Naujasis Avensis Verso – dar saugesnis bei tobulesnis
Frankfurto transporto priemonių parodoje bus pristatytas naujasis Avensis Verso, išsiskiriantis nauju priekinės dalies galo dizainu: naujos formos variklio gaubtu, atnaujintomis grotelėmis bei priekiniais žibintais, įkomponuotais ties naujuoju bamperiu.
Šias naujoves papildo naujų derinių galiniai žibintai. Be to, antena dabar tiesiog įmontuota į stiklą. Pagaliau 15 colių ratlankiai turi naujus dailius papuošimus, o naujas 16 colių lengvo lydinio dizainas yra toks pat kaip ir naujosios Toyota Avensis.
Prabangus ir gausiai įrengtas salonas dar labiau ištobulintas
Avensis Verso apmušalai yra tamsesnės spalvos ir dvelkia elegancija, o įdėklai yra matinės titano spalvos. Tačiau tai tik dalis naujovių: Avensis Verso dabar yra gerokai daugiau vairuotojui skirtos įrangos. Pavyzdžiui, lengvai įžiūrimi Optitron matuokliai priklauso standartinei įrangai, o garso sistemos valdymo mygtukai montuojami ant vairaračio ir gali būti naudojami daugelyje šalių.
Iš naujos įrangos minėtini elektra varomi įtraukiami galinio vaizdo veidrodėliai ir automatinis oro kondicionierius, o DVD daugiafunkcinė navigacinė sistema turi prisilietimams jautrų ekraną ir RDS-TMC (tai radijo duomenų sistema – pranešimų apie eismą perdavimo kanalas). Būtent šie techniniai sprendimai leidžia naudotis dinamiška kelio paieškos funkcija – surasti tiesiausius ir patogiausius kelius renkantis maršrutą. Be to, vairuotojas gali išklausyti informacinių pranešimų apie eismą. RDS-TMC paslauga gali naudotis Danijos, Vokietijos, Olandijos, Švedijos ir Jungtinės Karalystės vairuotojai. Automobiliuose su navigacine sistema taip pat gali būti įmontuota Toyota pagalbinė parkavimo sistema (su galinio vaizdo kamera kaip ir Corolla Verso modelyje), kad būtų lengviau važiuoti įjungus atbulinę pavarą. Ekrane pasirodančios nuorodos irgi padeda vairuotojui pasirinkti teisingą manevravimo trajektoriją.
Su ekologiškais varikliais į priešakines pozicijas
2,0 l benzininis variklis sukurtas puikiai suderinus du svarbius dalykus – veikimo principus ir EURO IV reikalavimus. Šis variklis jau atitinka griežtas emisijos normas, įsigaliosiančias tik 2005 metais, ir veikia tiesiog nepriekaištingai.
D-4D dyzelinis variklis ir toliau lieka tarp pačių geriausiųjų šioje klasėje pagal kuro sąnaudas (6,5 l/100 km). Be to, įspūdingas jo išskiriamo CO2 kiekio...
Šį darbą sudaro 2674 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!