Kiekvienas iš mūsų žino, kas yra reklama. Reklamos nepastebėti ar neišgirsti tiesiog neįmanoma. Ji kasdien mus pasiekia namuose, skaitant laikraščius ar žiūrint televizorių, automobilyje, gatvėje, kino teatre, baruose, klubuose ir kitose įstaigose.
Kiekvienas savaip supranta ir traktuoja reklamą. Vieniems tai yra informacijos ir žinių šaltinis, kitiems - tiesioginis darbas, reikalaujantis gerų psichologijos ir komunikacijos žinių, dar kitiems-nepageidaujamas reiškinys, sukeliantis neigiamas emocijas.
Kiekvieną dieną matome bent po 10-20 reklaminių žinučių. Jos mus dažnai vargina: įsiterpia "ne vietoje" TV laidose, atitraukia dėmesį vairuojant, užima pusę mėgstamo žurnalo ir t.t. Žinutės atrodo banalios ir net gi kvailokos, tačiau kiekviena sėkmingai sukurta reklama palieka mūsų atmintyje tam tikrą aiškų ir stiprų įrašą, įspaudą, kurį kitoms reklamoms ir net asmeninei patirčiai ištrinti sunku.
Šiuo darbu stengiuosi apžvelgti bendruosius reklamos aspektus: jos esmę, ryšį su kitais mokslais, istorijos apžvalgą, formavimąsi, funkcijas, biudžetą, reklamos priemones, šiuolaikinę reklamą. Naudojausi šiomis knygomis: Bove L., Arens F. „Šiuolaikinė reklama“, Urbanskienė R., Obelenytė O. „Reklama ir rėmimas“, Urbanskienė R. „Demonstracinė reklama“, Urbonavičius S. „Marketingo pagrindai“ ir kt. ; internetu.
Žodis reklama kilęs iš lot. žodžio reclamare – šaukti, šūkauti. Reklamos apibūdinimas yra sudėtingas. Nagrinėjant jos sąvoką, randame persipynusius tiek ekonomikos, sociologijos, tiek psichologijos, ir estetikos klausimus. Norint sumaniai naudotis reklama, būtina žinoti jos prigimtį, ir funkcionavimo mechanizmą šiuolaikinėje ekonomikoje.
Reklama daugiafunkcinė veikla: tai gali būti kryptinga informacija apie prekes, paslaugas, jų rūšis, siekiant padidinti jų reklamą ir realizaciją.
Reklama, tai specifinė veiklos rūšis, susidedanti iš reklamos priemonių, gaminimo, platinimo, bei reklaminės veiklos organizavimo, tai tarsi viena iš sudėtinių verslo sričių, įtikinėjimo menas, viena iš vaizduojamojo meno rūšių. Tai taip pat ir komunikacinio ryšio tarp gamybos ir vartojimo forma, nes šis ryšys sutampa su prekių judėjimu nuo gamintojo iki vartotojo. Reklama yra būtina prekinei gamybai, nes be jos negali įvykti visuomeniniai mainai "prekė - pinigai". Per reklamą „gamyba - vartojimas" sistemos dalyviai siekia realizuoti savo interesus, kurie yra...
Šį darbą sudaro 3469 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!