Formuojantis rinkos ekonomikai Lietuvoje, labai svarbu plėtoti verslą ir ieškoti rinkos jo gaminiams ir paslaugoms. Vartotojų poreikiai tampa įmonių veiklos orientyru sėkmingai įgyvendinant tikslus. Ne išimtis ir transporto verslu užsiimančios organizacijos. Šiandien paslaugos pranašumą konkurencinėje rinkoje gali garantuoti tik teisingai parinkta įmonės strategija, pakankamai ištirta rinka, įvertintos įmonės galimybės.
Lietuvoje transporto paslaugų įmonių skaičius kasmet tik didėja. Rinkos tampa konkurencingesnės, o klientai - išrankesni. Tačiau ne visos įmonės yra pajėgios išsilaikyti rinkoje. Nesėkmės priežastis galėtų būti: pakankamai neišanalizuota įmonės aplinka, neištirta rinka. O neįvertintas įmonės marketingas, jos galimybes gali paversti įmonės nesėkme.
Marketingas apibūdinamas kaip pirkimo-pardavimo santykiais grindžiamos ūkio sistemos kūrimo procesas, kurio metu suformuojama vienokio ar kitokio pobūdžio rinka bei verslo įmonės ar individo tikslų siekimo toje rinkoje sąlygos. Vis daugiau įmonių vadovų apie marketingą ne tik kalba, bet ir taiko realiuose verslo procesuose. Deja, rinkoje vis dar trūksta patyrusių šios srities specialistų ir daugeliui įmonių tenka mokytis ne iš svetimų, bet iš savo klaidų. Pagrindinės klaidos įmonių marketinge gali būti: rinkos segmento neįvertinimas, vartotojo neįvertinimas, poveikio priemonės, poveikio neįvertinimas, kainos mažinimas, reklamos priemonių atsisakymas, reklamos kampanijų patikėjimas ne profesionalams ir pan.
Tai tik pagrindinės įmonių daromos rinkodaros klaidos, jų daroma daug daugiau. Tad įmonės, norėdamos vystyti ilgalaikę sėkmingą veiklą, pirmiausia privalo nuodugniai ištirti kokioje aplinkoje ji veikia, ir ko galima imtis, kad įmonės padėtis rinkoje būtų tvirta ir konkurencinga.
Darbo tikslas: išnagrinėti UAB „Avižienių transportas“ paslaugų veiklą bei pateikti esamos padėties analizę marketingo aspektu.
• Pateikti bendrovės esamą padėtį marketingo aspektu: valdymas, paslaugos teikimas, konkurentai, padėtis rinkoje.
• Pateikti UAB „Avižienių transportas“ paslaugos analizę marketingo komplekso aspektu: prekė, kaina, paskirstymas, rėmimas.
• Pateikti UAB “Avižienių transportas” paslaugos marketingo tobulinimo galimybes.
Darbo objektas: UAB „Avižienių transportas“ - transporto paslaugų įmonė, atliekanti krovinių vežimus automobiliais (vilkikais).
Darbo struktūra. Darbas sudarytas iš trijų dalių: įmonės pristatymo, įmonės pateikimo marketingo aspektu bei įmonės ištyrimo marketingo komplekso aspektu.
1. UAB „AVIŽIENIŲ TRANSPORTAS“ PRISTATYMAS...
Šį darbą sudaro 4619 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!