Šiandienos pasaulyje nebeužtenka vien vadybos, ekonomikos žinių norint sėkmingai vystyti verslą. Būtent marketingas padeda įmonėms prisitaikyti prie esamos aplinkos, spręsti iškilusias verslo problemas. Šalyse, kur ekonomika remiasi rinkos dėsniais, marketingas yra verslo veiklos pagrindas, marketingo žinių mums reikia įvairiose verslo įmonių valdymo srityse.
Lietuvoje marketingo reikšmė įmonėms yra labai didelė, nes įmonės negali skirti tiek daug lėšų naujoms technologijoms ir išradimams kaip kitos Vakarų šalys. Todėl būtina yra tirti ir gilintis į rinką, kad būtų patenkinti vartotojų poreikiai. Į rinka pateikiamos panašios ir net analogiškos prekės bei paslaugos, todėl būtina kruopšti ir tikslinga marketinginės veiklos analizė, nuo to priklauso įmonės veiklos sėkmė.
Didėjant konkurencijai yra sunku surasti savo lojalius vartotojus, todėl įmonės veiklos pelningumas ir sėkmė pagrinde priklauso nuo įmonės vykdomos marketingo politikos. Dėl šios priežasties labai svarbu pasirinkti tinkamą marketingo strategiją, kuri padėtų objektyviai įvertinti esamą rinkos padėtį, visapusiškai ją išanalizuoti ir pateikti tikslius rezultatus.
Išsami ir tiksli marketinginė analizė nukreips įmonės veiklą teisinga kryptimi, jie galės surasti lojalius vartotojus, patenkinti jų poreikius ir iš to gauti pelną. Nuo marketingo analizės taip pat priklausys tolesni į ateitį numatyti įmonės tikslai.
Tinkamai vykdant marketingo politiką įmonės gali užtikrinti įmonės veiklos efektyvumą ir pelningumą ilgam laikui. Tai nulemia marketingo analizės svarbą įmonės veikloje.
Kad gautume tikslius marketingo analizės duomenis reikia pasirinkti ne tik gerą marketingo politiką bet ir surasti gerus marketingo specialistus, kurie būtų kūrybingi, sugebėtų naujai pažvelgti į esamą padėtį, suteikti jiems geras darbo sąlygas.
Savo marketingo analizei pasirinkome AB ”Šiaulių banką”. Šiame darbe mes pirmiausia pateiksime teorines marketingo žinias apie paslaugas, rėmimą, paskirstymą, kainodarą bei marketingo padarinį įmonėje, apibūdinsime AB ”Šiaulių banką”, jo pagrindinę veiklą bei ekonominius rodiklius, bei analizuosime AB ”Šiaulių banko” marketinginę veiklą.
1.PASLAUGOS
Visuotinai priimto paslaugos apibrėžimo nėra. Kiekviena literatūroje pateiktas apibrėžimas vienaip ar kitaip yra ribotas, nes visada atsiranda veiklos rūšių. Kurios visuotinai pripažįstamos paslaugomis. Paprastai apibrėžimuose akcentuojama viena ar kelios paslaugų savybės,...
Šį darbą sudaro 8818 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!