Tai informacijos ir prasmės perdavimas nuo 1 individo ar grupės kitiems.
3.Pavaizduoti ir paaiškinti komunikacijos modelį.
Turi dalyvauti bent 2 žmonės, vienas yra informacijos siuntėjas (siunčiama informacija visada užkoduota).a.informacijos siuntėjas; reikalinga,kad jis norėtų perduoti informaciją.b.kiekvienas informacijos siuntėjas informaciją koduoja: 1 .verbaliniu būdu (kalbinis)-kalba,raštas;2.neverbal.
būdu (nekalbinis)-gestai.
balsas,kūnas.b.informacijos gavėjas (jis informaciją atkoduoja) - klausytis, rašyti, stebėtic.triukšmas - viskas,kas trukdo komunikacijai.
4.Kaip siuntėjas koduoja žinutę?
verbaliniu būdu (kalbinis-kalba,raštas);neverbaliniu.būdu (nekalbinis-gestai).
5. Kokie sms perdavimo kanalai?
Tai terpė,kur sklinda informacija: laiškas, sms, TV, pokalbis telefonu, ataskaitos, balsas, kūnas.
6. Kaip gavėjas dekoduoja informaciją?
Klausosi, rašo, stebi
7.Kam reikalingas grįžtamas ryšys?
Jei informacija nesuprasta, organizuojamas grįžtamas ryšys (klausimai)
8.Kokie yra barjerai tarpasmeninei komunikacijai?
Apėjimas (nepatinkantį žmogų eliuminuojam); ribota pažiūrų sistema;kalbos įgūdžių stoka;
klausymo įgūdžių stoka; emocinė sąveika;fiziniai trukdžiai:kalbos defektai, neprigirdi, fiziniai trūkumai kai žmogus pavargęs
9. Kas skatina info supratimą?
bendarvimo aplinka (baliai, stovyklos);informacijos turinys ir nusistatymas (neįdomios temos); bazinis išsilavinimas ir patirtis; žinios ir nuotaika;vertybės, tikėjimas, kultūra, įsitikinimai.
10. Kokie barjerai blokuoja informacijos sklidimą organizacijose?
uždara bendravimo aplinka (konkuruojantys skyriai);
nusistovėjusi kompanijos organizacinė struktūra; ilgos komunikacijų linijos (bendravimas tarp miestų, šalių); pasitikėjimo stoka tarp valdymo grandies ir darbuotojų;konkurencija dėl algų,valdžios,pozicijų; baimė dėl to, kad skleidžia info(represijų baimė); skirtingos žmonių pažiūrų sistemos;stoka bendravimo įgūdžių;egoizmas (konkurencija; žmonės skirtingų soc. sluoksnių.
11. Kaip išvengti komunikacijos barjerų?
gebėjimas suvokti ar komuni. yra užbaigta;būtina
parinkti informaciją gavėjui (kad ją suprastų);pagerinti savo kalbos ir klausymo įgūdžius;niekada neturėti išankstinio nusistatymo; visada reikia planuoti grįžtamąjį ryšį.
12.Kaip sklinda informacija oficialiais šaltiniais?
a) sklinda žemyn- valdymo direktyvos, darbo planai, kompanijų strategijos, uždaviniai, misijos (ilgalaikiai siekiai)
b) kyla aukštyn - informacija iš darbuotojų, raidos ar įvykių ataskaitos, sąveikos su vartotojais ataskaitos, pasiūlymai firmos veiklai pagerinti, anoniminė karštoji linija (skundai)
c) horizontali-uždavinių koordinavimas, info skleidimas, problemų sprendimas. konfliktų sprendimas
13.Kokios komunikacijos formos sklindančios oficialiais kanalais?
a.rašytinė - vykdomieji raštai, įsakymai, vietinės ataskaitos, kompanijos naujienų laikraštis, pareigybinės instrukcijos, informacija skelbimų lentose
b.žodinė - kalbėdami telefu, tarpasmeninis bendravimas, kompanijos darbuotojų susirinkimai, skyriaus susirinkimaic.elektroninė - e-paštas, balso paštas. internetas ar vietinis tinklas, video juostos, video konferencijos.
14.Kaip įveikti organizacinius barjeru?
skatinti...
Šį darbą sudaro 3082 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!