1. Pagrindiniai suprojektuoto variklio techniniai duomenys ir aprašymas.
1.1. Techninė variklio charakteristika.
Variklis G6Z 52/90 gaminamas “MAN” gamykloje.
Maksimalus degimo slėgis 5,2 MPa
Vidutinis efektinis slėgis 0.515MPa
Santykinis kuro sunaudojimas 214 g/(kW.h) (157 g/(A.G..h))
1.2. Trumpas suprojektuoto variklio aprašymas.
Variklio pamatinis rėmas ir stovas yra pagaminti iš suvirintų plieno konstrukcijų. Pamatinis rėmas yra pagamintas iš dvejų lygių dalių, kiekviena iš kurių apjungia po 3 cilindrus. Iš apačios pamatinis rėmas yra uždengtas suvirintu iš plieno lakštų karteriu. Prie viršutinio stovo flanšo yra tvirtinamos cilindrų marškinėliai, kurie apjungiami į bloką. Tvirtinimas atliekamas ankerinių smeigiu pagalba, kurios suveržia cilindrus, stovą ir pamatinį rėmą. Į marškinėlius yra įmontuojamos cilindrų įvorės, susidedančios iš dvejų dalių. Sudūrimas turi šiluminį tarpelį apie 5 – 5,5 mm. Abi dalis gaminamos iš ketaus. Prapūtimo ir išmetimo langai yra išdėstyti iš vienos pusės, taip kad prapūtimo langai yra žemiau išmetimo langų. Cilindro įvorės yra aušinamos dvejopai: Viršutinė dalis – gėlu vandeniu, o apatinė dalis prapūtimo oru iš oro resiverio.
Aušinimo sistema yra dvejų kontūrų. Variklio detalės aušinamos gėlu vandeniu, į kuri įvedamos antikoroziniai priedai o užbortiniu vandeniu aušinami vandens ir alyvos aušintuvai. Cilindro galvutės aušinimo ertmės sujungtos su cilindro marškinėliais specialių alkūnių pagalba.
Stūmokliai yra aušinami alyva iš bendros tepimo sistemos. Viršutinės švaistiklio galvutės guoliai yra plieniniai, užlieti babitu B – 83. Taip pat yra ir su Švaistikliniais guoliais. Alkūninis velenas yra plieninis, vientisas pagamintas kalimo būdu. Variklis turi individualius ASKS su kuro padavimo reguliavimu pagal pabaigą.
Tepimas kombinuotas: cirkuliacinis rėminiams guoliams, ir po slėgiu viršutiniam švaistiklio guoliui per griežimą švaistiklio kote.Cilindro įvorės tepamos per specialius štucerius viršutinėje įvorės dalyje nuo lubrikatoriaus. Geresniam tepimui padarytas specialus vingiuotas griovelis. Stūmoklio žiedai išnešioja alyva per visą cilindro įvorės dabinį paviršiu.
Variklis yra su kontūriniu kilpiniu praputimu.
Variklio paleidimas vykdomas suslėgtu oru, kurio slėgis yra 30 Atm. Reversavimas vyksta perstumiant paskirstymo veleną specialaus pneumaelektrinio įrenginio pagalba.
2. Dvitakčio variklio šiluminis skaičiavimas
2.1. DVITAKČIO VDV CILINDRO UŽPILDYMO...
Šį darbą sudaro 1986 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!