Švaistikliai jungia alkūninį veleną su stūmokliu. Vidaus degimo varikliuose švaistiklis perduoda stūmoklio jėgą alkūninio veleno švaistiklio kakliukui ir čia stūmoklio slankiojamasis judesys keičiamas alkūninio veleno sukamuoju judesiu. Kompresoriuose yra atvirkščiai: švaistiklis perduoda alkūninio veleno švaistiklio kakliuko spaudimo jėgą kompresoriaus stūmokliui ir alkūninio veleno sukamąjį judesį pakeičia stūmoklio slankiojamuoju judesiu. Mašinai dirbant, stūmoklį veikia kintamos apkrovos ir inercijos jėgos. Greitaeigių variklių ir kompresorių švaistiklius veikia smūginės apkrovos, todėl jie turi būti standūs, stiprūs ir kuo lengvesni.
Įvairių mašinų švaistiklių paskirtis panaši, todėl jie būna ir panašios konstrukcijos. Švaistikliai turi dvi kotu sujungtas galvutes: didžiąją - alkūninę ir mažąją - stūmoklinę. Galvutės gali būti įvairaus pavidalo. Daugelio švaistiklių didžioji galvutė būna išardomai sujungta su alkūninio veleno švaistiklio kakliuku slydimo guoliu, o motociklų variklių, kurių alkūninis velenas sumontuotas iš dalių, alkūninė galvutė būna neišardoma ir su alkūniniu velenu jungiama riedėjimo guoliu. Didelių švaistiklių didžiosios galvutės skiriamosios plokštumos daromos įstrižos švaistiklio ašiai, kad tokią galvutę būtų lengviau prakišti pro cilindrą (jungiant prie alkūninio veleno). Kad būtų tiksliai sujungiami su korpusu, galvutės dangteliai daromi su bazavimo pakopomis. Galvutės skylės dažniausiai apdirbamos jau surinkus korpusą su dangteliu, nes gaminti visiškai pakeičiamus dangtelius per brangu.
Mažoji galvutė visada būna neišardoma. Į ją įpresuojama įvorė, pagaminta iš antifrikcinės medžiagos. Prie greitaeigių mašinų švaistiklių galvučių paliekami kyšuliai - nuo jų, reguliuojant švaistiklio masę, nupjaunamas metalas.
gali būti tepimo skylė. 1 paveiksle parodytas surinktas kompresoriaus švaistiklis, kurio didžiosios galvutės dangtelis pritvirtintas prie koto įstrižai.
Švaistikliams keliami techniniai reikalavimai būna surašyti automobilių, traktorių, stacionarinių variklių ir kitokių mašinų švaistiklių gamybos standartuose. Pagal tuos reikalavimus mažosios galvutės skylės ir įpresuotos į tą galvutę įvorės skylės skersmuo turi būti 7 arba 8 kvaliteto tikslumo. Benzininių variklių švaistiklių įvorės skylės cilindriškumo tolerancija TFZ = 2,5 um, dyzelinių - % skylės skersmens tolerancijos. Įvorės skylės paviršiaus šiurkštumas Rz = 2. ..6,3 um. Švaistikliai ir stūmoklių pirštai surenkami grupinio surinkimo...
Šį darbą sudaro 1694 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!