Kursiniai darbai

Marketingo planas: sanatorija AB "Eglė"

9.0   (3 atsiliepimai)
Marketingo planas: sanatorija AB "Eglė" 1 puslapis
Marketingo planas: sanatorija AB "Eglė" 2 puslapis
Marketingo planas: sanatorija AB "Eglė" 3 puslapis
Marketingo planas: sanatorija AB "Eglė" 4 puslapis
Marketingo planas: sanatorija AB "Eglė" 5 puslapis
Marketingo planas: sanatorija AB "Eglė" 6 puslapis
Marketingo planas: sanatorija AB "Eglė" 7 puslapis
Marketingo planas: sanatorija AB "Eglė" 8 puslapis
Marketingo planas: sanatorija AB "Eglė" 9 puslapis
Marketingo planas: sanatorija AB "Eglė" 10 puslapis
Marketingo planas: sanatorija AB "Eglė" 11 puslapis
Marketingo planas: sanatorija AB "Eglė" 12 puslapis
Marketingo planas: sanatorija AB "Eglė" 13 puslapis
Marketingo planas: sanatorija AB "Eglė" 14 puslapis
Marketingo planas: sanatorija AB "Eglė" 15 puslapis
Marketingo planas: sanatorija AB "Eglė" 16 puslapis
Marketingo planas: sanatorija AB "Eglė" 17 puslapis
Marketingo planas: sanatorija AB "Eglė" 18 puslapis
Marketingo planas: sanatorija AB "Eglė" 19 puslapis
Marketingo planas: sanatorija AB "Eglė" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Pasaulyje šiandien turizmo klestėjimo ir plėtros laikas. Pasaulinio turizmo versle dirba dešimtys milijonų žmonių, o daugeliui šalių turizmas tapo pagrindine ūkine veiklos rūšimi ir išgyvenimo galimybe. Bet kokia įmonė veikia tam tikroje aplinkoje. Norėdama sėkmingai dirbti, ji turi gaminti ir vartotojams pateikti tokių prekių ar paslaugų, kurios tenkintų vartotojų poreikius ir jie norėtų ir galėtų įsigyti. Kadangi apgyvendinimo paslaugų sektorius Druskininkuose yra gana platus, konkurencinė aplinka didelė, tai kiekviena įmonė turi stengtis kuo kokybiškiau patenkinti vartotojo poreikius, sanatorija “Eglė” ne išimtis.
Darbo tikslas – parengti turizmo įmonės marketingo veiksmų ir priemonių planą 2007 metams.
• Parengti marketingo veiksmų ir priemonių planą.
Marketingas – tai vartotojo poreikių išsiaiškinimo ir tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti individo ir organizacijos tikslų.
Marketingo aplinka – tai visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų, darančių tiesioginę ar netiesioginę įtaką įmonės veiklai, jos marketingo sprendimams.
Makroaplinka – tai visuma išorinių jėgų, kurios tam tikroje teritorijoje veikia įmonės marketingo sprendimus ir kurioms tiesiogiai negalima daryti įtakos. Makroaplinką sudaro:
◦ ekonominė aplinka;
◦ socialinė – kultūrinė aplinka;
◦ politinė – teisinė aplinka;
◦ mokslinė – technologinė aplinka;
◦ gamtinė aplinka.
1.1. EKONOMINĖ APLINKA
Ekonominė aplinka – marketingo makroaplinkos elementas, pasireiškiantis tam tikrais ūkio raidos dėsningumais bei tendencijomis, kurie daro įtaką marketingo sprendimams ir veiksniams. Ją apibūdina BVP, klientų pajamos, kaupimo lygis, prekių kainų lygis, kredito gavimo lygis, infliacija, nedarbas ir kiti rodikliai.
1-1 pav. Bendrojo vidaus produkto pokyčiai
Pagal statistikos departamento duomenis, vartojimo prekių ir paslaugų kainų pokytis 2006 m. spalio mėn., palyginti su rugsėjo mėn., sudarė 1,0 procento (2005 m. spalio mėn., palyginti su rugsėjo mėn.-0,6 proc.). Didžiausią įtaką vartojimo prekių ir paslaugų kainų pokyčiui turėjo būsto, vandens, elektros, dujų ir kitų prekių bei paslaugų pabrangimas.
2006 m. spalio mėn. vidutinė metinė infliacija sudarė 3,5 procento (2005 m.spalio mėn. 2,7 procento).
Statistikos departamento tyrimo duomenimis 2006 m. I ketvirtį nedarbo lygis Lietuvoje siekė 6,4 % Aukščiausias nedarbo lygis antrąjį 2005 m....

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4628 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS.3
  • 1. Makroaplinkos darančios įtaką “Eglės” sanatorijos veiklai vertinimas.4
  • 1.1. Ekonominė aplinka..4
  • 1.2. Socialinė kultūrinė aplinka..5
  • 1.3. Politinė teisinė aplinka.6
  • 1.4. Mokslinė technologinė aplinka.7
  • 1.5. Gamtinė aplinka7
  • 2. ”Eglės” sanatorijos marketingo komplekso vertinimas..9
  • 2.1. Teikiamų paslaugų vertinimas.9
  • 2.2. Kainodara10
  • 2.3. Rėmimo veiksmų ir priemonių vertinimas..12
  • 2.4. Klientų analizė.14
  • 2.5. Konkurentų vertinimas.15
  • 2.6. Paskirstymas.16
  • 2.7. Tyrimas ir jo rezultatų vertinimas17
  • 2.8. SWOT analizė19
  • 3. Marketingo veiksmų ir priemonių plano rengimas..20
  • 3.1. Marketingo strategijų formulavimas.20
  • 3.2. Marketingo veiksmų, priemonių planas ir biudžetas.21
  • 4. Išvados.22
  • 5. Literatūra..23
  • 6. PRIEDAI..24

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
24 psl., (4628 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 24 psl., (4628 ž.)
  • Word failas 289 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt