Kursiniai darbai

Traukinio važiavimo tarpstočių parametrų matavimas

10   (2 atsiliepimai)
Traukinio važiavimo tarpstočių parametrų matavimas 1 puslapis
Traukinio važiavimo tarpstočių parametrų matavimas 2 puslapis
Traukinio važiavimo tarpstočių parametrų matavimas 3 puslapis
Traukinio važiavimo tarpstočių parametrų matavimas 4 puslapis
Traukinio važiavimo tarpstočių parametrų matavimas 5 puslapis
Traukinio važiavimo tarpstočių parametrų matavimas 6 puslapis
Traukinio važiavimo tarpstočių parametrų matavimas 7 puslapis
Traukinio važiavimo tarpstočių parametrų matavimas 8 puslapis
Traukinio važiavimo tarpstočių parametrų matavimas 9 puslapis
Traukinio važiavimo tarpstočių parametrų matavimas 10 puslapis
Traukinio važiavimo tarpstočių parametrų matavimas 11 puslapis
Traukinio važiavimo tarpstočių parametrų matavimas 12 puslapis
Traukinio važiavimo tarpstočių parametrų matavimas 13 puslapis
Traukinio važiavimo tarpstočių parametrų matavimas 14 puslapis
Traukinio važiavimo tarpstočių parametrų matavimas 15 puslapis
Traukinio važiavimo tarpstočių parametrų matavimas 16 puslapis
Traukinio važiavimo tarpstočių parametrų matavimas 17 puslapis
Traukinio važiavimo tarpstočių parametrų matavimas 18 puslapis
Traukinio važiavimo tarpstočių parametrų matavimas 19 puslapis
Traukinio važiavimo tarpstočių parametrų matavimas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Įvadas Savo kursiniame projekte aš nagrinėsiu elektovežio VL8 charakteristikas. Skaičiuosiu traukinio judėjimo varžas,traukos ir tuščiąja eiga. Redukuosiu kelio profilį, sudarysiu atstojamųjų jėgų diagrama. Taip pat priklausomybių v = f(S) ir φ(S) grafiką. Skaičiuosiu traukinio sustojimo kelią 3 ir 5 profilio pradiniuose elementuose. Sudarysiu tonkilametrių diagramą, apskaičiuosiu judėjimo laiką tarp stočių A ir B, elektros energijos sąnaudas kelio ruožui. 1. Lokomotyvo pagrindiniai techniniai duomenys Pagrindiniai duomenys: Lokomotyvo serija – VL8. Pavaros tipas – elektrinė. Paskirtis – prekinis elektrovežis. Sekcijų skaičius – 2. Sekcijų galingumas – 3760 kW. Konstrukcinis greitis – 100 km/h Ašinė charakteristika – (2o-2o)+(2o-2o). Variklis - НБ-406А kgf km/h Atsargos sekcijai : Smėlio – 314 l. Minimalus kampas kreivėse – 125 m. Pagrindiniai gabaritiniai matmenys: Dviejų sekcijų ilgis – 27520 mm; Aukštis – 5100 mm; Plotis – 3105 mm; Vežimėlio bazė – 4200 mm. 2. Pagrindinės traukinio judėjimo varžos apskaičiavimas 2.1. Lokomotyvo masė: P = 184 t. 2.2. Sąstato masė: = 15 ∙ 4 ∙ 19+ 41 ∙ 8 ∙ 6 = 3108 t. čia 15 prekiniai vagonai, 4-ių ašių ir qa = 19tf; 41 prekiniai vagonai, 8- ių ašių ir qa = 6 tf; qa – vagonų ašinė apkrova. 2.3. Pagrindinė lokomotyvo lyginamoji varža: 2.4. Lokomotyvo judėjimo pagrindinė varža: 2.5. Pagrindinė sąstato lyginamoji varža: 2.5.1. Prekinių vagonų: (a tipo, 4 ašių, qa = 19 tf , slydimo guoliai) 2.5.2. Prekiniai vagonai: (b tipo, 8 ašių, ašinė apkrova qa = 6tf 6tf, riedėjimo guoliai) 2.5.3. Vagonų (sąstato) lyginamoji varža: 2.5.4. Prekinių vagonų pagrindinė varža: 2.5.5. Prekinių vagonų pagrindinė varža: 2.6. Bendra sąstato judėjimo varža: 2.7. Bendra traukinio lyginamoji varža: čia θ = 1 – γ = 1 – 0,03 = 0,97. 2.8. Bendra traukinio judėjimo varža: Skaičiavimų rezultatai pateikti 1 lentelėje. 