Kaunas 2007
ĮVADAS
Vienas iš popiuliariausių energetinių gėrimų Lietuvoje yra gėrimas „Red Bull“. Jis platinamas ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, o kilmės šalis yra Austrija. Kaip ir kiekvienas energetinis gėrimas, „Red Bull“ žmogui turi suteikti jėgos, žvalumo, energijos. Lietuvoje „Red Bull“ užima 70 % visos potencialios rinkos. Tai rodo jog žmonės įsitikino gaminio kokybe.
Darbo tikslas: parengti energetinio gėrimo „Red Bull“ marketingo priemonių planą ir numatyti jo įgyvendinimo strategijas.
Darbo uždaviniai:
1. išanalizuoti makro ir mikro aplinkas;
2. nustatyti rinkos dydį ir segmentus;
3. apibūdinti vartotojų poreikius ir elgseną;
4. parengti produkto pozicionavimą;
5. apskaičiuoti kainodarą ir nuolaidas;
6. apibūdinti pardavimų organizavimą;
7. įvertinti pardavimų rėmimą;
8. sudaryti marketingo strategijas.
Darbo metodas: marketingo paskaitų metu atliktų užduočių taikymas praktikoje, sprendžiant užduotis teorinės medžiagos analizė.
MAKRO, MIKRO APLINKOS ANALIZĖ
Makro aplinka:
Makro aplinka susideda iš ekonominė, socialinė – kultūrinė, politinė – teisinė, mokslinė – technologinė ir gamtinė aplinka. Energetiniam gėrimui „Red Bull“ didžiausią įtaką turi ekonominė ir mokslinė – technologinė aplinkos. Ekonominė aplinka įtakos turi kiekvienai prekei esančiai bet kokioje rinkoje. Šiuo metu „Red Bull“ yra tarp pakilimo ir nuosmukio ciklo fazių. Gamybos augimas sulėtėjo, tačiau kristi dar nepradėjo. Mokslinė – technologinė aplinka turi įtakos, todėl kad gaminant „Red Bull“ labai svarbios technologijos ir įrengimai, kuriais gaminama prekė, nes tai sintetinis gaminys. Atrandant naujas technologijas, kurios lengvina gaminio gamybą, sunaudoja mažiau energjos, reikalauja mažiau žmonių priežiūros. Tai mažina prekės gamybos išlaidas. Taip pat atliekant įvairius mokslinius tyrinėjimus galima kelti gaminio kokybę, gerinti skonį.
Socialinė – kultūrinė aplinka turi įtakos keičiantis gyventojų socialiniam lygiui. Kuo pragyvenimo lygis yra didesnis, tuo daugiau žmonių perka „Red Bull“, nes jo kaina yra aukščiausia iš visų energetinių gėrimų. Politinė – teisinė aplinka nustato, įmonės teisinius veiksmus susijusius su gaminio platinimu, gaminimu ir kitais prekės vartojimo aspektais. Taip pat įtakos turi įvairūs Vyriausybės sprendimai nustatant mokesčius, kurie turi įtakos gėrimo kainai.
Mikro aplinka:
Energetinis gėrimas „Red Bull“ gaminamas Austrijos kompanijoje Red Bull GmbH. Lietuvoje...
Šį darbą sudaro 3350 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!