Referatai

Visuotinės kokybės vadyba

10   (1 atsiliepimai)
Visuotinės kokybės vadyba 1 puslapis
Visuotinės kokybės vadyba 2 puslapis
Visuotinės kokybės vadyba 3 puslapis
Visuotinės kokybės vadyba 4 puslapis
Visuotinės kokybės vadyba 5 puslapis
Visuotinės kokybės vadyba 6 puslapis
Visuotinės kokybės vadyba 7 puslapis
Visuotinės kokybės vadyba 8 puslapis
Visuotinės kokybės vadyba 9 puslapis
Visuotinės kokybės vadyba 10 puslapis
Visuotinės kokybės vadyba 11 puslapis
Visuotinės kokybės vadyba 12 puslapis
Visuotinės kokybės vadyba 13 puslapis
Visuotinės kokybės vadyba 14 puslapis
Visuotinės kokybės vadyba 15 puslapis
Visuotinės kokybės vadyba 16 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Visuotinė kokybės vadyba yra tokia vadybos filosofija, kurios metodais remdamasi organizacija nuolat tobulėja, siekdama kuo geriau patenkinti vartotojų poreikius, gerindama produktų arba paslaugų kokybę ir mažindama kaštus. Jeigu įmonė nori gyvuoti konkurencijos sąlygomis ir stiprėti, ji turi tobulėti bent jau tokiais tempais, kaip konkurentai, o dar geriau būtų tobulėti sparčiau už konkurentus. Reikia kelti didelius darbo reikalavimus, siekti aukštos darbo kokybės. Jeigu vadovai to nedaro, darbuotojai savo darbo reikalavimus nusistato patys. Šie darbo kokybės reikalavimai visada žemesni negu vadovų nustatytieji.
Didėjant vartotojų poreikiams kitaip vertinama gamintojo produkcija. Gamintojas, veikiamas vartotojo, tobulina gamybą ir produkciją. Tobulesnė produkcija savo ruožtu skatina vėl naujus vartotojo poreikius. Taip produkcijos kokybė nuolat kinta. Tobulėjant ir gausėjant produkcijai, gamyba darosi vis intensyvesnė, technologiniai procesai sudėtingesni. Kokybės valdymas tampa vienu svarbiausiu ekonomikos veiksniu. Nuo jo priklauso darbo našumas, gamybos ir kapitalinių įdėjimų efektyvumas. Jei iškilusios problemos sprendžiamos pavėluotai, valdymo aparatas pasidaro nepajėgus vykdyti visų kokybės valdymo technologiją.
Įmonių darbo rezultatai parodė, kad tik glaudžiai susiejant visų tarnybų tikslus, uždavinius bei funkcijas ir kompleksiškai valdant jų veiklą galima tikėtis gerų produkcijos kokybės rodiklių.
Kontroliuojant kokybės rodiklius, ne tik įvertinama produkcijos kokybė, bet ir išaiškinami ją lemiantys veiksniai, ieškoma jos gerinimo rezervų.
Kokybė yra objekto savybių visuma, įgalinta jį tenkinti išreikštus ar numatytus poreikius. Nagrinėjant kokybę šiuo požiūriu, daugiau akcentuojama galutinio produkto kokybės lygis, jos išmatavimas, nekokybiškos produkcijos eliminavimas. Šiuo atveju kokybės kontrolė dažnai traktuojama ne kaip integruota - sisteminė, bet kaip izoliuota funkcija.
Kokybės garantavimas suprantamas kaip įmonės filosofija, klientų norai traktuojami kaip pagrindinis uždavinys, o norint juos užtikrinti, siekiama visus procesus ir elementus tobulinti.
Teigiama, kad kokybė yra kiekvienos įmonės sėkmės pagrindas. Kodėl ? Todėl, kad kokybė yra geras projektas (modelis), efektyvi gamyba ir patikimumas produkcijai bei paslaugoms. Kokybė yra naudinga tiek gamintojams, tiek vartotojams.
Kokybiškas produktas yra tas, kurio pirkėjas nori - produkto ar paslaugos vienam ar kitam tikslui, labiausiai atitinkančio vartotojo poreikius....

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2773 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. Kokybės reikšmė įmonei 4
  • 2. Kokybės įvertinimas ir įteisinimas 7
  • 3. Kodėl reikia siekti kokybės standartų? 8
  • 4. Kaip pasiekti kokybę? 10
  • Išvados 14
  • Literatūros sąrašas 15

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
16 psl., (2773 ž.)
Darbo duomenys
  • Kokybių vadybos referatas
  • 16 psl., (2773 ž.)
  • Word failas 105 KB
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt