Variklio blokai yra korpusinės-bazinės detalės detalės, todėl jos turi būti tikslios ir standžios.
Variklio blokas (pav. 1) yra masyvus vientisas metalo liejinys, kuriame tvirtinamos kitos korpuso detalės, montuojami alkūninis, skirstymo mechanizmai ir pritvirtinami sistemų įrengimai. Variklių blokų konstrukcija priklauso nuo alkūninio mechanizmo schemos. Jie gali būti: 1) laikančiosios konstrukcijos, kai cilindrų sieneles tempia dujų slėgio jėgos; 2) su jėginėmis smeigėmis, įsuktomis į galvutę ir viršutinę karterio dalį; čia šios smeigės perima dujų slėgio jėgą.
V formos skysčiu aušinimo variklio SMD -62 bloko konstrukcija: 1- variklio blokas: 2 – aušinimo vandcns tiekimo į bloką kanalai; 3 - priekinė atraminė skirstymo veleno įvorė; 4 - iš turbokompresoriaus tiekiamo oro ertmės. 5 -kėliklių strypų angelės; 6 - šlapiosios cilindru įvorės; 7 – dangtelių 9 tvirtinimo sraigtas angos. ,8 pagrindinio slydimo guolio įdeklas; 9 – pagrindinio guolio dangtelis: 10- bloko stiprinimo briaunos .
1 pav.
Dyzelinių variklių blokai liejami iš pilkojo ketaus, legiruoto chromu, nikeliu, molibdenu arba titanu. Išdėsčius cilindrus viena eile, ketinių blokų masė sudaro 25-30% variklio masės, o V formos trumpaeigiuose dyzeliuose, kai S/D < 1, ne daugiau kaip 25 %. Variklių blokai turi būti standūs, ypač mažai deformuotis pagrindinių veleno guolių srityje, cilindrų įvorės ir sujungimo su galvute plokštumoje. Be to, bloko konstrukcija turi būti patogi surinkti ir aptarnauti mechanizmus.
Blokai standinami įvairiais būdais: 1) padarant sustiprinimo briaunas pertvarose, esančiose pagrindinių guolių plokštumose; 2) tvirtinant apatinę karterio dalį žemiau plokštumos, einančios pro pagrindinių kakliukų guolius; 3) montuojant pagrindinius atraminius veleno guolius ties kiekvienu cilindru; 4) naudojant įpresuotas sausas cilindrų įvores arba išlietas bloke; 5) gaminant tunelinį karterį, kuris pagrindinių guolių plokštumoje neišardomas; 6) naudojant standų ketinį karterio gaubtą; 7) taikant V formos cilindrų išdėstymo schemą; pastaruoju atveju kartu mažinami variklio ilgis, aukštis ir masė.
Kai kurių variklių bloko standumas padidintas, įrengus ties cilindrais kolonų pavidalo suapvalinimus. V formos varikliuose (1 pav.) pagrindinių guolių dangteliai 9 papildomai tvirtinami...
Šį darbą sudaro 2667 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!