Žmogų supa daugybė daiktų, tiek būtinų, tiek visai nereikalingų. Gyvendamas ekonomika paremtoje visuomenėje, žmogus norėdamas ar nenorėdamas tampa vienu iš gyvybiškai svarbių sraigtų, kurie palaiko pusiausvyrą toje ekonominėje erdvėje. Visas pasaulis apsuptas paslaugų ir prekių voratinkliu, kuriuo kasdien naudojasi kiekvienas iš mūsų. Kadangi egzistuoja begalė prekių ir paslaugų, reikia sugalvoti, kaip pritraukti ir sudominti kuo daugiau klientų. Svarbu dar yra ir tai, kad dažnai tenka pakeisti vartotojų įpročius, elgesį ir požiūrį. Kitas uždavynys – nukonkuruoti varžvus [1]. Šias funkcijas kuo puikiausiai bei efektyviausiai atlieka reklama, kuri gali būti įvairių rūšių, formų ir gali būti paskleista plčiai per įvairiausius kanalus.
Taigi šio darbo tikslas yra atskleisti tarptautinės reklamos problemas, bei trumpai apžvelgti tarptauinės reklamos startegijas. Tai darysime aptardami reikalavimus, reguliuojančius reklamą, pateiksime pavyzdžius pasaulyje gerai žinomų kompanijų. Taip pat trumpai pažvelgsime ir į Lietuvos reklamos aplinką.
Galiausiai reikėtų pažymėti, jog reklama galėtų ar net yra viena iš komunikacijos priemonių, formų, kurios metu daromos tam tikros klaidos. Mūsų atveju kalbame apie trptautinį komunikavimą tarp verslo atstovų ir atskirų šalių gyventojų. Tai taip pat bus apžvelgiama šiame darbe.
Reklama (pranc. rėkiame, lot reclamo - rėkiu) - tai sąmoninga, neprievartinė žmonių poveikio forma, kuria siekiama, kad jie atliktų tam tikrus veiksmus, pavyzdžiui, pirktų tam tikras prekes, remtų vienas ar kitas politines partijas, visuomenines organizacijas, naudotųsi vienų ar kitų bankų paslaugomis ir t.t. Tokia pati definicija yra taikoma ir tarptautinei reklamai apibūdinti. Esminis skirtumas yra tas, kad tarptautinė reklama skirta kitų šalių visuomenei. Kai kurios kompanijos taiko visoms šalims tą pačią reklamą, o kai kurios kuria specialias reklamos kampanijas kiekvienai šaliai atskirai, atsižvelgdamos į kultūrinius, kalbos, ekonominius ir kt. aspektus.
Taipogi reikėtų skirti apskritai reklamą ir prekybos reklamą, kaip vieną iš realizavimo politikos, prekybos marketingo instrumentų.
Prekybos įmonės reklama, pateikdama potencialiems pirkėjams informaciją apie prekes, paslaugas, įmonę, siekia sužadinti norą apsilankyti įmonėje ir įsigyti siūlomų prekių.
Reklamos politika apima reklamos tikslo,...
Šį darbą sudaro 5605 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!