Pasaulio šalių ūkinis gyvenimas ir pažanga vis labiau darosi priklausomi nuo tarptautinės prekybos.
• Pasaulinis rinkų pasidalijimas.
• Finansinė;
• Technologinė;
• Tyrimų;
• Investicijų ir kapitalo srautų;
• Gamybos priemonių;
• Marketingo ir paskirstymo tinklo.
Ūkio subjektai, įgyvendindami savo veiklos tikslus, siekia įsitvirtinti ne tik vietinėje, bet ir užsienio rinkose. Pagrindinis užsienio ekonominių ryšių dalyvių tikslas yra padidinti savo pajamas ar pelną įėjus į naujas rinkas ir įgijus pranašumą prieš konkurentus. Užsienio ekonominės veiklos motyvai skirstomi į vidinius ir išorinius, be to, šiose grupėse dar išskiriami agresyviųjų ir pasyviųjų motyvų pogrupiai (1 pav.)
Motyvai
Vidiniai
Išoriniai
Agresyvieji
• Įmonės administracijos suinteresuotumas eksportu
• Pardavimo ir pelno augimo tikslai
• Marketingo privalumai
• Ekonomija dėl išaugusio gamybos masto
• Unikali produkcija, konkurencinga technologija
• Patrauklios užsienio rinkos
• Valstybės bei kitų institucijų parama užsienio ekonominei veiklai
Pasyvieji
• Rizikos diversifikacija
• Išplėstinis sezoninių prekių pardavimas
• Nepanaudoti ištekliai
• Užsakymai
• Nepakankamos vidinės rinkos galimybės
• Stagnacinė arba mažėjanti vidaus rinka
1 pav.Užsienio ekonominės veiklos motyvų klasifikacija
Tarptautinis marketingas yra sudėtinė marketingo mokslo dalis. Marketingo tipų klasifikacija pagal geografinį kriterijų pateikta 2 pav.
Tarptautinis marketingas – tai produkcijos kūrimo, gamybos (ar paslaugų teikimo), pardavimo bei rinkos organizavimo valdymo sistema, nukreipta į konkretaus vartotojų segmento poreikių tenkinimą, įmonei veikiant užsienio rinkose.
Tarptautinis marketingas – tai valstybių nacionalinėmis sienomis neapribotas marketingas.
Tarptautinio marketingo savitumas kyla iš neatskleistų problemų ir strategijų nežinomybės, kurią reikia įveikti įeinant į užsienio rinkas.. Tarptautinis marketingas skiriasi nuo vidaus marketingo tuo, kad čia, įgyvendinat verslo tikslus, reikia pažinti, įvertinti, ir įveikti skirtingų kultūrų poveikį.
Tarptautinis marketingas remiasi bendraisiais marketingo mokslo principais.
Tarptautinio marketingo objektas yra problemos, iškylančios dėl šalių skirtingos marketingo aplinkos.
Svarbiausios marketingo funkcijos yra:
• Išorinės aplinkos analizė, vartotojų poreikių tyrimai;
• Prekių, atitinkančių vartotojų poreikius, kūrimas ir gamyba;
• Kainų politikos formavimas;
• Prekių pateikimas vartotojui;
• Rėmimo organizavimas;
• Marketingo planavimas ir kontrolė.
Įmonės marketingo funkcijos vidaus ir užsienio rinkose įgyvendinamos skirtingais būdais. Todėl tarptautinis marketingas turi specifinių bruožų. Tarptautinio marketingo sprendimai sudaro kompleksą (3 pav.).
1.2. Tarptautinio marketingo tipai
Marketingo specifika priklauso nuo įmonės dalyvavimo užsienio...
Šį darbą sudaro 6451 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!