Asortimentas- tai prekių rinkinys, kurį tam tikru metu rinkai pateikia prekybos įmonė.
Taigi asortimentas yra prekybos įmonės pasiūla. Platesne prasme prekybos įmonės asortimentas apima ir jos teikiamas paslaugas. Asortimentas, be abejo, yra svarbiausia mažmeninės prekybos įmonės veiklos sritis.
Vokiečių marketingo specialistas L. Berekoveno šiek tiek modifikavo asortimento piramidę.
Aukščiausiame piramidės lygmenyje yra mažiausias asortimento vienetas, kurį pagal tam tikrus kiekybinius ar kokybinius požymius galima išskirti iš prekių visumos. Jis vadinamas prekės rūšimi, arba pozicija. Jis atitinka P. Kotlerio schemoje prekės vienetą. Šį vienetą galima apibūdinti tokiais pavyzdžiais: skalbimo milteliai Automat Ariel color išfasuoti po 600g., arba a\b „Vievio malūnas“ aukščiausios rūšies kvietiniai miltai 550D, išfasuoti po 2kg. Labai giminingas vienas nuo kito mažai besiskiriančios prekių rūšis (vienetus) vokiečių specialistai vadina prekės pavadinimu. Prekių pavadinimai vienas nuo kito skiriasi neesminėmis savybėmis. Pavyzdžiui, skalbimo milteliai skalbimui mašinomis, aukščiausios rūšies kvietiniai miltai. Sujungus skirtingų pavadinimų prekes, gaunamos prekių pavadinimų grupės. Pavyzdžiui, skalbimo priemonės, miltai. Jas sujungus – prekių grupės. Pavyzdžiui, buitinės chemijos prekės, grudų produktai. Sujungus prekių grupes sudaromos prekių šeimos, pavyzdžiui, namų ūkio prekės, bakalėjos prekės, šias sujungus gaunamos prekių šakos, pavyzdžiui, buities prekės, maisto prekės. Taip kiekviename asortimento lygmenyje sudaromas vis platesnis, tačiau mažiau specifinis prekių kompleksas.
Prekybos įmonėje nebūtina naudotis pateikta asortimento struktūra. Konkrečiu atveju galima įtraukti papildomų lygmenų arba kai kurių atsisakyti. Kiekviena prekybos įmonė savo asortimentui valdyti turėtų parengti individualią prekių klasifikavimo sistemą, kuri atspindėtų jos veiklos specifiką ir parduodamų prekių asortimentą. Tačiau ją sudarant kiekvienam asortimento lygmeniui būtina nustatyti aiškius, konkrečius požymius, kad tam tikrą prekę vienprasmiškai galima būtų priskirti vienam ar kitam lygmeniui.
Taigi mano tikslas išsiaiškinti, kaip prekybos tinklą „SENUKAI“ vertina vartotojai. Aš sudariau anketa kurioje pateikiau klausimus apie prekybos tinklo „SENUKU“ asortimentą. Anketoje dar norėjau sužinoti, kaip žmonės vertina pačius „SENUKUS“, jų darbuotojus, prekės kokybę, kainą ir t.t. Mano manymu aš daug sužinojau įdomių dalyku ir pasistengsiu savo darbe...
Šį darbą sudaro 3796 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!