• Apmokestinamojo laikotarpio pradžia laikoma kalendorinių metų sausio 1 diena.
• Apmokestinimo įvertinimas - tai apmokestinamo objekto įvertinimas, siekiant nustatyti mokesčių dydį.
• Mokesčio dydžiui nustatyti reikalingas matas - apmokestinimo vienetas - tai objekto mato vienetas, kaip antai: pajamų mokesčio valstybės piniginis vienetas (litas), žemės mokesčio - hektaras, aras ir pan.
• Mokesčio lengvata - tai mokesčio dalis, kuria tam tikromis sąlygomis sumažėja mokestis. Svarbiausioji mokesčio lengvata yra neapmokestinamasis minimumas - mažiausia objekto dalis, visai atleista nuo mokesčio.
• Mokesčio suma - tai suma, kurią sumoka subjektas už vieną objektą.
• Mokesčio tarifas - tai mokesčio dydis apmokestinimo vienetui.
• Pastovus mokesčio tarifas – absoliuti suma, gaunama nepriklausomai nuo pajamų dydžio iš apmokestinamo vieneto.
• Ūkininkas – fizinis asmuo, kuris vienas arba su partneriais verčiasi žemės ūkio veikla ir miškininkyste, o jo ūkis yra įregistruotas Ūkininkų ūkio registre.
• Ūkininko ūkis – ūkininko turtinių ir asmeninių neturtinių teisių bei prievolių visuma.
• Žemės mokesčio objektas yra nustatyta tvarka įregistruotas privačios žemės sklypas arba tokio žemės sklypo dalis bendroje nuosavybėje.
• Žemės mokesčio mokėtojai yra privačios žemės savininkai: fiziniai asmenys, kuriems nuosavybės teise priklauso žemė, taip pat Lietuvos ir užsienio šalių subjektai.
• Žemės nuomos mokesčio mokėtojas – fizinis ar juridinis asmuo, išsinuomojęs ar naudojantis valstybinę žemę.
• Valstybinės žemės nuomos mokesčio administravimo taisyklės nustato nuomos mokesčio už valstybinę žemę, išnuomotą ne aukciono būdu arba suteiktą teisės aktų nustatyta tvarka, apskaičiavimo, mokėjimo, išieškojimo tvarką.
ĮVADAS
„Labai įtakingas XIX a. JAV socialinis filosofas Henry George 1879 m. knygoje „Progresas ir skurdas“ („Progress and Poverty“) teigė, kad žemės mokestis turėtų būti vienintelis valstybės pajamų šaltinis ir ši idėja tuo metu buvo labai populiari visame pasaulyje“ (Kuodis R., 2005).
Pasirinktos darbo temos aktualumas ir jos tyrimo būtinumas: žemės mokestis yra pastovus, lengvai prognozuojamas finansinis šaltinis, mokestis, kurio administravimas nėra sudėtingas. Tačiau galiojančių teisės aktų, reglamentuojančių apmokestinimą žemės mokesčiu, analizė leidžia teigti, kad ši sritis reikalauja daugiau teisės aktų leidėjų...
Šį darbą sudaro 3789 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!