• Hidraulinis moduliatorius,
• TCS / ASR sistema,
• ESP sistema.
•
Įvadas
• Kaip žinote stabdžiai automobilyje yra skirti tam, kad sulėtintų ar sustabdytų automobilį Idealus autotransporto priemonių stabdymas yra toks, kai automobilio ratai geriausiai sukibę su kelio paviršiumi, kai nuolatos sekamas ratų slydimas ir pagal tai valdomas stabdymo intensyvumas. Pagal paskirtį stabdžiai būna darbiniai, atsarginiai, stovėjimo, pagalbiniai ir saviriedos. Dažnai šie stabdžiai turi tuos pačius elementus, tačiau jie veikia nepriklausomai vienas nuo kito.
Truputis istorijos
• Pirmi eksperimentai su diskiniais stabdžiais prasidėjo dar 1890 metais Anglijoje.
• Pirmas užpatentavęs diskinius automobilio stabdžius buvo Frederick William Lanchester.
• Diskiniai stabdžiai labai išpopuliarėjo automobilių sporte vos tik jiems pasirodžius.
• Modernaus techninio dizaino diskiniai stabdžiai atsirado kur kas vėliau, maždaug apie 1940-1950‘us metus.
Diskiniai mechanizmai
• Diskiniai stabdžių mechanizmai yra skirti sumažinti rato sukimosi greitį ar visai ratą sustabdyti.
• Diskiniai stabdžių mechanizmai dažniausiai naudojami lengvųjų automobilių stabdžių sistemoje.
• Diskiniuose stabdžių mechanizmuose stabdžių apkaboje esantys stūmokliai stabdymo metu spaudžia stabdžių kaladėles i stabdžių diską ir jį stabdo.
Kokie techniniai reikalavimai keliami stabdžių diskui?
• Stabdymo koeficientas: optimalus ir pastovus esant bet kokioms darbo sąlygoms, bet kokiam klimatui;
• Atsparumas ekstremalioms temperatūroms, taip pat dideliems temperatūrų skirtumams;
• Stabili forma / atsparumas deformacijoms;
• Tolygus dėvejimasis;
• Geras laidumas šilumai;
• Priimtina kaina.
Kokius reikalavimus turi kelti stabdžių kaladėlė:
• Stabdymo koeficientas: optimalus ir pastovus esant skirtingoms oro sąlygoms ir stabdymo rėžimams;
• Geras šilumos nuvedimas;
• Atsparumas dideliems temperatūros svyravimams ( 250 – 800 C);
• Mažas triukšmingumas;
• Optimalus frikcinės medžiagos kietumas.
Kokius reikalavimus turi tenkinti stabdžių kaladėlė:
• Nebūti agresyvi disko atžvilgiu;
• Elastinga;
• Netarši ( atžvilgiu padangos/aplinkos);
• Ilgaamžė;
• Užtikrinanti komfortišką ir lygų stabdymo procesą.
Stabdžių apkaba su slankiąja atrama
• Stabdžių mechanizmas su slankiąja atrama:
• 1. Nuorinimo vožtuvas;
• 2. Viršutinė įvorė.
• 3. Viršutinė slydimo įvorė.
• 4. Viršutinis kreipiamasis pirštas.
• 5. Apatinis kreipiamasis pirštas.
• 6. Apatinė slydimo įvorė.
• 7. Apatinė įvorė.
• 8. Stūmoklio sandariklis.
• 9. Stabdžių laikiklis.
• 10. Apatinė spyruoklė.
• 11. Stabdžių trinkelės.
• 12. Viršutinė spyruoklė.
• 13. Apsauginis gaubtas.
•...
Šį darbą sudaro 932 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!