Pirmoje darbo dalyje pateikiama Virtual reality modeling language (VRML) atsiradimo istorija. Aprašomi istoriniai faktai bei trumpai supažindinama su šios kalbos raida. Taip pat aprašoma ko buvo siekiama kuriant šią virtualios realybės modeliavimo kalbą.
Antroji dalis – tai analitinė dalis. Šioje dalyje išsikėliau tikslą, kaip įmanoma smulkiau išanalizuoti VRML 1.0 ir VRML 2.0 versijas. Pateikiami pagrindiniai jų bruožai, ypatybės. Bandoma atskleisti daugelio elementų ir funkcijų paskirtį ir naudojimo sritis. Taip pat supažindinama su pačia programos sintakse bei veikimo principu. Prie kiekvienos versijos pateikiama po viena pavyzdį parašytą šia kalba. Be to pavyzdžiai yra iliustruoti.
Išvadose pateikiama kaip pavyko įgyvendinti prieš tai keltus tikslus ir uždavinius.
Pirmojoje dešimto dešimtmečio pusėje šios kalbos išradėjai suplanavo interaktyvių virtualiųjų 3D pasaulių modeliavimą ir priėjimą prie jų per Internetą, propaguodami tai kaip materialų kibererdvės idėjos įgyvendinimą. 1997 m. VRML Tarptautinės standartų organizacijos (ISO) ir Tarptautinės elektrotechnikos komisijos (IEC) pripažintas tarptautiniu standartu. Dar prieš patvirtinant šią kalbą standartu ji buvo tapusi standartu de facto dalijantis ir publikuojant animacija ir 3D modeliavimo programas.
VRML sukūrimu buvo siekiama realizuoti virtualaus pasaulio internete idėją, kuri, tuo metu atrodė, turės didelį pasisekimą ir platų panaudojimą. Deja VRML nepaplito. Viena to priežasčių buvo lėtas veikimas (tuo metu erdvinė kompiuterinė grafika, lyginant su dabartiniais laikais, dirbo labai lėtai). VRML nerado savo vietos komercinio panaudojimo srityje, kadangi jo pagalba sukurtos virtualios parduotuvės neatitiko keliamų visų pirma vaizdavimo, duomenų perdavimo greičio ir kitų reikalavimų. Tačiau tai yra vienintelis standartizuotas (ISO/IEC) 3D formatas tinkamas internetui. Be to tai yra kompaktiškas, lankstus ir pastoviai vystomas formatas. Augant kompiuterių procesorių spartai ir patogių 3D modeliavimo priemonių prieinamumui VRML tampa vis populiaresnis. Kaip sakoma "šiandieninis superkompiuteris yra rytojaus personalinis kompiuteris" - dabar mes turime visas galimybes eilinio kompiuterio dėka pilnai pasinerti į interaktyvią 3D aplinką.
2.1 VRML 1.0
VRML 1.0 1995m. sukurta Silicon Graphics kompanijos, remiantis Open Inventor pagrindu - aprašo statines 3D scenas. Ji...
Šį darbą sudaro 3147 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!