Referatai

Vagonų eksploatacija

9.8   (2 atsiliepimai)
Vagonų eksploatacija 1 puslapis
Vagonų eksploatacija 2 puslapis
Vagonų eksploatacija 3 puslapis
Vagonų eksploatacija 4 puslapis
Vagonų eksploatacija 5 puslapis
Vagonų eksploatacija 6 puslapis
Vagonų eksploatacija 7 puslapis
Vagonų eksploatacija 8 puslapis
Vagonų eksploatacija 9 puslapis
Vagonų eksploatacija 10 puslapis
Vagonų eksploatacija 11 puslapis
Vagonų eksploatacija 12 puslapis
Vagonų eksploatacija 13 puslapis
Vagonų eksploatacija 14 puslapis
Vagonų eksploatacija 15 puslapis
Vagonų eksploatacija 16 puslapis
Vagonų eksploatacija 17 puslapis
Vagonų eksploatacija 18 puslapis
Vagonų eksploatacija 19 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Vagonu vadinamas geležinkelio riedmenų vienetas keleiviams ir kroviniams vežti. Didelę reikšmę turi vagonų konstrukcijų racionalumas ir jų techniniai ekonominiai rodikliai, nuo kurių priklauso keleivių pervežimo patogumas, kelio vežamasis pajėgumas, galimybė plačiai diegti kompleksinę mechanizaciją ir automatizaciją gaminant ir remontuojant vagonus, taip pat jų eksploatacija, kapitalinių įdėjimų dydžiai ir kt.
Šiuolaikiniai vagonai esti įvairių tipų ir konstrukcijų, nes turi tenkinti labai įvarius reikalavimus. Jie turi būti universalūs, patogūs keleiviams.
Dėl tų pačių priežasčių vagonų konstrukcijos būna labai sudėtingos: jie turi automatinius stabdžius, automatines sankabas, šiluminės izoliacijos įrenginius, važiuokles, užtikrinančias eismą dideliu greičiu, reikiamą važiuosenos sklandumą, mažą pasipriešinimą ir pan.
Šiuolaikiniai traukos būdai leidžia formuoti traukinius, kurie gali išvystyti didelius greičius ir nesustodami važiuoti dideliais atstumais. Todėl vagonas turi būti sukonstruotas taip, kad būtų patikimas ir patvarus, kad per trumpą laiką būtų galima patikrinti jo būklę, taip pat atlikti apžiūrą stotyse, esant blogoms sąlygoms. Kad eismas būtų saugus, vagonai ir įrengimai turi būti tinkamai prižiūrimi.
Vagonai būna nesavaeigiai, traukiami lokomotyvo, ir savaeigiai - vadinamieji varikliniai vagonai, varomi savo energetinio įrenginio (automotrises, transferkarai, dyzeliniai traukiniai) arba gaunantys energiją iš kontaktinio tinklo (elektriniai traukiniai, vagonai, metro).
Vagonai skirstomi pagal paskirtį, technines charakteristikas ir eksploatavimo vietą.
Pagal paskirtį skiriamos dvi pagrindinės grupės - keleiviniai ir prekiniai.
Keleiviniai vagonai turi kėbulą, kurį sudaro uždara patalpa su visais pagrindiniais įrenginiais, būtinais keleiviams (įrenginiais sėdėti ir gulėti, šildymo sistema, ventiliacija ir apšvietimu, tualeto patalpomis, patogiais įėjimais ir išėjimais).
Keleivinių vagonų parką sudaro vagonai keleiviams vežti, taip pat restorano, pašto, bagažo ir specialios paskirties vagonai. Priklausomai nuo vežimo atstumo skiriasi keleivinių vagonų įranga. Pagal paskirtį keleiviniai vagonai skirstomi taip:
1. tolimojo susisiekimo vagonai - vežti keleiviams tolimais atstumais. Šie vagonai būna kupiniai arba nekupiniai. Juose įrengtos kietos ir minkštos sėdynės, minkštasuoliai gulėti, todėl jie vadinami kietaisiais arba minkštaisiais vagonais.
2. vietinio susisiekimo vagonai - vežti keleiviams nedideliais atstumais, daugiausia dienos metu. Šiuose vagonuose yra patogios sėdynės.
3. priemiestiniai vagonai -...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4173 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 2
  • 1. Keleiviniai vagonai 2
  • 2. Pagrindiniai vagono konstrukcijos elementai 3
  • 3. Keleivinių vagonų tipai, pagrindiniai parametrai ir jų suplanavimas 4
  • 4. Vagono kėbulas 8
  • 5. Vagono įlipimo laipteliai 9
  • 6. Keleivinių, tarnybinių ir buitinių patalpų vidaus įrengimas 10
  • 7. Kitų šalių geležinkelių keleivinių vagonų ypatumai 12
  • 8. Keleivinių vagonų konstrukcijų tobulinimo tendencijos 14
  • 9. Keleivinio vagono pasikeitimai po modernizacijos 15
  • 1. Langai 15
  • 2. Stoglangiai 16
  • 3. Įlipimo ir išlipimo laipteliai 16
  • 4. Durys 17
  • 5. Keleivinio vagono dugnas 18
  • Naudotos literatūros sąrašas: 19

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
19 psl., (4173 ž.)
Darbo duomenys
  • Inžinerijos referatas
  • 19 psl., (4173 ž.)
  • Word failas 310 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt