Marketingo planas labai svarbus kiekvienai įmonei, todėl kad jis parodo kelią, kaip įdiegti pasirinktą įmonės marketingo strategiją ir kaip pasiekti jos norimus tikslus, padeda kontroliuoti ir prižiūrėti, kaip įgyvendinami užsibrėžti tikslai. Įmonei naudinga turėti marketingo planą, nes tuomet išryškėja esminės problemos, galimybės taip pat darbuotojams lengviau susipažinti su jų pareigomis, atsakomybe, funkcijomis. Turėdama marketingo planą įmonė gali efektyviau paskirstyti savo resursus.
Kursinio darbo marketingo tyrimo objektas yra kelionių organizatorius „Neoturas“, kuris sėkmingai veikia Lietuvos turizmo rinkoje. „Neoturas“ teikia turizmo paslaugas, organizuoja kelionių paslaugų rinkinius užsienyje. Norint sėkmingai planuoti ir vykdyti įmonės veiklą reikia atlikti įmonės paslaugų ir vartotojų analizę, sudaryti marketingo planą.
Kursiniame darbe mes vertinsime kelionių organizatoriaus „Neoturas“ veiklą ir ją įtakojančius veiksnius. Tirsime makroaplinkas, kurios turi įtaką įmonei. Išsiaiškinsime kokias paslaugas „Neoturas“ teikia, koks yra paslaugų ir kainų santykis, kokias įmonė pasitelkia rėmimo priemones, į kokį rinkos segmentą orientuojasi, tirsime konkurentus ir galimybes sėkmingai konkuruoti rinkoje, regsime marketingo veiksmų ir priemonių planą.
Darbo tikslas: Išanalizuoti įmonės marketingo strategijos kūrimo nuoseklumą ir pateikti „Neoturo”marketingo veiksmų ir priemonių planą.
3. Paruošti marketingo veiksmų ir priemonių planą.
Darbo metodai: darbas parašytas remiantis medžiaga iš vadovėlių bei anketinės apklausos rezultatais.
1. Marketingo aplinka
Marketingo aplinka – tai visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų, darančių tiesioginę ar netiesioginę įtaką įmonės veiklai, jos marketingo sprendimams. (1)
Bet kokia įmonė veikia tam tikroje nuolat kintančioje aplinkoje. Norėdama sėkmingai dirbti, ji turi nuolat stebėti aplinką, joje vykstančius pokyčius ir į juos reaguoti, prie jų prisitaikyti. Toliau darbe mes analizuosime marketingo makroaplinkos, kurios daro įtaką „Neoturo veiklai.
1.1 Ekonominė aplinka
Ekonominę aplinką sudaro veiksniai turintys įtakos perkamajai galiai ir išlaidų struktūrai. (2) „Neoturo“ veiklai daro poveikį tokie makroekonominiai veiksniai kaip bendra šalies ekonominė būklė, jos išsivystymo lygis. Nuo jų daugiau ar mažiau priklauso gyventojų perkamoji galia, jų elgesys rinkoje, kelionių paklausa ir jų pardavimas. Visa tai labai svarbu kelionių organizatoriaus veiklai, plėtrai.
Marketingo ekonominę aplinką apibūdina ir nulemia...
Šį darbą sudaro 7962 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!