Egzistuoja visuotinė tendencija išvengti tarifų ir įkainių reguliavimo transporte ir maksimaliai remtis rinkos mechanizmo laisvu panaudojimu. Įkainių reguliavimas yra laikomas išimtimi, kuri taikoma tik nedaugeliu atveju.
c) Kai būtina tam tikra piktnaudžiavimo, per didelio klientų apmokestinimo ir panašių atveju kontrolė.
Tais atvejais, kai išvengiama tarifų reguliavimo, kaip priemonė vartotojo interesams apginti yra įvedamos bendros normos ir standartai. Pvz.: visi taksi turi patikrintus skaitiklius ir ten, kur reikalinga sumokėti skirtingą tarifą, važiuojant skirtingais taksi, tokie tarifai turi būti aiškiai matomi. Net ir tuomet kai praktikuojami laisvi įkainiai už važiavimą autobusais, autobusų tarifai taipogi turėtų būti aiškiai pateikti. Kai kuriose šalyse vežimų sąlygos ar kontaktai yra standartizuoti. Tokie standartiniai kontraktai nėra išdėstyti kontrakto dokumente. Vertėtų pažymėti, kad tokios taisyklės ir normos nėra nukreiptos apriboti laisvos rinkos nustatytas kainas, bet yra skirtos pagerinti jų funkcionavimą geresniai informacijai suteikti.
Nors reikėtų vengti tarifų reguliavimų ir įkainių kontrolės, tačiau egzistuoja bendras poreiis kontroliuoti kainas. Aukštos kainos dažnai yra egzistuojančių problemų simptomas ir tai rodo, kad egzistuoja monopolinė ar kartelio veikla. Jos parodo rimtus trūkumus, kas savo ruožtu pakelia kainas aukščiau jų būtino lygio.
a) Ji stengiasi per daug nepakelti kainų,tam, kad perspektyvūs klientai neieškotų kitos alternatyvos;
b) Transporto įmonė nustatys tokias kainas, kurios leistų geriausiai išnaudoti savo pajėgumus. Įmonė tikisi, išskyrus specializuotus įrengimus, kad kiekvienas vežimas iš pradinio punkto į paskirties tašką „grįžtamojo“ vežimo kainomis susiras krovinių grįžimui atgal;
c) Transporto įmonė bus gerai informuota apie tiesioginius ir bendrus savo veiklos kaštus taip, kad jie padengtų išlaidas ir leistų turėti „normalaus pelno“.
Reikalinga pabrėžti sąvokos „sveika, gerai tvarkoma įmonė“ svarbą. „Sveika, gerai varkoma Egzistuoja visuotinė tendencija išvengti tarifų ir įkainių reguliavimo transporte ir maksimaliai remtis rinkos mechanizmo laisvu panaudojimu. Įkainių reguliavimas yra laikomas išimtimi, kuri taikoma tik nedaugeliu atveju.
Šie atvejai yra:
d) Egzistuoja monopolija arba beveik monopolija;
e) Kai egzistuoja dideli privilegijų skirtumai tarp vežėjų ir vartotojų;
f) Kai būtina tam tikra piktnaudžiavimo, per didelio...
Šį darbą sudaro 3831 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!