Referatai

Terpinių paslaugų koncepcija

10   (1 atsiliepimai)
Terpinių paslaugų koncepcija 1 puslapis
Terpinių paslaugų koncepcija 2 puslapis
Terpinių paslaugų koncepcija 3 puslapis
Terpinių paslaugų koncepcija 4 puslapis
Terpinių paslaugų koncepcija 5 puslapis
Terpinių paslaugų koncepcija 6 puslapis
Terpinių paslaugų koncepcija 7 puslapis
Terpinių paslaugų koncepcija 8 puslapis
Terpinių paslaugų koncepcija 9 puslapis
Terpinių paslaugų koncepcija 10 puslapis
Terpinių paslaugų koncepcija 11 puslapis
Terpinių paslaugų koncepcija 12 puslapis
Terpinių paslaugų koncepcija 13 puslapis
Terpinių paslaugų koncepcija 14 puslapis
Terpinių paslaugų koncepcija 15 puslapis
Terpinių paslaugų koncepcija 16 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Kvietimų apdorojimo centrai, informaciniai centrai, operatorių centrai (Call Center) – tai centrai, kurių pagrindinė funkcija priimti telefonų skambučius, juos aptarnauti bei sėkmingai užbaigti pokalbius. Kvietimų apdorojimo centruose yra sukuriamos milžiniškos duomenų bazės su gausybe įvairios informacijos jose. Informacija yra nuolatos kaupiama, saugoma ir naudojama klientams aptarnauti. Ši informacija vadinama kvietimų apdorojimo centrų resursais. Resursai yra kaupiami nuolat plečiantis paslaugų, kurias teikia kvietimų apdorojimo centrai, spektrui. Resursai negali būti saugomi padrikai, tad yra sukuriamos jų grupės, t.y. duomenys grupuojami. Resursų grupėmis yra patogu naudotis, juos greitai pasiekia ir išrenka reikalingą informaciją operatoriai.
1 Terpinių paslaugų koncepcija
CTI sistemos resursų valdymas deleguojamas atskirai posistemei, kurios tikslas yra terpinių resursų, terpinių srautų grupei sukūrimas (t.y. vartotojo informacijos tarp terpinių resursų ir sąsajų įrangos srautų) ir šių srautų valdymas. Šios funkcijos realizuojamos sukuriant specialų, vartotojo bei sisteminės įrangos darbo algoritmą. Kiekvienai užklausai aptarnauti reikalinga tam tikros konfigūracijos resursų grupė. Kvietimui patekus į sistemą, terpinis serveris analizuoja galimybę sukurti šią konfigūraciją (atsižvelgiant į vartotojo teises bei reikalingų resursų kiekį sistemoje). Pagal analizės rezultatus vykdomas dialogas su įranga, iš kurios atėjo užklausa aptarnauti. Po to priimamas sprendimas apie kvietimo aptarnavimo galimybę.
2 Informacijos apdorojimo modelis
Informacijos apdorojimas – tai terpinių srautų sukūrimas ir sąveikos, tarp terpinių resursų, terpinių srautų bei duomenų bazės, valdymas. 1 pav. pateiktas terpinio apdorojimo modelio algoritmas.
1 pav. Terpinio apdorojimo modelis
2.1 Pagrindinės terpinių resursų kategorijos
• Filtracijos įrenginiai – skirti garso ar triukšmo slopinimui tam tikruose dažnių diapazonuose. Tai kartais būtina dėl to, kad iškirpti tam tikrus dažnius vidinės juostos signalizacijoje, kompensuoti tam tikros įrangos įtaką signalui (pvz., praeinant palydovines atkarpas), užtikrinti aido signalų slopinimą arba išankstiniam terpinių srautų apdorojimui dėl kitų priežasčių.
• Pavyzdžių palyginimo įrenginiai – skirti bitų sekos paieškai terpiniuose srautuose, atitinkančiose tam tikrus pavyzdžius. (pvz., dažnio detektorius ieško terpiniuose srautuose tam tikro dažnio signalų arba jų kombinacijų. Modemas suseka tam tikrą simbolių kombinaciją demoduliuojant įėjimo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2206 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Turinys 2
  • Įvadas 3
  • 1 Terpinių paslaugų koncepcija 4
  • 2 Informacijos apdorojimo modelis 4
  • 2.1 Pagrindinės terpinių resursų kategorijos 4
  • 3 Maršrutizacijos ir terpinės prieigos įrenginiai 6
  • 4 Grupė ir resursai 8
  • 4.1 Resursų charakteristikos 9
  • 4.2 Resursų atributai 9
  • 4.3 Pirminiai ir antriniai resursai 9
  • 4.4 Grupės struktūra 10
  • 4.5 Grupės sudarymas bei paskirtis 10
  • 4.6 Grupės darbas 11
  • 4.7 Grupės konfigūracija 13
  • Išvados 14
  • Sutrumpinimų sąrašas 15
  • Literatūros sąrašas 16

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
16 psl., (2206 ž.)
Darbo duomenys
  • Informacinių technologijų referatas
  • 16 psl., (2206 ž.)
  • Word failas 455 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt