Internetas išties panašus į voratinklį – jo nematomos gijos jungia atokiausius pasaulio kampelius. Atstumui netenkant reikšmės, interneto vartotojai atranda naujas formas, kaip palaikyti ryšį. Viena jų – socialiniai tinklai (angl. social networks), vienijantys milijonus vartotojų.
Jeigu keliais klaviatūros paspaudimais galima pasiekti septynženklį žmonių skaičių, tai jau turėtų būti įdomu rinkodarininkams. Socialinių tinklų suteikiamos galimybės nusipelno dėmesio. Kyla retorinis klausimas: „Ką socialiniai tinklai internete gali suteikti verslininkams ir vartotojams apskritai? Ryšius, ryšius ir dar kartą ryšius..!
Yra socialinių ryšių tinklalapių, kurie skirti moksleivių tarpusavio bendravimui, tačiau kitose tokio pobūdžio svetainėse vartotojo aprašymas-prisistatymas (angl. profile) jums bus vertingesnis ir už jo vizitinę kortelę.1
Socialinės interneto sveitainės paprastai veikia rekomendacijų principu.
Išskirtinė socialinių tinklų savybė yra ta, kad kuo daugiau ryšių turite, tuo daugiau jie jums atveria naujų kontaktų.
Dar vienas svarbus socialinių tinklų, kaip ir interneto apskritai, bruožas – pasiekiamumas. Tačiau net tokių kompanijų kaip McDonalds ar British Airways siūlo galą socialiniuose tinkluose užčiuopti įmanoma.
Lietuviški socialiniai tinklai internete tampa perspektyvia verslo sritimi – jais ima domėtis pirkėjai ne tik iš Lietuvos, bet ir kaimyninių šalių, Skandinavijos. Neseniai bendrovė "Epasas.lt network" įsigijo socialinius tinklus "Klasė.lt" ir "Pažintys.lt". Kitų portalų savininkai tvirtino taip pat sulaukiantys siūlymų, siekiančių ne vieną milijoną litų. Bendrovės finansinių rodiklių neatskleidžia, tačiau, pasak šios rinkos dalyvių, vien tik didžiausio lietuviško socialinio tinklo "One.lt" pajamos gali viršyti milijoną litų.
Lietuviškos svetainės ėmė duoti pelną maždaug prieš keletą metų. JAV socialiniai tinklai per porą metų tapo didžiulėmis korporacijomis – pavyzdžiui, "Facebook" vertė siekia 10 mlrd. JAV dolerių
Analizei pasiriktos 5 populiariausios socialinės interneto sveitainės:
1.
2.
3.
4.
5.
Darbo tikslas – apžvelgti plačiau kiekvieno socialio tinklo raidos istoriją bei palyginti statistinius duomenis, o svarbiausia išanalizuoti jas pasitelkus šiuos 15 kriterijų:
• Matomumas
• Duomenų saugumas
• Nuorodų spalva
• Puslapio krovimosi laikas
• Svetainės adreso pastovumas
• Svetainės variantas užsienio lankytojams
• Galimybė išpuoselėti savo profilį
• Nemokamos paslaugos
• Reklaminis triukšmas
• Valdymo paprastumas
• Paieškos sistemos egzistavimas
• Galimybė kurti grupes
• Žaidimų egzistavimas
• Forumų...
Šį darbą sudaro 1757 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!