Referatai

Marketingo planas: viešbutis "Perkūno namai"

10   (1 atsiliepimai)
Marketingo planas: viešbutis "Perkūno namai" 1 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Perkūno namai" 2 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Perkūno namai" 3 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Perkūno namai" 4 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Perkūno namai" 5 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Perkūno namai" 6 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Perkūno namai" 7 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Perkūno namai" 8 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Perkūno namai" 9 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Perkūno namai" 10 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Perkūno namai" 11 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Perkūno namai" 12 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Perkūno namai" 13 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Perkūno namai" 14 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Perkūno namai" 15 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Perkūno namai" 16 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Perkūno namai" 17 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Perkūno namai" 18 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Šiuolaikinis verslas atsidūrė dinamiškoje aplinkoje, kurioje pokyčiai yra pastovus reiškinys. To pasėkoje įmonėms atsirado būtinybė nustatyti savo tikslus bei planus jiems pasiekti. Tai kiekvienoje įmonėje tapo besitęsiančius procesu. Tam, kad sėkmingai veikti toliau ir nustatyti orientaciją į ateitį reikia įvertinti esamą padėtį. Taip ir šiuo, viešbučio "Perkūno namai" atveju reikia atlikti esamos rinkos tyrimą. Vienas iš informacijos šaltinių tai marketingo tyrimas.
Marketingo tyrimai – tai marketingo valdymo problemų sprendimui reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas, analizė.
Darbo tikslas: parengti viešbučio „Perkūno namai“ marketingo planą 2007 metamas.
1. Išanalizuoti makroaplinką jos, kokia jos įtaką yra viešbučio veiklai.
2. Įvertinti viešbučio „Perkūno namai” marketingo kompleksą.
6. Parengti marketingo veiksmų ir priemonių planą.
I. MAKROAPLINKOS, DARANČIOS ĮTAKĄ „PERKŪNO NAMAI“ VIEŠBUČIO VEIKLAI VERTINIMAS
1. Ekonominė aplinka
Kalbėdami apie viešbučio „Perkūno namai“ supančią ekonominę aplinką, turėtume kalbėti apie Kauną. Šiuo metu ekonominė situacija mieste ypač gerėja: statomi nauji pramogų centrai, kavinės ir kiti objektai, taip pat vykstant įvairiems renginiams, pritraukiantys vis daugiau turistų ne tik į miestą bet ir į Kauną.
Bankai siūlydami mažesnes palūkanų normas, gerina atsiskaitymo sąlygas, todėl viešbučiui, plečiančiam savo veiklą, t.y. kambarių trūkumas, fitneso salės įrengimas, liftų įrengimas, kambarių neįgaliesiems įrengimas ir pan., visa ši ekonominė aplinka veikia viešbutį realizavimui ir plėtimuisi. Taigi yra galimybė įsigyti naujus įrenginius kreditan.
Viešbuty galima atsiskaityti su kreditinėmis kortelėmis: – Eurocard, Mastercard, Visa, Maestro, banko pavedimu, kai užsakymas vykdomas internetu, grynaisiais pinigais.
2. Socialinė kultūrinė aplinka
Socialinė ir kultūrinė aplinka, taip pat labai įtakoja turizmo verslą ir jo marketingą. Ši aplinka apibūdina demografinius rodiklius, kuriais remiantis galima nustatyti potencialius klientus ir jų pasiskirstymą pagal amžių, lytį,išsilavinimą, šeimyninę padėtį, tautybę ir t.t.
Amžius taip turi didelę įtaką viešbučių verslui. Kadangi jaunimas daugiau naudojasi papildomomis viešbučio paslaugomis nei senyvo amžiaus klientai.
Kas antrą penktadienį jau ne vienerius metus organizuojami teminiai „Penktadienio klubo“ vakarai. Tai pritraukia įvairius socialinės kultūros asmenis.
3. Politinė-teisinė aplinka
Šiuo metu Lietuvos politinė situacija praktiškai neįtakoja turizmo verslą. Užsienio šalių politinės...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3660 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 2
  • I. MAKROAPLINKOS, DARANČIOS ĮTAKĄ „PERKŪNO NAMAI“ VIEŠBUČIO VEIKLAI VERTINIMAS 3
  • 1. Ekonominė aplinka 3
  • 2. Socialinė kultūrinė aplinka 3
  • 3. Politinė-teisinė aplinka 3
  • 4. Mokslinė technologinė aplinka 4
  • 5. Gamtinė aplinka 4
  • II. „PERKŪNO NAMAI“ VIEŠBUČIO MARKETINGO KOMPLEKSO VERTINIMAS 5
  • 1. Teikiamų paslaugų vertinimas 5
  • 2. Kainodara 6
  • 3. Rėmimo veiksmų ir priemonių vertinimas 7
  • 4. Klientų analizė 7
  • 5. Konkurentų vertinimas 8
  • 6. Tyrimas ir jo rezultatų analizė 10
  • 7. SWOT analizė 14
  • III. MARKETINGO VEIKSMŲ IR PRIEMONIŲ PLANO RENGIMAS 14
  • 1. Marketingo strategijų formulavimas 14
  • 2. Marketingo veiksmų ir priemonių planas 15
  • 3. Marketingo biudžetas 2007 metams. 16
  • IŠVADOS 17
  • LITERATŪRA 18

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
18 psl., (3660 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 18 psl., (3660 ž.)
  • Word failas 287 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt