Visuotinė kokybės vadyba yra tokia vadybos filosofija, kurios metodais remdamasi organizacija nuolat tobulėja, siekdama kuo geriau patenkinti vartotojų poreikius, gerindama produktų arba paslaugų kokybę ir mažindama kaštus. Jeigu įmonė nori gyvuoti konkurencijos sąlygomis ir stiprėti, ji turi tobulėti bent jau tokiais tempais, kaip konkurentai, o dar geriau būtų tobulėti sparčiau už konkurentus. Reikia kelti didelius darbo reikalavimus, siekti aukštos darbo kokybės. Jeigu vadovai to nedaro, darbuotojai savo darbo reikalavimus nusistato patys. Šie darbo kokybės reikalavimai visada žemesni negu vadovų nustatytieji.
Didėjant vartotojų poreikiams kitaip vertinama gamintojo produkcija. Gamintojas, veikiamas vartotojo, tobulina gamybą ir produkciją. Tobulesnė produkcija savo ruožtu skatina vėl naujus vartotojo poreikius. Taip produkcijos kokybė nuolat kinta. Tobulėjant ir gausėjant produkcijai, gamyba darosi vis intensyvesnė, technologiniai procesai sudėtingesni. Kokybės valdymas tampa vienu svarbiausiu ekonomikos veiksniu. Nuo jo priklauso darbo našumas, gamybos ir kapitalinių įdėjimų efektyvumas. Jei iškilusios problemos sprendžiamos pavėluotai, valdymo aparatas pasidaro nepajėgus vykdyti visų kokybės valdymo technologiją.
Įmonių darbo rezultatai parodė, kad tik glaudžiai susiejant visų tarnybų tikslus, uždavinius bei funkcijas ir kompleksiškai valdant jų veiklą galima tikėtis gerų produkcijos kokybės rodiklių.
Kontroliuojant kokybės rodiklius, ne tik įvertinama produkcijos kokybė, bet ir išaiškinami ją lemiantys veiksniai, ieškoma jos gerinimo rezervų.
Kokybė yra objekto savybių visuma, įgalinta jį tenkinti išreikštus ar numatytus poreikius. Nagrinėjant kokybę šiuo požiūriu, daugiau akcentuojama galutinio produkto kokybės lygis, jos išmatavimas, nekokybiškos produkcijos eliminavimas. Šiuo atveju kokybės kontrolė dažnai traktuojama ne kaip integruota - sisteminė, bet kaip izoliuota funkcija.
Kokybės garantavimas suprantamas kaip įmonės filosofija, klientų norai traktuojami kaip pagrindinis uždavinys, o norint juos užtikrinti, siekiama visus procesus ir elementus tobulinti.
Teigiama, kad kokybė yra kiekvienos įmonės sėkmės pagrindas. Kodėl ? Todėl, kad kokybė yra geras projektas (modelis), efektyvi gamyba ir patikimumas produkcijai bei paslaugoms. Kokybė yra naudinga tiek gamintojams, tiek vartotojams.
Kokybiškas produktas yra tas, kurio pirkėjas nori - produkto ar paslaugos vienam ar kitam tikslui, labiausiai atitinkančio vartotojo poreikius....
Šį darbą sudaro 2773 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!