Mes egzistuojame aplinkoje, kurią valdo laikas. Tiek verslo tiek ir privatūs asmenys turi vieną bendrą tikslą – paskirstyti turimą laiką tarp konkuruojančių išteklių optimaliu būdu. Šį tikslą galima pasiekti prognozuojant ateities veiklą ir imantis teisingų veiksmų.
Verslo ir viešojo administravimo organizacijos susiduria su trumpalaikėmis ir ilgalaikėmis prognozėmis. Trumpalaikės prognozės paprastai būna neilgesnės nei 1 metai ir jų pagalba dažniausiai atliekamas pardavimų, kainų pasikeitimo ir pirkėjų poreikio nustatymas. Ilgalaikės prognozės paprastai apima laikotarpį nuo 2 iki 10 metų, ir yra naudojamos kaip modelis produktų poreikiui ir kapitalo investicijoms planuoti.
Suprantama, kuo toliau į ateitį, tuo prognozavimas yra hipotetinis. Bet kadangi ateitis visada yra nenuspėjama, mes negalime tikėtis visiškai tikslios prognozės. Laiko eilutės, lydinčios kiekvieną procesą, yra įtakojamos daugelio priežastinių veiksnių – kai kurie laiko eilutės duomenis smarkiai padidina, kiti priešingai – sumažina. Nepaisant to, verslininkai privalo prognozuoti į ateitį, produktyviai planuojant išteklius ir laiką. Jei negali tikėtis nuspėti kiekvieną veiksnį, kuris gali sukelti atsaką į palūkanų normos didėjimą ar mažėjimą laikui bėgant. Viskas, ko galima tikėtis, kad nauda, pasiekta prognozavimo, atsvers nenumatymo galimybes. Pažymėtina, kad toks privalumas nėra ribotas realioms piniginėms santaupoms, bet gali aiškiau leisti suprasti verslininko mąstymą, susijusį su sąveika, kuri daro įtaką laiko eilutėms.
Išlyginimo metodai kartais parodo tendenciją, sezoninius ir ciklinius svyravimus laiko eilutėse. Šiais būdais paremtas prognozavimas yra labai hipotetinė procedūra. Pirmiausia mes turime suvokti, kad praeitis yra ateities veidrodis – praeities tendencijos ir ciklai tęsis ir ateityje. Taigi, matematinės prognozavimo procedūros ir sprendimai turi būti kartu susieti. Mes ne tik turime išlyginti duomenis ir bandyti numatyti ateities signalinius komponentus, bet ir nuspėti nežinomų veiksnių – politinių įvykių, tyrimų, pirkėjų elgsenos pasikeitimų ir naujų produktų – įtaka. Šie įsivaizduojami veiksniai daro įtaką prognozei, gautai pagal matematinį prognozavimo metodą. Kol nežinomybė yra susijusi su ateities verslu ir ekonomika, tol prognozavimas gali būti vadinamas menu, kuris tobulėja įgydamas daugiau patirties ir...
Šį darbą sudaro 2038 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!