Kursiniai darbai

Marketingo strategijos parengimas: baldų gamybos Z. Jakubynienės IĮ

9.4   (2 atsiliepimai)
Marketingo strategijos parengimas: baldų gamybos Z. Jakubynienės IĮ 1 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: baldų gamybos Z. Jakubynienės IĮ 2 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: baldų gamybos Z. Jakubynienės IĮ 3 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: baldų gamybos Z. Jakubynienės IĮ 4 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: baldų gamybos Z. Jakubynienės IĮ 5 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: baldų gamybos Z. Jakubynienės IĮ 6 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: baldų gamybos Z. Jakubynienės IĮ 7 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: baldų gamybos Z. Jakubynienės IĮ 8 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: baldų gamybos Z. Jakubynienės IĮ 9 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: baldų gamybos Z. Jakubynienės IĮ 10 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: baldų gamybos Z. Jakubynienės IĮ 11 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: baldų gamybos Z. Jakubynienės IĮ 12 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: baldų gamybos Z. Jakubynienės IĮ 13 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: baldų gamybos Z. Jakubynienės IĮ 14 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: baldų gamybos Z. Jakubynienės IĮ 15 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: baldų gamybos Z. Jakubynienės IĮ 16 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: baldų gamybos Z. Jakubynienės IĮ 17 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: baldų gamybos Z. Jakubynienės IĮ 18 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: baldų gamybos Z. Jakubynienės IĮ 19 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: baldų gamybos Z. Jakubynienės IĮ 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Šiame darbe nagrinėjama individuali Z.Jakubynienės įmonė. Ji buvo įkurta 1991 m. sausio mėn. 8 d. Veiklos pobūdis – baldų gamyba, didmeninė mažmeninė prekyba. 2002 m. pabaigoje bendrovė turėjo įsteigtus baldų salonus Alytuje, Kaune ir Rygoje. Individuali Z.Jakubynienės įmonė nėra gerai žinoma Lietuvoje (išskyrus pietinę Lietuvos dalį). Įmonė siūlo pirkėjams platų prekių asortimentą. Šiuo metu baldų salonuose galima įsigyti maždaug 200 skirtingų pavadinimų prekių. Individuali Z.Jakubynienės įmonės gamyba orientuota į vidutines pajamas gaunantį vartotoją.
Darbe apžvelgiama įmonės misija, nustatomi penkerių metų trukmės įmonės tikslai ir trečioje dalyje atliekama situacijos analizė: baldų rinkos apžvalga, mikroaplinkos ir makroaplinkos analizė bei įmonės stiprių pusių, silpnybių, grėsmių ir galimybių analizė.
Atlikus situacijos analizę, ketvirtoje dalyje nustatomi ilgalaikiai individualios Z.Jakubynienės įmonės marketingo tikslai. Norint juos pasiekti, reikės įgyvendinti pasirinktą marketingo strategiją, kurios sudedamosios dalys – konkuravimo būdo, rinkos aprėpimo, pozicionavimo ir marketingo komplekso elementų strategijos – nustatomos atskirai.
Įmonė planuoja įeiti į naujas baldų rinkas Lietuvoje ir užsienyje, todėl tai bus atsižvelgiama, formuojant marketingo strategiją.
Individualios Z.Jakubynienės įmonės misija – spręsti komforto užtikrinimo, patogesnių gyvenimo sąlygų sudarymo klausimus.
2.Įmonės tikslai
Pagrindiniai individualios Z.Jakubynienės įmonės penkerių metų tikslai:
• 2004 m. Alytaus rajone pastatyti ir pilnai įrengti naują baldų gamybos cechą;
• 2005 m. atidaryti Estijoje pirmąjį baldų saloną;
• 2005 m. atidaryti naujus baldų salonus Vilniuje ir Klaipėdoje;
• 15 proc. padidinti eksportuojamos į užsienį produkcijos apimtis;
• 2004 – 2008 m. praplėsti užimamą Lietuvos baldų rinkos dalį 0,5 proc.
3.Z.Jakubynienės IĮ situacijos analizė
3.1.Rinkos analizė
3.1.1.Minkštų baldų rinkos dydis ir augimas
Analizuojant baldų gamybos raidos tendencijas pastaraisiais metais, pastebimi gana žymūs baldų gamybos svyravimai, kuriuos sąlygojo kintanti paklausa (žr. 3.1. – 3.3. pav.).
3.1.pav. Miegamųjų sofų ir sofų, kušečių bei tachtų gamybos kitimas 1990 – 2001 m. tūkst. (Šaltinis: Lietuvos statistikos departamentas, interneto svetainė )
3.2.pav. Fotelių ir medinių lovų gamybos kitimas 1990 – 2001 m. tūkst. (Šaltinis: Lietuvos statistikos departamentas, interneto svetainė )
3.3.pav. Stalų, spintų ir sekcijų gamybos kitimas 1990 –...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6730 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1.Įmonės misija 4
  • 2.Įmonės tikslai 4
  • 3.Z.Jakubynienės IĮ situacijos analizė 4
  • 3.1.Rinkos analizė 4
  • 3.1.1.Minkštų baldų rinkos dydis ir augimas 4
  • 3.1.2.Rinkos pelningumo analizė 8
  • 3.2.Mikroaplinkos analizė 10
  • 3.2.1.Z.Jakubynienės IĮ charakteristika 10
  • 3.2.2.Prekių asortimentas ir kainos 11
  • 3.2.3.Įmonės paskirstymo kanalai 14
  • 3.2.4.Z.Jakubynienės IĮ vartotojai 14
  • 3.2.5.Z.Jakubynienės IĮ tiekėjai 15
  • 3.2.6.Baldų rėmimo organizavimas 16
  • 3.2.7.Konkurentų analizė 19
  • 3.3.Makroaplinkos analizė 21
  • 3.3.1.Ekonominiai veiksniai 21
  • 3.3.2.Socialiniai – kultūriniai veiksniai 23
  • 3.3.3.Politiniai – teisiniai veiksniai 24
  • 3.3.4.Moksliniai – technologiniai veiksniai 24
  • 3.3.5.Gamtiniai veiksniai 24
  • 3.4. Aplinkos vystymosi alternatyvų suderinimo (SWOT) analizė 25
  • 4.Z.Jakubynienės IĮ marketingo tikslai 26
  • 5.Z.Jakubynienės IĮ marketingo strategija 26
  • 5.1.Konkuravimo būdo strategijos 26
  • 5.2.Rinkos aprėpimo strategijos 26
  • 5.3.Pozicionavimo strategijos 27
  • 5.4.Marketingo kompleksų elementų strategijos 27
  • 5.4.1.Prekės strategijos 27
  • 5.4.2.Kainų strategijos 27
  • 5.4.3.Paskirstymo strategijos 28
  • 5.4.4.Rėmimo strategijos 28
  • Išvados 29
  • Literatūros sąrašas 30

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
30 psl., (6730 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 30 psl., (6730 ž.)
  • Word failas 829 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt