Šiame darbe nagrinėjama individuali Z.Jakubynienės įmonė. Ji buvo įkurta 1991 m. sausio mėn. 8 d. Veiklos pobūdis – baldų gamyba, didmeninė mažmeninė prekyba. 2002 m. pabaigoje bendrovė turėjo įsteigtus baldų salonus Alytuje, Kaune ir Rygoje. Individuali Z.Jakubynienės įmonė nėra gerai žinoma Lietuvoje (išskyrus pietinę Lietuvos dalį). Įmonė siūlo pirkėjams platų prekių asortimentą. Šiuo metu baldų salonuose galima įsigyti maždaug 200 skirtingų pavadinimų prekių. Individuali Z.Jakubynienės įmonės gamyba orientuota į vidutines pajamas gaunantį vartotoją.
Darbe apžvelgiama įmonės misija, nustatomi penkerių metų trukmės įmonės tikslai ir trečioje dalyje atliekama situacijos analizė: baldų rinkos apžvalga, mikroaplinkos ir makroaplinkos analizė bei įmonės stiprių pusių, silpnybių, grėsmių ir galimybių analizė.
Atlikus situacijos analizę, ketvirtoje dalyje nustatomi ilgalaikiai individualios Z.Jakubynienės įmonės marketingo tikslai. Norint juos pasiekti, reikės įgyvendinti pasirinktą marketingo strategiją, kurios sudedamosios dalys – konkuravimo būdo, rinkos aprėpimo, pozicionavimo ir marketingo komplekso elementų strategijos – nustatomos atskirai.
Įmonė planuoja įeiti į naujas baldų rinkas Lietuvoje ir užsienyje, todėl tai bus atsižvelgiama, formuojant marketingo strategiją.
Individualios Z.Jakubynienės įmonės misija – spręsti komforto užtikrinimo, patogesnių gyvenimo sąlygų sudarymo klausimus.
2.Įmonės tikslai
Pagrindiniai individualios Z.Jakubynienės įmonės penkerių metų tikslai:
• 2004 m. Alytaus rajone pastatyti ir pilnai įrengti naują baldų gamybos cechą;
• 2005 m. atidaryti Estijoje pirmąjį baldų saloną;
• 2005 m. atidaryti naujus baldų salonus Vilniuje ir Klaipėdoje;
• 15 proc. padidinti eksportuojamos į užsienį produkcijos apimtis;
• 2004 – 2008 m. praplėsti užimamą Lietuvos baldų rinkos dalį 0,5 proc.
3.Z.Jakubynienės IĮ situacijos analizė
3.1.Rinkos analizė
3.1.1.Minkštų baldų rinkos dydis ir augimas
Analizuojant baldų gamybos raidos tendencijas pastaraisiais metais, pastebimi gana žymūs baldų gamybos svyravimai, kuriuos sąlygojo kintanti paklausa (žr. 3.1. – 3.3. pav.).
3.1.pav. Miegamųjų sofų ir sofų, kušečių bei tachtų gamybos kitimas 1990 – 2001 m. tūkst. (Šaltinis: Lietuvos statistikos departamentas, interneto svetainė )
3.2.pav. Fotelių ir medinių lovų gamybos kitimas 1990 – 2001 m. tūkst. (Šaltinis: Lietuvos statistikos departamentas, interneto svetainė )
3.3.pav. Stalų, spintų ir sekcijų gamybos kitimas 1990 –...
Šį darbą sudaro 6730 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!