Verslas paprastai parsideda nuo idėjos užsiimti tam tikra veikla ( gamyba prekyba, paslaugomis, tarpininkavimu). Kokia bebūtų originali ar patraukli verslo idėja, pirmiausia reikia įsitikinti, ar ji reali, perspektyvi, pelninga. Kadangi pokyčiai versle dažnas reiškinys, todėl įmonėms atsirado būtinybė nustatyti savo tikslus bei suformuoti planus jiems įgyvendinti. Tai kiekvienoje įmonėje tapo besitęsiančiu procesu. Tam, kad įmonė sėkmingai plėtotų verslą būtina įvertinti esamą padėtį, atlikti rinkos tyrimus. Tai aktualu bet kurios specializacijos įmonei. Kadangi šio darbo objektas – įmonė „Feliksas“, kurios veiklos kryptis – paslaugų pardavimas, tai šie sėkmingo įmonės funkcionavimo kriterijai nagrinėjamai agentūrai taip pat labai reikšmingi.
Šio darbo tikslas parengti kelionių agentūros „Feliksas“ marketingo veiksmų ir priemonių planą bei marketingo strategijos kūrimą. Darbą sudaro dvi pagrindinės dalys – praktinė ir teorinė. Praktinis tyrimo naudingumas leidžia įvertinti situaciją, numatyti galimus pokyčius, apibrėžti naujus tikslus, parengti strategijas, suformuoti marketingo priemones. Praktinė šio darbo dalis remiasi anketine apklausia, kuri buvo atlikta pačioje įmonėje. Anketos tikslas – pažinti nagrinėjamos kelionių agentūros klientus, išsiaiškinti jų poreikius, požiūrį į įmonės siūlomas paslaugas. Praktinėje dalyje taip pat bus atliekama makroaplinkos įvertinimai, klientų ir konkurentų analizė, įmonės rėmimo veiksmų ir priemonių vertinimas, nagrinėjami kelionių agentūros „Feliksas“ kainų nustatymo veiksniai, pateikiamas marketingo veiksmų ir priemonių planas. Teorinė darbo dalis orientuota į bendrųjų sąvokų suformulavimą, kurios aktualios ne tik nagrinėjamai kelionių agentūrai.
Pastaraisiais metais didelis dėmesys yra kreipiamas į įmonės makroaplinką, bei stengiamasi prie jos prisitaikyti, siekdamos kuo geriau atitikti vis labiau kylančius konkurencinius reikalavimus. Dažni aplinkos pokyčiai turi tiesioginės įtakos marketingo specialistams, bei jų planams.
Kiekvienos įmonės veiklai didelį poveikį turi tokie makroekonominiai veiksniai kaip bendra šalies ekonominė būklė, jos plėtros lygis. Nuo jų didesniu ar mažesniu mastu priklauso gyventojų perkamoji galia, jų elgsena rinkoje, prekių paklausa ir jų pardavimas.
Ekonominė aplinka - tai marketingo makroaplinkos elementas, pasireiškiantis tam tikrais ūkio raidos dėsningumais bei tendencijomis, darančiomis įtaką marketingo sprendimams ir veiksmams.
Marketingo ekonominę aplinką...
Šį darbą sudaro 6083 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!