Bakalauro darbo santrauka
Bakalauro darbe analizuojama būsimųjų socialinių pedagogų profesinė motyvacija. Suformuluota hipotezė, kad socialinio pedagogo profesinė motyvacija kinta kiekvienais studijų metais.
Socialinė pedagogika yra jauna specialybė. Nėra atlikta pakankamai tyrimų, atskleidžiančių socialinių pedagogų profesijos pasirinkimo motyvaciją bei pasirengimą darbui. Šiuo tyrimu siekiama išsiaiškinti, socialinių pedagogų motyvacijos kaitą ruošiantis profesinei veiklai.
Tyrime dalyvavo 100 I – IV kursų socialinės pedagogikos dieninių studijų programos studentų iš Šiaulių universiteto Socialinės gerovės ir negalės studijų fakulteto.
Anketinės apklausos metodu tirta, kaip socialinės pedagogikos studentai vertina savo profesijos pasirinkimo motyvus, asmenines savybes, reikalingas socialiniam pedagogui, bei praktikas ir pasirengimą dirbti. Analizuojant tyrimo duomenis atskiruose kursuose ir ieškant profesinės motyvacijos skirtumų, lyginami I – IV kursų studentų atsakymai.
Tyrimu nustatyta, kad svarbiausi I - III kursų studentų profesijos pasirinkimo motyvai yra noras padėti vaikams ir kitiems asmenims, kuriems to trūksta. Ketvirtakursių motyvai gana skirtingi: noras įsigyti aukštąjį išsilavinimą ir susidomėjimas socialine pedagogika. Verta pažymėti, kad veiksniai, lėmę profesijos pasirinkimą, identiški visų studijų metų atstovams, tai – atsitiktinumas ir pašaukimas.
Dauguma studentų mano, kad geru socialiniu pedagogu trukdo būti mokyklos vadovai ir kūrybingumo stoka, kiek mažiau mano, kad labiausiai trukdo - darbas su tėvais ir sunkus bendravimas su vaikais.
Kiekvienais studijų metais stiprėja gebėjimas darbus atlikti nustatytu laiku bei vidinis noras dirbti.
Dauguma ketvirto kurso studentų negalvoja apie profesiją ir socialiniu pedagogu ruošiasi dirbti tik mažiau nei pusė paskutiniojo kurso studentų, kurių dauguma norėtų dirbti policijoje su nepilnamečiais.
Pasitvirtino hipotezė, kad socialinio pedagogo profesinė motyvacija kinta kiekvienais studijų metais, tačiau jį silpnėja.
Įvadas
Problema ir jos aktualumas. Pastaruoju metu, kai vyksta intensyvi aukštojo mokslo pertvarka, kai aukštasis mokslas tapo nebe prestižo dalyku, nebe mokslo šventove, o tiesiog natūraliu privalomu dalyku, darosi sudėtinga ne tik moksleiviams įstoti į aukštąją mokyklą, studentams mokytis nesuprantant tikrosios aukštojo mokslo diplomo reikšmės, bet ir dėstytojams, kurie turi dirbti su mažai motyvuotais studentais. Siekiant išsiaiškinti, kokia yra studentų profesinė motyvacija, galima nagrinėti būsimos...
Šį darbą sudaro 11246 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!