Referatai

3D kompiuterinė grafika

10   (1 atsiliepimai)
3D kompiuterinė grafika 1 puslapis
3D kompiuterinė grafika 2 puslapis
3D kompiuterinė grafika 3 puslapis
3D kompiuterinė grafika 4 puslapis
3D kompiuterinė grafika 5 puslapis
3D kompiuterinė grafika 6 puslapis
3D kompiuterinė grafika 7 puslapis
3D kompiuterinė grafika 8 puslapis
3D kompiuterinė grafika 9 puslapis
3D kompiuterinė grafika 10 puslapis
3D kompiuterinė grafika 11 puslapis
3D kompiuterinė grafika 12 puslapis
3D kompiuterinė grafika 13 puslapis
3D kompiuterinė grafika 14 puslapis
3D kompiuterinė grafika 15 puslapis
3D kompiuterinė grafika 16 puslapis
3D kompiuterinė grafika 17 puslapis
3D kompiuterinė grafika 18 puslapis
3D kompiuterinė grafika 19 puslapis
3D kompiuterinė grafika 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Atliko: dokt.
Priėmė: prof. habil.dr.
Pav. 2 Pagrindiniai trimatės geometrijos elementai 7
Pav. 3 Trimačio objekto paviršiaus trianguliacija 7
Pav. 4 Plokščiųjų projekcijų tipai 13
Pav. 5 Vaizduojamieji tūriai 13
Pav. 6 Vaizduojamųjų tūrių transformavimas į kanoninį 14
Pav. 7 Tolesniosios objekto pusės nustatymas 15
Pav. 8 Z buferio metodo realizacija 16
Pav. 9 Sklaidusis atspindys 18
Pav. 10 Veidrodinis atspindys 19
Pav. 11 Spindulio trasavimo realizacija 22
Pav. 12 Tekstūrų atvaizdavimo etapai 24
Pav. 13 Taško zonos projektavimas į tekstūros erdvę 25
1 3D: kas tai yra ir kam to reikia?
Turbūt nė viena kompiuterijos šaka nesivysto šiais laikais taip greitai, kaip tobulinami grafiniai akceleratoriai. Jei per pastaruosius dvejus metus mikroprocesorių našumas pakilo 2-3 kartus, tai grafinių adapterių greitis išaugo dešimteriopai. Naujausi grafiniai procesoriai turi virš 3,5 mln. tranzistorių ir tai yra ne ką mažiau, nei jų priskaičiuojama pvz. "Intel Pentium" procesoriuje.
Bene pagrindinė 3D akceleratorių poreikį sukėlusi priežastis yra nepaprastai išaugęs trimatę aplinką vaizduojančių kompiuterinių žaidimų populiarumas [3]. Be to, 3D akceleratoriai praverčia ir dizaineriams, projektuotojams bei paprastiems vartotojams, dirbantiems su trimačio modeliavimo [4] ar virtualios realybės (VRML) programomis [5].
3D arba trimatė grafika, tai kompiuterinės grafikos dalis, skirta atvaizduoti grafiniams vaizdams, sugeneruotiems iš 3D objektų matematinių aprašų. Trimatė grafika vaizduoja trimatę aplinką (erdvę) į vaizdo erdvę: ekraną, popieriaus lapą.
1.1 3D: kaip tai veikia?
Tam, kad sudėtingą erdvinį vaizdą atvaizduoti ekrane, kompiuteris turi išspręsti aibę geometrinių užduočių ir atlikti begales matematinių operacijų. 3D objektų projektavimo ir atvaizdavimo ekrane eigą galima suskirstyti į kelis žingsnius:
1.1.1 Skaidymas
Visų trimačių objektų paviršiai suskaidomi į daugiakampius (poligonus), dažniausiai – į trikampius. Kiekvieno trikampio padėtis erdvėje apibrėžiama trimis taškais, kiekvienas kurių turi tris koordinates (x, y, z) (žr. 3 skyrių).
1.1.2 Geometrinės transformacijos
Visų 3D objektų (juos sudarančių trikampių) koordinatės perskaičiuojamos, atsižvelgiant į tai, kur yra stebėjimo taškas. Kitais žodžiais tariant, erdvinės koordinatės iš absoliučių tampa reliatyviomis stebėtojo atžvilgiu (žr. 4 skyrių).
1.1.3 Apšviestumo skaičiavimai (Lightning)
Apskaičiuojamas objektų apšviestumas. Atsižvelgiant į šviesos šaltinių bei objektų tarpusavio...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4899 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1 3D: kas tai yra ir kam to reikia? 4
  • 1.1 3D: kaip tai veikia? 4
  • 1.1.1 Skaidymas 4
  • 1.1.2 Geometrinės transformacijos 4
  • 1.1.3 Apšviestumo skaičiavimai (Lightning) 4
  • 1.1.4 Rastrinio vaizdo kūrimas (rasterization) 5
  • 1.1.5 Vaizdo pateikimas 6
  • 2 Trimatės koordinačių sistemos 6
  • 3 Trimačiai objektai 7
  • 4 Trimatės transformacijos 8
  • 4.1 Transformacijų matrica 8
  • 4.2 Mastelio keitimas 9
  • 4.3 Objektų sukimas 9
  • 4.4 Objektų perkėlimas 10
  • 4.5 Atspindys 11
  • 4.6 Šlytis 11
  • 5 Trimačio objekto vaizdavimas 12
  • 5.1 Plokščių geometrinių projekcijų klasifikacija 12
  • 5.2 Vaizduojamieji tūriai ir atkirtimas 13
  • 6 Vaizdavimo tikroviškumas 14
  • 6.1 Dengiamų paviršių ir linijų nustatymas ir šalinimas 15
  • 6.1.1 Tolesniosios objekto pusės nustatymo metodas 15
  • 6.1.2 Z buferio metodas 16
  • 6.2 Apšvietimo modeliai 17
  • 6.3 Plokščiųjų paviršių apšvietimo skaičiavimo modeliai 20
  • 6.4 Spindulių trasavimo metodai 22
  • 6.5 Paviršių dangos 23
  • 7 Literatūros sąrašas 26

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
26 psl., (4899 ž.)
Darbo duomenys
  • Informacinių technologijų referatas
  • 26 psl., (4899 ž.)
  • Word failas 1 MB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt