• prekės kainai.
• Socialinė-kultūrinė aplinka.
• daugėja konkurentų rinkoje.
• Mokslinė aplinka.
• prekės kokybę, tačiau didina prekės
• kainą.
• Gamtinė aplinka.
• Ekologinės žaliavos didina prekių
• paklausą, tačiau žaliavų kiekis ribotas.
• Mikro aplinkos analizė
• AB „Audimas” turi administracines patalpas Kaune, filialą Jonavoje bei didelį mažmeninės prekybos tinklą visoje Lietuvoje. Pagrindiniai konkurentai yra UAB „Tūta“, UAB „Utenos trikotažas“. Įmonės politika nėra susijusi su pastangomis iš konkurentų atimti klientus, tačiau tai yra numatoma svarstyti ateities planuose.
• Tarp kompanijos tiekėjų – garsiausi Europos medžiagų gamintojai, naudojantys Du Pont verpalus (siūlus), audinius, kurie yra verti vadintis naujausios kartos medžiagomis. Audiniai parenkami taip, kad jie atitiktų konkrečiai sporto šakai keliamus reikalavimus.
Rinkos dydis ir segmentai
• Rodikliai
• Potenciali rinka
• Pasiekiama rinka
• Realiai pasiekiama rinka
• Užimta rinka
• Reali rinka
• Dalis visoje rinkoje (%)
• 60%
• 36%
• 14,4%
• 4,32%
• 0,432%
• Dalis potencialioje rinkoje(%)
• 100%
• 60%
• 40%
• 30%
• 10%
• Vartotojų skaičius rinkoje (vnt.)
• 100000
• 60000
• 24000
• 7200
• 720
• Rinkos potencialas (vnt.)
• 60000
• 36000
• 14400
• 4320
• 432
Vartotojų poreikiai ir elgsena
• Moteriško sportinio kostiumo vartotojų poreikio analizė.
• Paklausa yra skirtinga metų laikuose. Atšilus orams didėja sportinių kostiumų paklausa.
• Sportiniai kostiumai atitinka visus vartotojų keliamus reikalavimus.
• Vartotojų poreikių tyrimas
• Vasario 15 d. stebėjome pirkėjus parduotuvėje „Audimas“, kuri yra prekybos centre “Hyper Maxima”.
• Ši prekė nėra pirmo būtinumo, todėl sportinis kostiumas nesulaukia labai didelės paklausos. Norėdama padidinti pajamas, kompanija daro sezoninius išpardavimus.
• Tuo metu, kai mes atlikome tyrimą, vyko žiemos sezono išpardavimas. Lankytojų bei pirkėjų žymiai padaugėjo.
• Per mūsų stebėjimo valandą buvo nupirkta 1 moteriškas kostiumas. Dauguma lankytojų buvo apsirengę sportiškai, todėl mūsų spėjimai, kad „Audimo“ sportinį kostiumą renkasi žmonės, kurie sportuoja, pasitvirtino.
Produkto pozicionavimas
• Prekės ženklas
• Prekės ženklas atspindi ypatybes, yra trumpas, lengvai ištariamas ir išsiskiriantis. “Audimo” ženklas yra teisiškai apsaugotas, jis išskiria prekę iš konkurentų, padeda ją identifikuoti. “Audimo” ženkas yra didelė A raidė, jį išgirdus galima suprasti, kad tai bus lietuviška prekė.
• laikas
• Preki
• u
• kiekis,
• Q
•...
Šį darbą sudaro 867 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!