Projekto vadovas: dėst.
Aiškinamasis raštas 2psl.
Kursinio projekto užduotis 3psl.
Marijampolės rajono žemėlapis 3psl.
1. Automobilių eismo diagramų sudarymas 4psl.
2. Krovinių ir keleivių pervežimo apimčių skaičiavimas 9psl.
3. Marijampolės rajono susisiekimo sistemos automobilių eismo kartogramos sudarymas 16psl.
4. Transporto mazgų (automobilių kelių sankryžų) projektavimas 17psl.
5. Automobilių kelių pralaidumo pagal esamus kelių parametrus skaičiavimas 21psl.
6. Transporto susisiekimo sistemos sąveikos punktų (sandėlių, aikštelių, saugyklų) 23psl.
projektavimas
7. Krovinių pervežimo racionalios sistemos projektavimas 27psl.
8. Kelio dangos racionalios konstrukcijos parinkimas 29psl.
9. Išvados 30psl.
10. Literatūra 31psl.
AIŠKINAMASIS RAŠTAS
Duotame Marijampolės rajone skaičiuosiu šešis pasirinktus kelius, iš kurių yra du magistraliniai, trys krašto ir vienas rajoninis. Visi skaičiavimai atliekami tik Marijampolės rajone. Kiekvienam keliui skaičiuosiu kelio eismo intensyvumą ir sudarysiu diagramas, pagal kurias sudarysiu Marijampolės rajono susisiekimo sistemos automobilių kelių eismo kartogramą. Apskaičiuosiu keleivių ir krovinių vežimo apimtis, pagal duotus užduotyje duomenis.
Dėstytojo nurodytose vietose projektuoju asfaltbetonio gamyklą ir du smėlio karjerus. Projektuoju kelius jungiančius smėlio karjerus ir gamyklą su jau turimais keliais. Pagal eismo intensyvumą, nustatau kelių kategorijas, kurias panaudoju projektuojant tris sankryžas. Viena sankryža yra dviejų lygių, kitos dvi vieno lygio.
Skaičiuoti kelio pralaidumui pasirenku kelią su didžiausiu intensyvumu, Marijampolė – Vilkaviškis (A7)(eismo intensyvumas 3391 aut./parą), ir vieną kelią su mažesniu intensyvumu, Marijampolė – Prienai (105)(eismo intensyvumas 2183 aut./parą).
Užduotyje nurodyta suprojektuoti mineralinių miltelių talpyklą. Ją projektuoju pagal reikalingų medžiagų kiekį, iš literatūros pasirenku bendrą asfaltbetonio gamyklos planą.
Pasirinktoje vietoje projektuoju tris poilsio aikšteles. Viena aikštelė yra ilgalaikio stovėjimo, kita trumpalaikio, trečia (gražaus vaizdo) mažiausio stovėjimo.
Krovinių pervežimo racionaliausią sistemą projektuoju nekeičiant, pagal galimybes, transporto statinių vietos. Projektuoju taip, kad projektuojamoje sistemoje keliai eitų ne per gyvenvietes ir apsaugotų oro užterštumo.
Projektuoju kelio dangos konstrukciją keliui su didžiausiu intensyvumu, Marijampolė – Vilkaviškis (A7)( eismo intensyvumas 3391 aut./parą). Projektavimui dangos klasė ir kiti duomenys parenkami pagal kelio kategoriją iš atitinkamų normų.
MARIJAMPOLĖS RAJONO ŽEMĖLAPIS
PROJEKTAVIMO EIGA
1. Automobilių eismo diagramų sudarymas
Automobilių eismo diagramų sudarymui iš Marijampolės rajono susisiekimo sistemos schemos parenku 6 svarbiausius kelius....
Šį darbą sudaro 4274 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!