Referatai

Aplinkos veiksnių įtaka vartotojų elgsenai

10   (1 atsiliepimai)
Aplinkos veiksnių įtaka vartotojų elgsenai 1 puslapis
Aplinkos veiksnių įtaka vartotojų elgsenai 2 puslapis
Aplinkos veiksnių įtaka vartotojų elgsenai 3 puslapis
Aplinkos veiksnių įtaka vartotojų elgsenai 4 puslapis
Aplinkos veiksnių įtaka vartotojų elgsenai 5 puslapis
Aplinkos veiksnių įtaka vartotojų elgsenai 6 puslapis
Aplinkos veiksnių įtaka vartotojų elgsenai 7 puslapis
Aplinkos veiksnių įtaka vartotojų elgsenai 8 puslapis
Aplinkos veiksnių įtaka vartotojų elgsenai 9 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Norėdami geriau patenkinti vartotojų poreikius, marketologai bando suprasti vartotoją, nuodugniau atskleisti jo savybes. Tačiau čia iškyla problema: kaip apžvelgti visas vartojimo savybes, jei kiekvienas žmogus yra skirtingo amžiaus, turi skirtingas pajamas, išsilavinimą, skonį ir pan., o nuo to priklausys ir tai, kaip jis vartos, ar pirks. Ir vis dėl to reikia atrasti tam tikrus kriterijus ir atlikti jų klasifikaciją, pagal kurią būtų nesunku nagrinėti vartotojo savybes.
Žmonės yra socialiniai padarai – jie priklauso tam tikroms grupėms, pataikauja kitiems ir gauna signalus, kaip elgiasi aplinkiniai. Mūsų noras pritapti prie tam tikros grupės lemia pirkinių pasirinkimą ir elgesio normas (pvz., jei norite būti sportininkas, domitės kokia sportininkų apranga, kaip jiem tarpusavyje elgiasi, kokias frazes vartoja kalbėdami).
Konkrečių prekių pasirinkimui didelę įtaką daro palyginti mažos žmonių grupės. Jos vadinamos įtakos grupėmis, jų pavyzdžiu vartotojas sąmoningai ar nesąmoningai seka jas, mėgdžioja.
Skiriami du įtakos grupės tipai:
1)grupė, kuriai asmuo priklauso(šeima, draugai, kaimynai, bendradarbiai ir pan.)
2)grupė, kurią asmuo nori pamėgdžioti ar jai priklausyti (visuomenės klasė, gyvenimo būdas ir pan.)
Grupės įtakos pavyzdys gali būti iliustruojamas alus, kaip socialaus produkto, kuris rekalauja mažų grupių itakos suvokimo, marketingas. Individo alaus vartojimas labai priklauso nuo to, ar alų vartoja jo draugai. Be to, grupės socialinės normos turės įtakos alaus rūšies pasirinkimui, nes dažnai alus geriamas mažomis grupėmis.
Dauguma žmonių priklauso kelioms skirtingoms įtakos grupėms. Kai esame aktyviai įsitraukę į kurią nors grupę, tai ši grupė tampa referentine.
Žmogus gali ir nepriklausyti referensinei grupei, tačiau grupių įtakos vistiek jam daro didelę įtaką.
Vienos ar kitos grupės tapsmą referentine grupe asmenybei lemia tokie faktoriai:
• Grupės normų priimtinumas,
• Asmens statusas grupėje,
• Grupės prestižas.
Grupės gali būti įvairiausių formų:
• Pirminės ir antrinės,
• Formalios ir neformalios,
• Kategorijos grupės,
• Aspiracinės grupės,
• Vengiamos grupės.
Patrauklumas suprantamas kaip žmogaus pageidavimas būti tam tikros grupės narių. Jis gali būti teigiamas arba neigiamas. Patrauklumas dažnai svarbesnis veiksnys už narystę, ypač kalbant apie grupės įtakas. Asmuo nebūtinai turi būti...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1755 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Vartotojų savybių atskleidimas remiantis esminiais faktoriais
  • 2. Grupių įtaka vartotojų elgesiui
  • 3. Socialinių klasių įtaka vartotojo elgsenai
  • 4. Šeima ir jos įtaka vartotojų elgsenai
  • 5. Kultūros įtaka vartotojų elgsenai
  • 6. Mikrokultūros (subkultūros) įtaka vartotojo elgsenai
  • 7. Demografinių veiksnių įtaka vartotojo elgsenai
  • 8. Išvados

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
10 psl., (1755 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 10 psl., (1755 ž.)
  • Word failas 88 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt