Diplominiame darbe pateikta ir nagrinėta įvairių autorių nuomonė apie prekės ženklo svarbą ir vertę, jo kūrimą ir valdymą. Atkreiptas dėmesys į prekių ženklo įtakos išaugimą rinkodaroje – ženklodarą. Praktinėje darbo dalyje buvo ištirta ir išanalizuota vartotojų nuomonė apie lietuvių „Čili“ bei amerikiečių „McDonald‘s“ restoranų tinklų prekės ženklus bei jų įvaizdį. Išanalizavus prekės ženklų „Čili“ bei „McDonald‘s“ įvaizdžio problemas, buvo pateiktos rekomendacijos, kaip sustiprinti šių prekės ženklų įvaizdį. Pasitvirtino autorės iškelta hipotezė, kad sėkmingai veikiančiai įmonei su stipriomis prekės ženklo vertybėmis galima orientuotis į plėtrą, nes tai stiprina prekės ženklo konkurencines pozicijas.
In this graduation dissertation there is presented and analysed opinion of divers authors about importance, worth of brand, his creating and management. Is adverted to influence of brand in marketing – branding. In practical part of graduation dissertation was researched and analysed opinion of consumers about theese enterprises – webs: lithuanian „Čili“ and american „McDonald‘s“, them restaurants and brands images. After analysis of brands image problems „Čili“ and „McDonald‘s“ was represented recommendations, how to make strongest the image of theese brands. It was proved a hypothesis of author, that if for interprise shape uping business and she have brand with strong worth, she can to take orientation for development, because that can to give the better position for competition.
Vykstant globalizacijos procesams, plečiantis prekių ir paslaugų rinkai, prekės ženklas yra svarbus konkurencinis veiksnys. Vartotojų poreikiai darosi sudėtingesni, kompleksiškesni, ir jų lūkesčiai bei pirkimo elgsena tampa specifine. Daugėja produktų panašių savo funkcijomis, todėl atsiranda būtinybė išsiskirti informacijos ir prekių pasiūlos jūroje.
Šios temos aktualumas tame, kad netgi įvertinus prekės ženklo svarbą verslo sėkmei, jo dar neišmokome sukurti tokio, kuriuo vartotojas pasitikėtų. Vienas neapskaičiuotas strateginis įmonės žingsnis gali kainuoti labai daug. Tai apima visą prekės ženklo portfelio valdymą. Prekės ženklas šiais laikais tampa mums „draugu“, įteikia tas vertybes, kurių mes trokštame, kartu su preke...
Šį darbą sudaro 18833 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!