Kursiniai darbai

Marketingo planas: viešbutis "Best Western Santaka"

10   (1 atsiliepimai)
Marketingo planas: viešbutis "Best Western Santaka" 1 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Best Western Santaka" 2 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Best Western Santaka" 3 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Best Western Santaka" 4 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Best Western Santaka" 5 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Best Western Santaka" 6 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Best Western Santaka" 7 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Best Western Santaka" 8 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Best Western Santaka" 9 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Best Western Santaka" 10 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Best Western Santaka" 11 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Best Western Santaka" 12 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Best Western Santaka" 13 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Best Western Santaka" 14 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Best Western Santaka" 15 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Best Western Santaka" 16 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Best Western Santaka" 17 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Best Western Santaka" 18 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Best Western Santaka" 19 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Best Western Santaka" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Marketingo planas leidžia mobilizuoti visas pastangas numatytiems tikslams įgyvendinti, mažina netikėtumo efektą, kai įvyksta pokyčiai išorinėje aplinkoje, duoda konkrečius orientyrus visiems darbuotojams, didina valdymo efektyvumą, verčia įmonės darbuotojus derinti savo veiksmus. Visa tai yra nepaprastai svarbu siekiant efektyviai vystyti veiklą. Tačiau marketingo planas negali būti apsisaugojimo nuo klaidų garantas.
Kiekvienos įmonės tikslus galima išreikšti trimis žodžiais: išlikimas, plėtra, pelningumas. Jie nusako organizacijos pasiryžimą išlikti plečiant veiklą ir gaunant pelną. Išlikimas remiasi plėtote ir pelningumu. Pelningumas yra pagrindinis įmonės tikslas. Nekreipiant dėmesio į tai, kaip pelnas apskaičiuojamas arba apibūdinamas, per ilgesnį laiką jis parodo, ar įmonės siūlomos paslaugos turi paklausą.
Įmonė, nesugebanti prisitaikyti prie besikeičiančių konkurencijos sąlygų, tenkinti vis naujai atsirandančius vartotojo poreikius, mažina savo pelningumą ir galimybes išlikti. Todėl įmonės veikla ir plėtotė neįmanoma be permainų. Pagrindinė prielaida įmonės plėtojimui, jos klestėjimui – pelnas.
Tik nustačius tikslines rinkas ir tinkamai parinkus strategijas ir sėkmingai jas įgyvendinus, įmonė bus pajėgi pasiekti užsibrėžtų tikslų.
Įmonės „Best Western Santaka“ marketingo plano parengimui pasirinktos tos sprendimų alternatyvos, kurios geriausiai atitinka įmonės padėtį bendrojo apgyvendinimo įstaigų aplinkoje.
Pagrindinė viešbučio „Best Western Santaka“ misija:
Teikti kokybiškas apgyvendinimo paslaugas užsienio šalių rinkai bei nedidelei daliai Lietuvos rinkos, visapusiškai tenkinant vartotojų poreikius.
Pagrindinis šio darbo tikslas – ištirti ir apibendrinti viešbučio „Best Western Santaka“ paslaugų situaciją rinkoje ir jos vystymosi tendencijas, vidinius ir išorinius veiksnius, įtakojančius įmonės veiklą.
Remiantis įmonės privalumais, trūkumais, pavojais, galimybėmis ir orientuojantis į nustatytas tikslines rinkas atsižvelgiant į įmonės misiją bei tikslus, paruošiamas viešbučio teikiamų paslaugų rinkoje marketingo planas.
1. MAKROAPLINKOS, DARANČIOS ĮTAKĄ ,, BEST WESTERN SANTAKA‘‘ APGYVENDINIMO ĮMONĖS VEIKLAI VERTINIMAS
Makroaplinka- tai visuma išorinių jėgų, kurios tam tikroje teritorijoje veikia įmonės marketingo sprendimus ir kurioms ji tiesiogiai negali daryti įtakos.
Iš marketingo makroaplinkos išskiriami keli elementai, kurie savo ruožtu taip pat yra iš tam tikros aplinkos. Tai ekonominė, socialinė ir kultūrinė, politinė ir teisinė, mokslinė ir technologinė bei gamtinė aplinka ( Pranulis ir kt.,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5144 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. MAKROAPLINKOS, DARANČIOS ĮTAKĄ ,, BEST WESTERN SANTAKA‘‘ APGYVENDINIMO ĮMONĖS VEIKLAI VERTINIMAS 4
  • 1.1.Ekonominė aplinka 4
  • 1.2. Socialinė kultūrinė aplinka 5
  • 1.3.Politinė teisinė aplinka 6
  • 1.4. Mokslinė technologinė aplinka 6
  • 2. „BEST WESTERN SANTAKA“ APGYVENDINIMO ĮMONĖS MARKETINGO KOMPLEKSO VERTINIMAS 7
  • 2.1 Teikiamų paslaugų vertinimas 7
  • 2.2 Kainodara 9
  • 2.3 Rėmimo veiksmų ir priemonių vertinimas 10
  • 2.4. Klientų analizė 11
  • 2.5. Konkurentų vertinimas 11
  • 2.6. Tyrimas ir jo rezultatų analizė 13
  • 2.7. SWOT analizė 20
  • 3. MARKETINGO VEIKSMŲ IR PRIEMONIŲ PLANO RENGIMAS 21
  • 3.1. Marketingo strategijų formulavimas 21
  • 3.2. Marketingo veiksmų ir priemonių planas 22
  • 3.3. Marketingo biudžetas 22
  • IŠVADOS 23
  • LITERATŪRA 24
  • PRIEDAI 25

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
29 psl., (5144 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 29 psl., (5144 ž.)
  • Word failas 352 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt