Konspektai

Tarptautinio marketingo paskaitų medžiaga

10   (2 atsiliepimai)
Tarptautinio marketingo paskaitų medžiaga 1 puslapis
Tarptautinio marketingo paskaitų medžiaga 2 puslapis
Tarptautinio marketingo paskaitų medžiaga 3 puslapis
Tarptautinio marketingo paskaitų medžiaga 4 puslapis
Tarptautinio marketingo paskaitų medžiaga 5 puslapis
Tarptautinio marketingo paskaitų medžiaga 6 puslapis
Tarptautinio marketingo paskaitų medžiaga 7 puslapis
Tarptautinio marketingo paskaitų medžiaga 8 puslapis
Tarptautinio marketingo paskaitų medžiaga 9 puslapis
Tarptautinio marketingo paskaitų medžiaga 10 puslapis
Tarptautinio marketingo paskaitų medžiaga 11 puslapis
Tarptautinio marketingo paskaitų medžiaga 12 puslapis
Tarptautinio marketingo paskaitų medžiaga 13 puslapis
Tarptautinio marketingo paskaitų medžiaga 14 puslapis
Tarptautinio marketingo paskaitų medžiaga 15 puslapis
Tarptautinio marketingo paskaitų medžiaga 16 puslapis
Tarptautinio marketingo paskaitų medžiaga 17 puslapis
Tarptautinio marketingo paskaitų medžiaga 18 puslapis
Tarptautinio marketingo paskaitų medžiaga 19 puslapis
Tarptautinio marketingo paskaitų medžiaga 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Pasaulio šalių ūkinis gyvenimas ir pažanga vis labiau darosi priklausomi nuo tarptautinės prekybos.
• Pasaulinis rinkų pasidalijimas.
• Finansinė;
• Technologinė;
• Tyrimų;
• Investicijų ir kapitalo srautų;
• Gamybos priemonių;
• Marketingo ir paskirstymo tinklo.
Ūkio subjektai, įgyvendindami savo veiklos tikslus, siekia įsitvirtinti ne tik vietinėje, bet ir užsienio rinkose. Pagrindinis užsienio ekonominių ryšių dalyvių tikslas yra padidinti savo pajamas ar pelną įėjus į naujas rinkas ir įgijus pranašumą prieš konkurentus. Užsienio ekonominės veiklos motyvai skirstomi į vidinius ir išorinius, be to, šiose grupėse dar išskiriami agresyviųjų ir pasyviųjų motyvų pogrupiai (1 pav.)
Motyvai
Vidiniai
Išoriniai
Agresyvieji
• Įmonės administracijos suinteresuotumas eksportu
• Pardavimo ir pelno augimo tikslai
• Marketingo privalumai
• Ekonomija dėl išaugusio gamybos masto
• Unikali produkcija, konkurencinga technologija
• Patrauklios užsienio rinkos
• Valstybės bei kitų institucijų parama užsienio ekonominei veiklai
Pasyvieji
• Rizikos diversifikacija
• Išplėstinis sezoninių prekių pardavimas
• Nepanaudoti ištekliai
• Užsakymai
• Nepakankamos vidinės rinkos galimybės
• Stagnacinė arba mažėjanti vidaus rinka
1 pav.Užsienio ekonominės veiklos motyvų klasifikacija
Tarptautinis marketingas yra sudėtinė marketingo mokslo dalis. Marketingo tipų klasifikacija pagal geografinį kriterijų pateikta 2 pav.
Tarptautinis marketingas – tai produkcijos kūrimo, gamybos (ar paslaugų teikimo), pardavimo bei rinkos organizavimo valdymo sistema, nukreipta į konkretaus vartotojų segmento poreikių tenkinimą, įmonei veikiant užsienio rinkose.
Tarptautinis marketingas – tai valstybių nacionalinėmis sienomis neapribotas marketingas.
Tarptautinio marketingo savitumas kyla iš neatskleistų problemų ir strategijų nežinomybės, kurią reikia įveikti įeinant į užsienio rinkas.. Tarptautinis marketingas skiriasi nuo vidaus marketingo tuo, kad čia, įgyvendinat verslo tikslus, reikia pažinti, įvertinti, ir įveikti skirtingų kultūrų poveikį.
Tarptautinis marketingas remiasi bendraisiais marketingo mokslo principais.
Tarptautinio marketingo objektas yra problemos, iškylančios dėl šalių skirtingos marketingo aplinkos.
Svarbiausios marketingo funkcijos yra:
• Išorinės aplinkos analizė, vartotojų poreikių tyrimai;
• Prekių, atitinkančių vartotojų poreikius, kūrimas ir gamyba;
• Kainų politikos formavimas;
• Prekių pateikimas vartotojui;
• Rėmimo organizavimas;
• Marketingo planavimas ir kontrolė.
Įmonės marketingo funkcijos vidaus ir užsienio rinkose įgyvendinamos skirtingais būdais. Todėl tarptautinis marketingas turi specifinių bruožų. Tarptautinio marketingo sprendimai sudaro kompleksą (3 pav.).
1.2. Tarptautinio marketingo tipai
Marketingo specifika priklauso nuo įmonės dalyvavimo užsienio...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6451 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
20 psl., (6451 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros konspektas
  • 20 psl., (6451 ž.)
  • Word failas 250 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį konspektą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt