„Aprangos“ grupė viena ryškiausių ir reikšmingiausių šalies drabužių parduotuvių lyderė. Taip pat bando užkariauti kuo daugiau Baltijos šalių rinkų. APB „Apranga“ priklauso investiciniam holdingui „MG Baltic Investment“.
Aprangos įkūrimo data laikoma 1945 metai, kai buvo steigiama valstybinė drabužių ir avalynės didmeninės prekybos bazė.
APB „Apranga“ organai yra visuotinis akcininkų susirinkimas ir valdymo organai: valdyba ir Bendrovės vadovas. Bendrovės valdymas grindžiamas Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse, Lietuvos Respublikos akcinių bendrovių įstatyme bei Bendrovės įstatuose tvirtintomis nuostatomis.
Darbo objektas. „Aprangos“ grupė ir jos veiklos rezultatai.
Darbo tikslas. Išanalizuoti „Aprangos“ grupės veiklos rezultatus ir juos įtakojančius veiksnius.
• Finansinių santykinių rodiklių analizė;
• Finansinių ataskaitų analizė;
• Įmonės veiklos rezultatus įtakojančių rodiklių analizė;
• Įmonės ir jos finansinių rodiklių vertinimas.
Darbo metodai:
• Stebėjimas;
• Duomenų analizė.
1. BENDRA GRUPĖS „APRANGA“ BEI JOS VEIKLOS POBŪDŽIO CHARAKTERISTIKA
„Aprangos“ grupė – ryški mažmeninės prekybos lyderė Lietuvoje, užimanti apie 35% šalies drabužių parduotuvių rinkos. 2003-ųjų metų pradžioje įmonė pradėjo savo veiklą už Lietuvos ribų ir atidarė pirmąją parduotuvę Latvijos sostinėje Rygoje, o 2004-aisiais – pirmąją parduotuvę Estijos sostinėje Taline. Po 3 veiklos metų Latvijoje „Aprangos“ grupė tapo lyderiaujančia drabužių prekybos įmone Latvijos rinkoje.
Šiuo metu „Aprangos” grupė Baltijos šalyse valdo 86 parduotuves: 57 – Lietuvoje, 24 – Latvijoje, 5 – Estijoje.
„Aprangos“ grupė plėtoja 5 skirtingų tipų parduotuvių sistemas ar atskiras parduotuves:
• ZARA – franšizinės parduotuvės Baltijos šalyse;
• drabužiai visai šeimai – APRANGA;
• drabužiai jaunimui – parduotuvių tinklai APRANGOS GALERIJA Lietuvoje (prekiniai ženklai „Miss Sixty“, „Morgan“, „Blend“, „Jack &Jones“, „S.Oliver“, „Tom Tailor“, „Naf Naf“, „Broadway“, „Blend She“) ir MOSKITO Latvijoje (prekės ženklai „Blend of America“, „Jack &Jones“, „Tom Tailor“, „Naf Naf“, „Broadway“, „Ichi“, „B Young“, „Blend She“) bei franšizinės parduotuvės, Mango, Miss Sixty/Energie, Mexx, Jack&Jones/Only, Bershka, Pull and Bear, Stradivarius;
• drabužiai verslo žmonėms – parduotuvių tinklas CITY (prekiniai ženklai "Gerard Darel", "Roy Robson", „Marella“, "Strellson", "Joop", "Betty Barclay", "Marlboro classic“, "Apriori", "Bandolera", "Tuzzi", "Mariella Rosatti", "Karl Lagerfeld") ir franšizinė parduotuvė Betty Barclay...
Šį darbą sudaro 3805 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!