1 lentelė. Pagrindinių traukinio judėjimo varžų skaičiavimas v, km/h w'0, kgf/t W'0, kgf/t w"04, kgf/t w"08, kgf/t W"04, kgf/t W"08, kgf/t w"0, kgf/t W"0, kgf/t w0, kgf/t W0, kgf/t 0 1,9 350 1,00 1,70 1140 3346 1,43 4486 1,45 4835 10 2,01 369 1,44 1,80 1637 3539 1,66 5176 1,67 5545 20 2,16 397 1,90 1,97 2171 3870 1,94 6041 1,95 6438 30 2,37 435 2,40 2,21 2741 4339 2,28 7080 2,28 7515 40 2,62 482 2,94 2,51 3347 4946 2,67 8293 2,67 8775 43,3 2,72 500 3,12 2,63 3555 5177 2,82 8732 2,81 9231 50 2,93 538 3,50 2,89 3990 5691 3,12 9681 3,12 10219 60 3,28 604 4,10 3,34 4669 6573 3,63 11243 3,62 11846 70 3,69 678 4,72 3,86 5385 7593 4,19 12979 4,17 13657 80 4,14 762 5,38 4,45 6138 8751 4,80 14889 4,78 15651 90 4,65 855 6,08 5,11 6927 10047 5,47 16973 5,45 17828 100 5,20 957 6,80 5,83 7752 11480 6,20 19232 6,17 20189 3. Papildomų traukinio judėjimo varžų apskaičiavimas 3.1. Įkalnių ir kelio kreivių varžos: 2. lentelė. Įkalnių ir kelio kreivių varžos. A → B kryptimi B → A kryptimi Kreivių varža 3.2. Varža, pajudant traukiniui iš vietos: a) prekinių vagonų su slydimo guoliais: b) prekinių vagonų su riedėjimo guoliais: Bendra pajudėjimo varža: 4. Nagrinėjamo kelio ruožo redukavimas 4.1. Fiktyvus redukuoto ruožo nuolydis: čia ij ir Sj – redukuojamų elementų nuolydis ir ilgis, o/oo ir m; ir ir Sr – redukuoto elemento nuolydis ir ilgis , o/oo ir m. Norint apriboti nuokrypų dydžius, yra nustatytos redukavimo galimumo sąlygos pagal empirinę formulę: Δi · Srj ≤ 2000 m; Δi = |i-ir|; čia i – tikrasis nuolydis; ir – redukuotas nuolydis. Redukuojamas kelio ruožas A → B. Ruožas 1-2. ; patikrinimas: Ruožas 3-4. patikrinimas: Ruožas 5-6. patikrinimas: Ruožas 7-8. patikrinimas: Ruožas 9. , skaičiuojamoji įkalnė; Ruožas 10. ; Ruožas 11-12. patikrinimas: Tai A → B kryptimi: 1,5\2860 0,8/2960 7,7/2430 0,9\2980 9,9/1440 7,7/1880 0,9/3925 Redukuojamas kelio ruožas B → A. Ruožas 12-11. ; Ruožas 10-9. patikrinimas: Ruožas 8-7. ; Ruožas 6-5. ; Ruožas 4-3. ; ruožas 2, skaičiuojamoji įkalnė. ; ruožas 1. ; Tai B → A kryptimi: 0,9\3925 8,1\3320 0,9/2980 7,7\2130 0,8\2960 2,8/1220 1,7/1640 4.2. Kelio kreivių nuolydis redukuotame ruože čia Sr – redukuoto ruožo ilgis; SRj – ruožo ilgis; Rj – kreivės spindulys. A → B I ruožas: II ruožas: III ruožas: IV ruožas: V ruožas: VI ruožas: VII ruožas: B → A I ruožas: II ruožas: III ruožas: IV ruožas: V ruožas: VI ruožas: VII ruožas: 5. Traukinio atstojamųjų jėgų apskaičiavimas ir diagramos sudarymas 5.1. Traukos greitinančių jėgų skaičiavimas. Diagrama pateikta 1 priede. 5.1.1. Traukinio greitinanti jėga: Fgr = Ftr – W0; čia Ftr – traukinio traukos jėga; W0 – bendra traukinio judėjimo varža (1 lentelė). 5.1.2. Lyginamoji traukinio greitinanti jėga: Q=3108t Skaičiavimai pateikti 3 lentelėje. 3 lentelė. Traukinio greitinančių jėgų skaičiavimas v, km/h Ftr, kgf W0, kgf/t Fgr, kgf fgr, kgf 0 60700 4835 55865 16,97 10 51000 5545 45455 13,81 20 49000 6438 42562 12,93 30 48100 7515 40585 12,33 40 47600 8775 38825 11,79 43,3 46500 9231 37269 11,32 50 42000 10219 31781 9,65 60 25300 11846 13454 4,09 70 16000 13657 2343 0,71 80 11600 15651 -4051 -1,23 90 8800 17828 -9028 -2,74 100 6800 20189 -13389 -4,07 5.2. Traukinio lėtinančių jėgų skaičiavimas. Diagrama pateikta 1 priede. 5.2.1. Lokomotyvo tuščios eigos lyginamoji varža: 5.2.2. Lokomotyvo tuščios eigos varža: 5.2.3. Traukinio tuščios eigos visa varža: 5.2.4. Traukinio tuščios eigos lyginamoji varža: Skaičiavimai pateikti 3 lentelėje. reikšmės imamos iš 1 lentelės. 5.2.5. Trinkelių trinties koeficientas: (trinkelės ketinės fosforinės) K = 1,6 tf (15,7 kN) – trinkelių prispaudimo jėga. 5.2.6. Skaičiuojamasis traukinio stabdymo koeficientas. Prekiniams vagonams –= 0,33. 