiai ir tikslam pasiekti.
Paslaugų charakteristika
• Santechninių patalpų projektavimo metu dalyvauja pats klientas. Jam pateikiami keli išplanavimo variantai. Klientas gali išsakyti savo pageidavimus, kaip jo manymu patalpos turėtų atrodyti ir kokia įranga joje turėtų būti.
• Matavimas trunka apie 1 valandą, todėl klientas trukdomas neilgai. Montavimas vyksta užsakovui patogiu laiku ir greitai (apie 2 dienas). Dar vienas privalumas tas, kad projektavimo metu jie gali pasirinkti patalpų apdailą iš norimos medžiagos: medienos, glazūruotų ar metlacho plytelių, taip pat reikalingą įrangą: vandens apskaitos prietaisus, ventiliacinę sistemą ir t.t.
Paslaugų kainos ir nuolaidos
• UAB “Santema” paslaugų kainos yra individualios kiekvienam projektui ir panašios į konkurentų kainas ar kiek žemesnės. Įmonė taiko nuolaidas tiems klientams, kurių projekto vertė didesnė nei 2000 lt.
• Nuolaidos sudaro 3-10 % nuo bendros projekto vertės. Nuolaidos dydis priklauso ir nuo to, kelintą kartą klientas naudojasi įmonės paslaugomis, nuo projekto vertės, projekte naudojamos įrangos (kokių užsienio firmų įranga užsakoma).
• Klientai už paslaugas apmoka jiems patogia forma, dažniausiai (apie 60%) pervedimu.
Rėmimo organizavimas
• Apie 10-15% klientų kreipiasi pagal rekomendacijas, kurias teikia buvę firmos klientai, patenkinti paslaugų kokybe. Taip pat naudojama reklama paštu. Siunčiami bukletai ir kainos statybinėms, projektinėms organizacijoms. Jos...
Šį darbą sudaro 1107 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!