Tyrimai

Alkoholinių gėrimų vartojimo priežastys Kauno mieste

9.6   (2 atsiliepimai)
Alkoholinių gėrimų vartojimo priežastys Kauno mieste 1 puslapis
Alkoholinių gėrimų vartojimo priežastys Kauno mieste 2 puslapis
Alkoholinių gėrimų vartojimo priežastys Kauno mieste 3 puslapis
Alkoholinių gėrimų vartojimo priežastys Kauno mieste 4 puslapis
Alkoholinių gėrimų vartojimo priežastys Kauno mieste 5 puslapis
Alkoholinių gėrimų vartojimo priežastys Kauno mieste 6 puslapis
Alkoholinių gėrimų vartojimo priežastys Kauno mieste 7 puslapis
Alkoholinių gėrimų vartojimo priežastys Kauno mieste 8 puslapis
Alkoholinių gėrimų vartojimo priežastys Kauno mieste 9 puslapis
Alkoholinių gėrimų vartojimo priežastys Kauno mieste 10 puslapis
Alkoholinių gėrimų vartojimo priežastys Kauno mieste 11 puslapis
Alkoholinių gėrimų vartojimo priežastys Kauno mieste 12 puslapis
Alkoholinių gėrimų vartojimo priežastys Kauno mieste 13 puslapis
Alkoholinių gėrimų vartojimo priežastys Kauno mieste 14 puslapis
Alkoholinių gėrimų vartojimo priežastys Kauno mieste 15 puslapis
Alkoholinių gėrimų vartojimo priežastys Kauno mieste 16 puslapis
Alkoholinių gėrimų vartojimo priežastys Kauno mieste 17 puslapis
Alkoholinių gėrimų vartojimo priežastys Kauno mieste 18 puslapis
Alkoholinių gėrimų vartojimo priežastys Kauno mieste 19 puslapis
Alkoholinių gėrimų vartojimo priežastys Kauno mieste 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

• Išsiaiškinti ir išanalizuoti alkoholinių gėrimų vartojimo priežastis Kauno mieste.
• Ištirti vartotojų nuomonę apie galimas alkoholinių gėrimų vartojimo priežastis.
• Palyginti didesnio ir mažesnio Lietuvos miestų alkoholinių gėrimų vartojimo priežastis.
• Išanalizuoti ir palyginti 2006-2007 m. statistinius duomenis apie alkoholinių gėrimų vartojimą su mūsų surinktais duomenimis.
• Išsiaiškinti, kokios galėtų būti priemonės stabdančios alkoholinių gėrimų vartojimą.
• Aprašomo tyrimo naudojimas – apklausa žodžiu ir raštu
• Anketos parengimas.
• Statistinių duomenų analizavimas
2.Tyrimo metodo pasirinkimo pagrindimas
Prieš atliekant marketingo tyrimą buvo nustatytas, koks tyrimo metodas labiausiai tiktų ir padėtų atskleisti tyrimo tikslui iškeltus reikalavimus. Kadangi norima išsiaiškinti respondentų alkoholinių gėrimų vartojimo priežastis ir sužinoti, kodėl jie būtent vartoja ar ne alkoholinius gėrimus, pasirinktas aprašomasis metodas ir anketinės apklausos raštu būdas. Šis metodas yra pirminių duomenų rinkimas, kuris remiasi respondentų atsakymų į pateiktus klausimus registravimu. Priežastys lėmusios anketinės apklausos pasirinkimą:
1. Anketine apklausa galima gauti duomenis apie respondentų pasirinkimo priežastis: kodėl jis taip pasielgė, kas tokį elgesį įtakojo;
2. Anketoje išdėstomi konkretūs klausimai, į kuriuos tikimąsi gauti atsakymus;
3. Esant anketų anonimiškuimui, tikimąsi gauti kuo objektyvesnius respondentų atsakymus ;
4. Nereikalingas atsakymų įsiminimas ar kitoks jų fiksavimas;
5. Lengvas duomenų apdorojimas ir pateikimas;
6. Lyginant su kitais metodais, anketavimui sugaištama mažiau laiko sąnaudų.

3. Prekės tyrimas
3.1. Prekės grupė
Prekė - tai marketingo komplekso elementas, apimantis sprendimus ir veiksmus, susijusius su pardavimo objekto kūrimu bei keitimu.
Šiame darbe alkoholiniai gėrimai tai prekės, kurios yra kaip pagrindinė priemonė lemianti tiriamos problemos atsiradimą.
Vartojimo prekių klasifikavimą pagal pirkimą ir pasirinkimą galima skirstyti į šias grupes:
◦ Kasdieninės(pirmo būtinumo);
◦ Pasirenkamos;
◦ Ypatingos;
◦ Pasyvios paklausos;
◦ Nepageidautinos.
Pagal pasirinkimą ir pirkimą alkoholiniai gėrimai yra skiriamos prie kasdieninės paklausos prekių, kadangi tai dažnai perkamos prekės, kurias vartotojas siekia įsigyti kuo patogiau sugaišdamas mažiau laiko. Tai atsispindi mūsų apklaustų respondentų atsakymuose. Alkoholiniai gėrimai yra kasdieninio vartojimo prekės, kadangi dauguma šios rūšies prekių parduodama pirkėjams patogiose vietose.
3.2. Prekių klasifikacija
Klasifikavimas – tai visų prekių, esančių tarptautinėje prekyboje, priskyrimas konkrečiai pozicijai pagal tam...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3305 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
26 psl., (3305 ž.)
Darbo duomenys
  • Socialinio darbo tyrimas
  • 26 psl., (3305 ž.)
  • Word failas 229 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį tyrimą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt