Marketingo planas leidžia mobilizuoti visas pastangas numatytiems tikslams įgyvendinti, mažina netikėtumo efektą, kai įvyksta pokyčiai išorinėje aplinkoje, duoda konkrečius orientyrus visiems darbuotojams, didina valdymo efektyvumą, verčia įmonės darbuotojus derinti savo veiksmus. Visa tai yra nepaprastai svarbu siekiant efektyviai vystyti veiklą. Tačiau marketingo planas negali būti apsisaugojimo nuo klaidų garantas.
Kiekvienos įmonės tikslus galima išreikšti trimis žodžiais: išlikimas, plėtra, pelningumas. Jie nusako organizacijos pasiryžimą išlikti plečiant veiklą ir gaunant pelną. Išlikimas remiasi plėtote ir pelningumu. Pelningumas yra pagrindinis įmonės tikslas. Nekreipiant dėmesio į tai, kaip pelnas apskaičiuojamas arba apibūdinamas, per ilgesnį laiką jis parodo, ar įmonės siūlomos paslaugos turi paklausą.
Įmonė, nesugebanti prisitaikyti prie besikeičiančių konkurencijos sąlygų, tenkinti vis naujai atsirandančius vartotojo poreikius, mažina savo pelningumą ir galimybes išlikti. Todėl įmonės veikla ir plėtotė neįmanoma be permainų. Pagrindinė prielaida įmonės plėtojimui, jos klestėjimui – pelnas.
Tik nustačius tikslines rinkas ir tinkamai parinkus strategijas ir sėkmingai jas įgyvendinus, įmonė bus pajėgi pasiekti užsibrėžtų tikslų.
Įmonės „Best Western Santaka“ marketingo plano parengimui pasirinktos tos sprendimų alternatyvos, kurios geriausiai atitinka įmonės padėtį bendrojo apgyvendinimo įstaigų aplinkoje.
Pagrindinė viešbučio „Best Western Santaka“ misija:
Teikti kokybiškas apgyvendinimo paslaugas užsienio šalių rinkai bei nedidelei daliai Lietuvos rinkos, visapusiškai tenkinant vartotojų poreikius.
Pagrindinis šio darbo tikslas – ištirti ir apibendrinti viešbučio „Best Western Santaka“ paslaugų situaciją rinkoje ir jos vystymosi tendencijas, vidinius ir išorinius veiksnius, įtakojančius įmonės veiklą.
Remiantis įmonės privalumais, trūkumais, pavojais, galimybėmis ir orientuojantis į nustatytas tikslines rinkas atsižvelgiant į įmonės misiją bei tikslus, paruošiamas viešbučio teikiamų paslaugų rinkoje marketingo planas.
1. MAKROAPLINKOS, DARANČIOS ĮTAKĄ ,, BEST WESTERN SANTAKA‘‘ APGYVENDINIMO ĮMONĖS VEIKLAI VERTINIMAS
Makroaplinka- tai visuma išorinių jėgų, kurios tam tikroje teritorijoje veikia įmonės marketingo sprendimus ir kurioms ji tiesiogiai negali daryti įtakos.
Iš marketingo makroaplinkos išskiriami keli elementai, kurie savo ruožtu taip pat yra iš tam tikros aplinkos. Tai ekonominė, socialinė ir kultūrinė, politinė ir teisinė, mokslinė ir technologinė bei gamtinė aplinka ( Pranulis ir kt.,...
Šį darbą sudaro 5144 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!