Šiuolaikinis verslas atsidūrė dinamiškoje aplinkoje, kurioje pokyčiai yra pastovus reiškinys. To pasėkoje įmonėms atsirado būtinybė nustatyti savo tikslus bei planus jiems pasiekti. Tai kiekvienoje įmonėje tapo besitęsiančius procesu. Tam, kad sėkmingai veikti toliau ir nustatyti orientaciją į ateitį reikia įvertinti esamą padėtį. Taip ir šiuo, viešbučio "Perkūno namai" atveju reikia atlikti esamos rinkos tyrimą. Vienas iš informacijos šaltinių tai marketingo tyrimas.
Marketingo tyrimai – tai marketingo valdymo problemų sprendimui reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas, analizė.
Darbo tikslas: parengti viešbučio „Perkūno namai“ marketingo planą 2007 metamas.
1. Išanalizuoti makroaplinką jos, kokia jos įtaką yra viešbučio veiklai.
2. Įvertinti viešbučio „Perkūno namai” marketingo kompleksą.
6. Parengti marketingo veiksmų ir priemonių planą.
I. MAKROAPLINKOS, DARANČIOS ĮTAKĄ „PERKŪNO NAMAI“ VIEŠBUČIO VEIKLAI VERTINIMAS
1. Ekonominė aplinka
Kalbėdami apie viešbučio „Perkūno namai“ supančią ekonominę aplinką, turėtume kalbėti apie Kauną. Šiuo metu ekonominė situacija mieste ypač gerėja: statomi nauji pramogų centrai, kavinės ir kiti objektai, taip pat vykstant įvairiems renginiams, pritraukiantys vis daugiau turistų ne tik į miestą bet ir į Kauną.
Bankai siūlydami mažesnes palūkanų normas, gerina atsiskaitymo sąlygas, todėl viešbučiui, plečiančiam savo veiklą, t.y. kambarių trūkumas, fitneso salės įrengimas, liftų įrengimas, kambarių neįgaliesiems įrengimas ir pan., visa ši ekonominė aplinka veikia viešbutį realizavimui ir plėtimuisi. Taigi yra galimybė įsigyti naujus įrenginius kreditan.
Viešbuty galima atsiskaityti su kreditinėmis kortelėmis: – Eurocard, Mastercard, Visa, Maestro, banko pavedimu, kai užsakymas vykdomas internetu, grynaisiais pinigais.
2. Socialinė kultūrinė aplinka
Socialinė ir kultūrinė aplinka, taip pat labai įtakoja turizmo verslą ir jo marketingą. Ši aplinka apibūdina demografinius rodiklius, kuriais remiantis galima nustatyti potencialius klientus ir jų pasiskirstymą pagal amžių, lytį,išsilavinimą, šeimyninę padėtį, tautybę ir t.t.
Amžius taip turi didelę įtaką viešbučių verslui. Kadangi jaunimas daugiau naudojasi papildomomis viešbučio paslaugomis nei senyvo amžiaus klientai.
Kas antrą penktadienį jau ne vienerius metus organizuojami teminiai „Penktadienio klubo“ vakarai. Tai pritraukia įvairius socialinės kultūros asmenis.
3. Politinė-teisinė aplinka
Šiuo metu Lietuvos politinė situacija praktiškai neįtakoja turizmo verslą. Užsienio šalių politinės...
Šį darbą sudaro 3660 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!