Referatai

Bendrieji reklamos aspektai

10   (3 atsiliepimai)
Bendrieji reklamos aspektai 1 puslapis
Bendrieji reklamos aspektai 2 puslapis
Bendrieji reklamos aspektai 3 puslapis
Bendrieji reklamos aspektai 4 puslapis
Bendrieji reklamos aspektai 5 puslapis
Bendrieji reklamos aspektai 6 puslapis
Bendrieji reklamos aspektai 7 puslapis
Bendrieji reklamos aspektai 8 puslapis
Bendrieji reklamos aspektai 9 puslapis
Bendrieji reklamos aspektai 10 puslapis
Bendrieji reklamos aspektai 11 puslapis
Bendrieji reklamos aspektai 12 puslapis
Bendrieji reklamos aspektai 13 puslapis
Bendrieji reklamos aspektai 14 puslapis
Bendrieji reklamos aspektai 15 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Kiekvienas iš mūsų žino, kas yra reklama. Reklamos nepastebėti ar neišgirsti tiesiog neįmanoma. Ji kasdien mus pasiekia namuose, skaitant laikraščius ar žiūrint televizorių, automobilyje, gatvėje, kino teatre, baruose, klubuose ir kitose įstaigose.
Kiekvienas savaip supranta ir traktuoja reklamą. Vieniems tai yra informacijos ir žinių šaltinis, kitiems - tiesioginis darbas, reikalaujantis gerų psichologijos ir komunikacijos žinių, dar kitiems-nepageidaujamas reiškinys, sukeliantis neigiamas emocijas.
Kiekvieną dieną matome bent po 10-20 reklaminių žinučių. Jos mus dažnai vargina: įsiterpia "ne vietoje" TV laidose, atitraukia dėmesį vairuojant, užima pusę mėgstamo žurnalo ir t.t. Žinutės atrodo banalios ir net gi kvailokos, tačiau kiekviena sėkmingai sukurta reklama palieka mūsų atmintyje tam tikrą aiškų ir stiprų įrašą, įspaudą, kurį kitoms reklamoms ir net asmeninei patirčiai ištrinti sunku.
Šiuo darbu stengiuosi apžvelgti bendruosius reklamos aspektus: jos esmę, ryšį su kitais mokslais, istorijos apžvalgą, formavimąsi, funkcijas, biudžetą, reklamos priemones, šiuolaikinę reklamą. Naudojausi šiomis knygomis: Bove L., Arens F. „Šiuolaikinė reklama“, Urbanskienė R., Obelenytė O. „Reklama ir rėmimas“, Urbanskienė R. „Demonstracinė reklama“, Urbonavičius S. „Marketingo pagrindai“ ir kt. ; internetu.
Žodis reklama kilęs iš lot. žodžio reclamare – šaukti, šūkauti. Reklamos apibūdinimas yra sudėtingas. Nagrinėjant jos sąvoką, randame persipynusius tiek ekonomikos, sociologijos, tiek psichologijos, ir estetikos klausimus. Norint sumaniai naudotis reklama, būtina žinoti jos prigimtį, ir funkcionavimo mechanizmą šiuolaikinėje ekonomikoje.
Reklama daugiafunkcinė veikla: tai gali būti kryptinga informacija apie prekes, paslaugas, jų rūšis, siekiant padidinti jų reklamą ir realizaciją.
Reklama, tai specifinė veiklos rūšis, susidedanti iš reklamos priemonių, gaminimo, platinimo, bei reklaminės veiklos organizavimo, tai tarsi viena iš sudėtinių verslo sričių, įtikinėjimo menas, viena iš vaizduojamojo meno rūšių. Tai taip pat ir komunikacinio ryšio tarp gamybos ir vartojimo forma, nes šis ryšys sutampa su prekių judėjimu nuo gamintojo iki vartotojo. Reklama yra būtina prekinei gamybai, nes be jos negali įvykti visuomeniniai mainai "prekė - pinigai". Per reklamą „gamyba - vartojimas" sistemos dalyviai siekia realizuoti savo interesus, kurie yra...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3469 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas..3
  • 1. Reklamos apibūdinimas, esmė ir ryšys su kitais mokslais.4
  • 1.1 Reklamos istorijos apžvalga ir formavimasis iki 1950m5
  • 1.2 Reklamos kaip proceso sudėtis.6
  • 1.3 Reklamos funkcijos.7
  • 2. Reklamos biudžetas9
  • 3. Reklamos priemonių pasirinkimas..10
  • 4. Reklamos priemonės12
  • 5. Šiuolaikinė reklama.13
  • Išvados.14
  • Literatūros sąrašas.15

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
15 psl., (3469 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 15 psl., (3469 ž.)
  • Word failas 124 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt