Pagrindinė Doplerinio radaro funkcija yra pastoviai nustatyti orlaivio greičio vektoriaus kryptį ir dydį žemės atžvilgiu. Jei tai nustatyta, pagal greičio komponentę galima apskaičiuoti nueitą kelią nuo žinomo išvykimo taško iki orlaivio esamos pozicijos, kursą ir atstumą iki atvykimo taško. Todėl, Doplerinis radaras yra pagrindinis skridimo navigacinės sistemos elementas. Greitis yra nustatinėjamas išmatavus Doplerio signalų, išsiųstų iš orlaivio skirtingais spinduliais nukreiptais į žemės paviršių santykinai stačiais kampais, atsispindėjusių nuo paviršiaus ir priimtų Doplerio radaro imtuve, pokytį.
Vienas pirmųjų Doplerinių radarų buvo AN/APN-81, (raidės šifruojasi karinis, skirtas jūrų ir oro pajėgoms, skraidančiuose objektuose naudojamas navigacinis radaras) kuris buvo naudojamas 1956 metais, svėrė apytikriai 131 kg, spinduliavo 50 W vidutinę galią, o suvartodavo 1700 W. Kai buvo pridėtas navigacinis kompiuteris, bendras Doplerinės navigacinės sistemos svoris buvo apie 320 kg. 1996 metais Doplerinės sistemos, atliekančios ekvivalenčias funkcijas, svėrė 5 kg., įskaitant anteną, visą elektroniką ir MIL-STD-1553 duomenų šyną; jos spinduliavo vidutinę 20mW galią, o suvartojo 20W.
1 pav. pavaizduota AN-ASN-157 (raidės reiškia, kad tai karinis aviacinis daugiafunkcinis ypatingas navigacinis įrenginys) Doplerinę navigacijos ir greičio fiksavimo sistemą sraigtasparniams ir vidutinio dydžio orlaiviams. Ji spinduliuoja ištisines bangas su dažnine 30kHz moduliacija.
• Didelis tikslumas virš žemės ar vandens;
• Virpesio forma iš esmės pašalina virš vandens paviršiaus atsirandantį pokytį.
Šio tipo sistemos variacijos panaudoja kartotinius moduliacijos dažnius, kad išvengti aukščio kiaurymės efektų aukščiau kaip 15000 pėdų.
Ši instrumentas gali būti panaudotas kaip greičio matuoklis arba kaip pilnai sukomplektuota navigacinė sistema. Joje įmontuotas GPS imtuvas, kuris įgalina valdymą panaudojant keturis palydovus. Taip yra galimybė panaudoti WGS-84 duomenis šioje navigacinės sistemos versijoje.
BAE SYSTEMS sukūrė ASN-157 patenkindami kylantį sraigtasparnių poreikį mažesnio dydžio ir svorio aviacinei elektronikai. ASN-157 sistemos tikslumas siekia 0,15% bendro greičio, o svoris apie 5kg. Šią sistema sukomplektuota vienoje dėžutėje. Numatomas vidutinis laikas vienam gedimui siekia 7 300 valandų. Labai svarbi ASN-157 galimybė yra tiksli navigacija nuo žemės paviršiaus iki 10 000 pėdų.
Kursas,...
Šį darbą sudaro 914 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!