5.2.7. Lyginamoji traukinio staigaus stabdymo jėga: 5.2.7. Traukinio stabdymo jėga. 0,5bst+ wote; Skaičiavimai pateikti 4 lentelėje. 4 lentelė. Traukinio lėtinančių jėgų skaičiavimas. v, km/h w'te, kgf/t W'te, kgf/t w"0, kgf/t W"0, kgf/t W0te, kgf/t w0te, kgf/t 1000φtr bst, kgf/t 0,5bst+wte 0 2,40 442 1,43 4486 4928 1,50 270 89,1 46,05 10 2,53 465 1,66 5176 5641 1,71 198 65,3 34,38 20 2,72 500 1,94 6041 6541 1,99 162 53,5 28,72 30 2,99 549 2,28 7080 7629 2,32 140 46,3 25,48 40 3,32 611 2,67 8293 8904 2,70 126 41,6 23,49 43,3 3,45 634 2,82 8732 9366 2,85 122 40,3 23,02 50 3,73 685 3,12 9681 10366 3,15 116 38,2 22,24 60 4,20 773 3,63 11243 12016 3,65 108 35,6 21,47 70 4,75 873 4,19 12979 13852 4,21 102 33,7 21,04 80 5,36 986 4,80 14889 15875 4,82 97 32,1 20,86 90 6,05 1112 5,47 16973 18085 5,49 93 30,8 20,88 100 6,80 1251 6,20 19232 20483 6,22 90 29,7 21,07 6. Priklausomybių v = f(S) ir t = φ(S) braižymas Grafikai pateikti kursinio projekto prieduose. Pasirenku tokius mastelius: Greitis (m): 1km/h - 1mm; Jėga (k): 1kgf/t - 6mm; Kelias (y): 1km - 10mm; Laikas (x): 1min - 10mm. Pastovūs dydžiai (): 30mm 7. Traukinio masės apskaičiavimas ir patikrinimas Nustatysim kokios masės sąstatą galima traukti, žinant veikiančios sąstatą jėgos ir judėjimo sąlygas. Pirmiausia yra nustatomos skaičiuojamoji ir inercinė įkalnė, sąstato masės nustatymo skaičiuojamojoje ir inercinėje įkalnėse, tikrinami masės apribojimai pagal eksploatacines sąlygas. Tikrinami apribojimai dėl atvikimo – išvykimo kelio ilgio, pajudėjimo galimybę ir įsibėgėjimo pagreitį. A → B 7.1. Sąstato masės skaičiavimas pagal skaičiuojamąją įkalnę: Skaičiuojamąja įkalne parenku 9 ruožą, kurio: kiti nariai imami iš žinyno prie vsk: 7.2. Sąstato masės tikrinimas pagal atvykimo – išvykimo kelio ilgį: turi būti tenkinama šį sąlyga: (prekinių 4 ašių vagonų ilgis 14 m, prekinių 8 ašių vagonų ilgis 20 m, lokomotyvo ilgis – 28 m). Išvada. Gautas rezultatas netenkina sąlygos, nes ltrauk = 1068 m > lat-iš=1035 m.. Δl = 1068 – 1035 = 33 m. Iš to darau išvadą, kad iš mano esamo traukinio sąstato reikia atkabinti 1 vagoną, kuris yra 4 ašių, jo ilgis 14 m., ir vieną 8 ašių vagoną, kuris yra 20m. ilgio. Didžiausias svoris būtų: Qat-is = 14·4·19+40·8·6 = 2980t 3000t; L tr = 14·14+40·20+28+10 =1034m.; Ltr = 1034m

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2427 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. Lokomotyvo pagrindiniai techniniai duomenys 4
  • 2. Pagrindinės traukinio judėjimo varžos apskaičiavimas 5
  • 3. Papildomų traukinio judėjimo varžų apskaičiavimas 7
  • 4. Nagrinėjamo kelio ruožo redukavimas 8
  • 4.1. Fiktyvus redukuoto ruožo nuolydis: 8
  • 4.2. Kelio kreivių nuolydis redukuotame ruože 10
  • 5. Traukinio atstojamųjų jėgų apskaičiavimas ir diagramos sudarymas 11
  • 6. Priklausomybių v = f(S) ir t = φ(S) braižymas 13
  • 7. Traukinio masės apskaičiavimas ir patikrinimas 13
  • 8. Traukinio sustojimo kelio skaičiavimas 15
  • 9. Tonkilometrų diagramos sudarymas 18
  • 10. Inercinė įkalnė 18
  • 11. Traukinio judėjimo laikas tarp stočių A ir B 20
  • 12. Elektros energijos sąnaudų skaičiavimas 20
  • 13. Išvados 22
  • Literatūra: 23

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
23 psl., (2427 ž.)
Darbo duomenys
  • Inžinerijos kursinis darbas
  • 23 psl., (2427 ž.)
  • Word failas 721 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt