Kursiniai darbai

Marketingo strategijos plėtojant tarptautinę prekybą autodetalėmis

10   (1 atsiliepimai)
Marketingo strategijos plėtojant tarptautinę prekybą autodetalėmis 1 puslapis
Marketingo strategijos plėtojant tarptautinę prekybą autodetalėmis 2 puslapis
Marketingo strategijos plėtojant tarptautinę prekybą autodetalėmis 3 puslapis
Marketingo strategijos plėtojant tarptautinę prekybą autodetalėmis 4 puslapis
Marketingo strategijos plėtojant tarptautinę prekybą autodetalėmis 5 puslapis
Marketingo strategijos plėtojant tarptautinę prekybą autodetalėmis 6 puslapis
Marketingo strategijos plėtojant tarptautinę prekybą autodetalėmis 7 puslapis
Marketingo strategijos plėtojant tarptautinę prekybą autodetalėmis 8 puslapis
Marketingo strategijos plėtojant tarptautinę prekybą autodetalėmis 9 puslapis
Marketingo strategijos plėtojant tarptautinę prekybą autodetalėmis 10 puslapis
Marketingo strategijos plėtojant tarptautinę prekybą autodetalėmis 11 puslapis
Marketingo strategijos plėtojant tarptautinę prekybą autodetalėmis 12 puslapis
Marketingo strategijos plėtojant tarptautinę prekybą autodetalėmis 13 puslapis
Marketingo strategijos plėtojant tarptautinę prekybą autodetalėmis 14 puslapis
Marketingo strategijos plėtojant tarptautinę prekybą autodetalėmis 15 puslapis
Marketingo strategijos plėtojant tarptautinę prekybą autodetalėmis 16 puslapis
Marketingo strategijos plėtojant tarptautinę prekybą autodetalėmis 17 puslapis
Marketingo strategijos plėtojant tarptautinę prekybą autodetalėmis 18 puslapis
Marketingo strategijos plėtojant tarptautinę prekybą autodetalėmis 19 puslapis
Marketingo strategijos plėtojant tarptautinę prekybą autodetalėmis 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Kursinio projekto tiriamasis objektas yra Lietuvos įmonė, užsiimanti prekyba autodetalėmis Lietuvoje ir ES šalyse ir siekianti savo veiklą plėsti. Planuojama prekybą vystyti į ne ES šalis, tokias kaip Rusija, Kazachstanas, Baltarusija.
Strategija – tai sąmoningai ir tikslingai suformuotas perspektyvinis modelis (sprendimų visuma) tolimiausiam numatomam ateities momentui, susietas su organizacijos vizija ir misija, nurodantis veiksmų sekos kryptį kiekvienam atskiram detalizuotam laiko etapui, pasitelkiant reikiamus būdus bei priemones, įvertinant organizacijos būklę bei aplinkos įtaką, numatant teisingas išteklių paskirstymo galimybes tam, kad pasiekti numatytus tikslus [17].
Tuo tarpu marketingo strategiją galima apibendrintai apibrėžti kaip organizacijos pastangas išsikirti savo konkurencinius pranašumus, panaudojant organizacijos stiprybes, siekiant kuo geriau patenkinti vartotojų poreikius kintančioje aplinkoje [7, 26 – 27]. Plačiau marketingo strategijos aptariamos antrame skyriuje “Naujausių problemos sprendimų kritinis įvertinimas”.
Viena pagrindinių marketingo strategijos funkcijų yra užtikrinti, kad įmonė visų pirma įsitvirtintų naujoje rinkoje ir užsitikrintų nuolatinį grįžtamąjį ryšį su vartotoju ateityje. Marketingo strategija leidžia įvertinti silpnąsias ir stipriąsias rinkos puses, išryškinti vartotojų poreikius, kuriuos patenkinus bus pasiektas optimalus rezultatas. Kartu visapusiškai įvertinta ir efektyviai parinkta marketingo strategija leis pritraukti ne vienkartinį vartotoją, o nuolatinį klientą, kuris užtikrins ne pelną, o pastovias pajamas.
Tam, kad ši marketingo strategijos funkcija taptų praktiškai įgyvendinama, verta taikyti sisteminį požiūrį ir į marketingo strategijos kūrimą žiūrėti kaip į vientisą sistemą, kurios elementai įtakoja vykdomų procesų rezultatus. Tokiu būdų bus įvertinta ne tik rinkos situacija, galimybės, perspektyvos ir kliūtys, bet ir pačios įmonės pajėgumai patenkinti esamą (galimą) paklausą bei atskleis, kokių resursų gali trūkti, prireikti ir kaip juos subalansuoti tarpusavy. Vadinasi, yra būtina įvertinti esminius aplinkos (tiek vidinės įmonės, tiek ir išorinės – artimosios ir tolimosios) veiksnius, kurie susiję su veikla. Tuomet ir elementus, kurie netiesiogiai siejasi su įmonės veikla, bet gali turėti realias pasekmes rezultatams. Vertinimui pasitelkiami valdymo metodai ir koncepcijos, kurie palengvina veiklos atskirų sričių vertinimą ir pateikia konkretizuotą informaciją, reikalingą strateginiams sprendimams priimti.
Kursiniame...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5004 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. Problemos kaip sistemos interpretacija 5
  • 1.1 Sąvokų išaiškinimas 5
  • 1.2 Įmonės (kaip sistemos) veiklos analizė 7
  • 1.3 Marketingo strategijų problemos kaip sistemos interpretacija 9
  • 2. Naujausių problemos sprendimų kritinis įvertinimas 10
  • 2.1 Strategijos ir marketingo strategijų samprata 10
  • 2.2 Marketingo strategijų klasifikacija. 13
  • 2.3 Nauja marketingo strategijų koncepcija – paslaugos marketingas 15
  • 3. Ekonominiai valdymo metodai 17
  • 4. Administraciniai valdymo metodai 19
  • 4.1 Administracinių valdymo metodų klasifikacija 19
  • 4.2 Administravimo principų taikymas plėtojant tarptautinę prekybą autodetalėmis 21
  • 5. Psichologiniai aspektai 22
  • 5.1 Psichologinių aspektų identifikavimas ir klasifikacija 22
  • 5.2 Psichologinių aspektų taikymas plėtojant tarptautinę prekybą autodetalėmis 23
  • 6. Kiekybinių valdymo sprendimų metodai. Jų taikymas plėtojant tarptautinę prekybą autodetalėmis 24
  • Išvados 27
  • Naudota literatūra 29
  • Priedų sąrašas 30

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
29 psl., (5004 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 29 psl., (5004 ž.)
  • Word failas 409 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt