Pakoreguoti, kad aptarnavimas vėl būtų reikiamo lygio.
Tiekėjas logistinį aptarnavimą paprasčiausiai supranta kaip produkto prieinamumą. Kad gamintojas galėtu gaminti, arba prekybininkas perparduoti prekes, jos turi būti prieinamos reikiamu laiku, reikiamoj vietoj ir tinkamos naudojimui būklės. Ypatingai didelis pastovaus pristatymo ciklo poveikis yra draustinėms atsargoms – jas klientas gali sumažinti, tuo pačiu sumažindamas ir sandėliavimo išlaidas. Logistikos sistemoje pagrindinės transporto rūšys yra geležinkelių, automobilių, oro ir vandens transportas bei vamzdynai. Kiekvienos rūšies ekonominė ir techninė struktūra skirtingos ir gali užtikrinti skirtingo lygio transportavimo paslaugas.
Tiekėjas logistinį aptarnavimą paprasčiausiai supranta kaip produkto prieinamumą. Kad gamintojas galėtu gaminti, arba prekybininkas perparduoti prekes, jos turi būti prieinamos reikiamu laiku, reikiamoj vietoj ir tinkamos naudojimui būklės. Kuo ilgesnis pristatymo laikas, tuo mažiau prieinamos yra prekės; nepastovus pristatymas taip pat mažina prekių prieinamumą. Pavyzdžiui, tiekėjo prekių pristatymo laiko trukmės sutrumpėjimas leidžia pirkėjui laikyti mažesnes prekių atsargas, nes jo poreikiai gali būti patenkinami nedelsiant. Taip pat klientas sumažina gamybos proceso pertrūkio riziką. Pastovus pristatymas leidžia efektyviau planuoti pirkimo procesus, taip pat mažinti pirkėjo išlaidas. Ypatingai didelis pastovaus pristatymo ciklo poveikis yra draustinėms atsargoms – jas klientas gali sumažinti, tuo pačiu sumažindamas ir sandėliavimo išlaidas. Tačiau daugeliui gamybos įmonių, kurios gamina standartizuotus, mažos vieneto kainos produktus, svarbu ne sandėliavimo kaštai, o laiku turėti reikiamas prekes, nes net ir 95 procentų gamybos apimtis gali reikšti visos šios produkto linijos gamybos sustabdymą.
Firmos pastangos gali būti neveiksmingos blogai suformulavus klientų aptarnavimo politiką. Klientų aptarnavimas yra dažnai užmirštamas marketingo komplekso komponentas. Klientų aptarnavimo lygis yra dažnai pagrįstas pramonės šakos normomis, vadybininko sprendimais arba praeities praktika – tuo, ko klientas nori, arba tuo, kas padidintų firmos pelną. Kokia nauda turėti gerai sukurtą ir reikalingą gaminį su nustatyta pardavimo kaina ir gera reklama, jeigu klientai negali jo rasti mažmeninėje prekyboje. Tačiau pernelyg paslaugus klientų aptarnavimas gali gerokai sumažinti firmos pelną. Būtina, kad firmos klientų aptarnavimo politika...
Šį darbą sudaro 5443 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!