Pateikti bent 5 autorių (3 užsienio ir 2 Lietuvos) nuomonę apie marketingo plano rengimo etapus: palyginkite, aptarkite jų esmę, privalumus, trūkumus. Visus autorių siūlomus marketingo planus pateikite schematiškai.
Apžvelkime 5 autorių požiūrius į marketingo planą. Atidus šio aspekto išstudijavimas leis geriau suvokti marketingo plano esmę ir geriau jį parengti. Pradėsime nuo lietuvių autorių. Kairėje lentelės pusėje nurodomi plano elementai, o dešinėje – jų paaiškinimas.
Pateikiami baziniai duomenys apie pardavimo būdus, dabartinę padėtį rinkoje (pardavimo apimtis ir tendencijas, konkurentus, palankias ir nepalankias aplinkos jėgas bei kt).
Nagrinėjami tolesniems marketingo veiksmams įtakos turintys įmonės privalumai ir trūkumai, taip pat palankios ir nepalankios aplinkos sąlygos
Tikslai
Nusakoma, kokių pardavimo apimties, pelno, rinkos dalies ir kt. Tikslų bus siekiama įgyvendinant šį planą.
Marketingo strategija
Pristatoma marketingo strategija, kuria bus vadovaujamasi įgyvendinant šį planą –kiekvienam marketingo komplekso elementui.
Marketingo veiksmų programa
Išdėstomas kalendorinis veiksmų planas: kada, kas, ką darys ir kiek tam reikia lėšų.
Pelno ir nuostolių prognozė
Pateikiama pardavimo apimčių prognozė, apskaičiuojami plano įgyvendinimo finansiniai rezultatai.
Kontrolė
Nusakoma, kas atsakingas už konkrečius veiksmus.
Vytautas Pranulis, Arvydas Pajuodis, Urbonavičius, Virvilaitė, 2000, p. 397
Kaip matome, pirmas marketingo plano elementas yra dabartinė rinkodaros situacija. Joje nurodomas produkto rinkos dydis dabar ir prieš kelerius metus, kokie klientų poreikiai ir kiti marketingo aplinkos veiksniai. Aprašant konkurentus, nurodoma jų kainų strategija, paskirstymo, rėmimo ypatybės. Bendrai tariant , rinkodaros auditas (marketingo apžvalga) atliekamas atsižvelgiant į marketingo aplinkos atšakas – makroaplinką ir mikroaplinką.
Kalbant apie perspektyvų analizę, galvoje turima SWOT analizė (strenghts, weakneses, opportunities, threats). Pirmas šios analizės elementas yra kompanijos stiprių vietų apžvalga. Joje nurodoma, kaip turimi įmonės resursai gali pasitarnauti marketingo planui. Tai gali būti jau išvystytas koks nors prekės ženklas ir pan. Atliekant šią analizę, apžvelgiamos ir silpnos kompanijos vietos, kurios trukdys įvykdyti marketingo planą arba apribos galimybes. Analizuojant galimybes, nurodomos palankios aplinkos sąlygos, kurios gali padėti geriau įvykdyti marketingo planą, taip pat ir išorinės grėsmės, kurios gali pakenkti marketingo plano vykdymui.
Tikslų pavyzdys gali...
Šį darbą sudaro 2381 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!