Kiekvienoje įmonėje atliekama daugybė veiksmų, kurie visiškai ar bent iš dalies priskirtini rinkodaros sričiai. Įmonės kuria ir tobulina prekes, reguliuoja jų kainas, parduoda jas pačios arba per partnerius. Be to dedamos pastangos vartotojų poreikiams ištirti, ryšiams su jais per reklamą ar kitais būdais užmegzti ir palaikyti. Visus šiuos veiksmus atlikti galima viską gerai suplanavus. Veiklos planavimas visų pirma leidžia susieti ir suderinti įvairius veiksmus į vieningą visumą, taip pat pasiekiant geresnį bendrą rezultatą.
Bendriausias strateginis planas apima visą įmonės veiklą ir numato pagrindinius jos tikslus. Tai gi aš ir pabandysiu išnagrinėti ,,SBA“ baldų kompanijos veiklą, jos gaminamą produkciją, finansus, išteklius ir daugelį kitų sričių, kurios yra būtinos norint tinkamai parengti įmonės strateginį planą.
Tikslas: parengti ,,SBA“ baldų kompanijos rinkodaros strateginį planą.
• apžvelgti įmonės biudžetą.
• Veikti efektyviai;
• Dirbti profesionaliai;
• Didinti konkurencinius pranašumus esamose ir naujose rinkose;
• Sudaryti darbuotojams patogias darbo sąlygas.
3 Starteginiai tikslai
Kiekybiniai tikslai: kompanija siekia, efektyviai naudodama ,,SBA“ baldų grupės gamybos įmonių resursus, tapti sparčiausiai besivystančia baldų grupe bei gauti kuo didesnį pelną artėjančiais metais.
,,SBA” baldų grupės pardavimai išaugo 28 proc. Didžiausios Lietuvoje koncerno “SBA” valdomos baldų grupės lapkričio mėnesio pardavimai pasiekė 34 mln. 254 tūkst. Lt., t. y. 28 proc. daugiau nei pernai metų tą patį mėnesį (26 mln. 687 tūkst. Lt). “Tokį pardavimų augimą pirmiausia lėmė aktyvi rinkodara, orientuota į naujus pirkėjus. Prognozuojame, kad užsakymų augimas išliks ir gruodį bei pirmąjį kitų metų ketvirtį”,- sakė “SBA” baldų grupės pardavimus koordinuojančios bendrovės ,,SBA baldų kompanija” generalinis direktorius Ričardas Kiaurakis. “Kaip ir kiekvienais metais, prieš šventes išauga pirkimai ir padaugėja užsakymų”,- tęsė R. Kiaurakis. Vienu svarbiausių sėkmingus rezultatus įtakojusių faktorių jis nurodė rekordiškus AB “Šilutės baldai” pardavimus. Lapkričio mėnesį įmonė pardavė produkcijos už 7 mln. 369 tūkst. litų. Jei pardavimai ir toliau taip augs įmonė numato, kad kitais metais pardavimai padidės 32%.
Kokybiniai tikslai:
• pasiekti kokybės lygį, atitinkantį aukščiausius vartotojų reikalavimus;
• nuolat mažinti...
Šį darbą sudaro 2489 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!