Pasaulyje šiandien turizmo klestėjimo ir plėtros laikas. Pasaulinio turizmo versle dirba dešimtys milijonų žmonių, o daugeliui šalių turizmas tapo pagrindine ūkine veiklos rūšimi ir išgyvenimo galimybe. Bet kokia įmonė veikia tam tikroje aplinkoje. Norėdama sėkmingai dirbti, ji turi gaminti ir vartotojams pateikti tokių prekių ar paslaugų, kurios tenkintų vartotojų poreikius ir jie norėtų ir galėtų įsigyti. Kadangi apgyvendinimo paslaugų sektorius Druskininkuose yra gana platus, konkurencinė aplinka didelė, tai kiekviena įmonė turi stengtis kuo kokybiškiau patenkinti vartotojo poreikius, sanatorija “Eglė” ne išimtis.
Darbo tikslas – parengti turizmo įmonės marketingo veiksmų ir priemonių planą 2007 metams.
• Parengti marketingo veiksmų ir priemonių planą.
Marketingas – tai vartotojo poreikių išsiaiškinimo ir tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti individo ir organizacijos tikslų.
Marketingo aplinka – tai visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų, darančių tiesioginę ar netiesioginę įtaką įmonės veiklai, jos marketingo sprendimams.
Makroaplinka – tai visuma išorinių jėgų, kurios tam tikroje teritorijoje veikia įmonės marketingo sprendimus ir kurioms tiesiogiai negalima daryti įtakos. Makroaplinką sudaro:
◦ ekonominė aplinka;
◦ socialinė – kultūrinė aplinka;
◦ politinė – teisinė aplinka;
◦ mokslinė – technologinė aplinka;
◦ gamtinė aplinka.
1.1. EKONOMINĖ APLINKA
Ekonominė aplinka – marketingo makroaplinkos elementas, pasireiškiantis tam tikrais ūkio raidos dėsningumais bei tendencijomis, kurie daro įtaką marketingo sprendimams ir veiksniams. Ją apibūdina BVP, klientų pajamos, kaupimo lygis, prekių kainų lygis, kredito gavimo lygis, infliacija, nedarbas ir kiti rodikliai.
1-1 pav. Bendrojo vidaus produkto pokyčiai
Pagal statistikos departamento duomenis, vartojimo prekių ir paslaugų kainų pokytis 2006 m. spalio mėn., palyginti su rugsėjo mėn., sudarė 1,0 procento (2005 m. spalio mėn., palyginti su rugsėjo mėn.-0,6 proc.). Didžiausią įtaką vartojimo prekių ir paslaugų kainų pokyčiui turėjo būsto, vandens, elektros, dujų ir kitų prekių bei paslaugų pabrangimas.
2006 m. spalio mėn. vidutinė metinė infliacija sudarė 3,5 procento (2005 m.spalio mėn. 2,7 procento).
Statistikos departamento tyrimo duomenimis 2006 m. I ketvirtį nedarbo lygis Lietuvoje siekė 6,4 % Aukščiausias nedarbo lygis antrąjį 2005 m....
Šį darbą sudaro 4628 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!