Darbo vadovas : Dr. Vytautas Dikčius.
1. VYRO IR ŽMONOS ELGSENA..............................................
Šeima ir jos kaita..................................................................
Vyro ir žmonos dominavimas.............................................
Šeimos narių vaidmenys ir pirkimo procesas...................
Nesutarimai dėl sprendimo................................................
Ankstesni tyrimai.................................................................
2. METODOLOGIJA.....................................................................
3. DUOMENŲ ANALIZĖ.............................................................
1. VYRO IR ŽMONOS ELGSENA
1.1 Šeima ir jos kaita
Šeimos labai skiriasi viena nuo kitos turtu, socialiniu statusu gyvenimo būdu, amžiumi, vaikų kiekiu ir kitais požymiais2.
Šeima kaip institucija, per paskutinį dešimtmetį patyrė daug permainų. Tipinės šeimos kur vyras uždirba pinigus, žmona namų šeimininkė, kuri prižiūri 2 – 3 vaikus. 1 Per šį laikotarpį daugelis politinių, kultūrinių, socialdemografinių ir gyvenimo būdo tendencijų, taip pat ir technologinės naujovės pertvarkė šeimos struktūrą.2 Žymiai padaugėjo bevaikių šeimų, vėlai susituokusių šeimų, karjeristų šeimų, dirbančių moterų , nesusituokusių porų, kurios ilgą laiką gyvena kartu.2
Visa tai pakeičia ne tik namų ūkio struktūrą, bet ir pirkimų struktūrą1. Ypač moters vaidmuo priimant pirkimo sprendimus išaugo dėl to, kad vis daugiau moterų šiais laikais yra nebe namų šeimininkės, kurias išlaiko vyrai,o dirbančios ir karjeros siekiančios moterys, kartais net išlaikančios visą šeimą.0 Tyrimai parodė, kad dirbančių žmonų vyrai retai priima galutinį pirkimo sprendimą.2
1. 2 Vyro ir žmonos dominavimas
Sprendimas dėl produkto pasirinkimo ir vartojimo šeimoje dažniausiai yra bendras, todėl ją galima analizuoti kaip vartojimo vienetą, tačiau kiekvienas šeimos narys vaidina tam tikrą vaidmenį priimant sprendimą.2 Kad kuo geriau išvystyti marketingo strategijas ir kad tai leistų efektyviau paveikti klientų elgsena.3 Rinkos tyrinėtojus domina kiekvieno šeimos nario – vyro, žmonos– dominavimas, pasirenkant prekes ar paslaugas. Jiems yra svarbu išsiaiškinti, kieno – vyro ar žmonos nuomonė yra svarbesnė priimant pirkimo sprendimus.1 Pardavėjams yra būtina identifikuoti šeimos narių vaidmenis, dėl reikšmingos jų įtakos prekybos centrų orientacijai ir pardavimo politikai: kam ir kur produktai turi būti siūlomi. Šeimos narių vaidmenys gali įtakoti kiekvieną marketingo sprendimą: pakuotė, kaina, paskirstymo kanalai, reklamos būdą. 2 Taip pat kiekvienas šeimos narys gali paveikti kito šeimos nario elgseną, pagrindines vertybes, žinias, prioritetus ir elgseną asmuo pirmiausia perima...
Šį darbą sudaro 2814 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!