Temos aktualumas: Svarbiausia marketingo tyrimų funkcija yra teikti marketingo sprendimams priimti reikalingą informaciją. Marketingo tyrimų turinį galima apibrėžti keliais aspektais: kaip veiklos procesą, kaip žinių apie marketingo tyrimus visumą, kaip metodų ir priemonių šaltinį.
Marketingo tyrimai – tai marketingo sprendimams reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas ir interpretavimas.
Šiame drabužių asortimento tyrime mėginu išsiaiškinti kur vartotojai dažniausiai drabužius perka, atkirai išanalizuoti vyrų ir moterų perkamumą. Išsiaiškinti prekių asortimento sąvoką, jos klasifikavimą. Išsiaiškinti veiksnius, kurie įtakoja prekių asortimento formavimą. Ištirti ar dažnai vartotojai lankosi drabužių parduotuvėse. Išsiaiškinti, kokios priežastys labiausiai įtakoja vartotojus renkantis drabužius. Svarbiausia, kad mano tyrimas atskleistų tyrimo praktinio naudingumo kryptis, susumavus tyrimo gautą informacija būtų galima išsiaiškinti vartotojų vartojimo ypatumus sąlygojamus prekių asortimento, kainos ir kokybės.
Objektas: Drabužių asortimentas.
Tikslas: Atlikti drabužių asortimento ir vartotojų elgsenos tyrimą.
Uždaviniai:
1. Apibendrinti prekių asortimento sąvoką ir prekių asortimento formavimą įtakojančius veiksnius.
2. Apibrėžti požymius pagal, kuriuos yra klasifikavimas prekių asortimentas.
3. Išanalizuoti anketinės apklausos duomenis.
1. PREKIŲ ASORTIMENTAS
Prekių asortimentas – tai įmonės vartotojui siūlomų prekių visuma.
Pagal prekių paskirtį pirmiausia jas tikslinga skirstyti į dvi dideles grupes:
• Vartojimo(asmeninio vartojimo) prekes;
• Gamybinės paskirties prekes.
Pagal prekės vartojimo trukmę asmeninio vartojimo prekes skirstomos į trumpalaikio vartojimo prekes. Gamybinės paskirties prekės – į gamybines (gaminio vartojimo),pvz., kuras, žaliavos, komplektuojamosios detalės ir kt. Ir investicines prekes, pvz., įvairios mašinos, įrengimai ir kt.
Pagal paklausos dažnumą prekes galima suskirstyti į kasdieninės, periodinės ir retos paklausos prekes. Toks skirstymas gana sąlygiškas. Kasdieninės paklausos prekėmis laikomos iš esmės visos maisto prekės, ir dažnai perkamos, bet nebrangios ne maisto prekės (kojinės, apatinis trikotažas, kai kurios galanterijos, parfumerijos bei kosmetikos, ūkinės, elektros ir kt. prekės). Periodinės paklausos prekėms priskiriamos tos, kurių paprastai įsigyjama nerečiau kaip kartą per metus (drabužiai, avalynė,viršutinis trikotažas ir kt.). Retos paklausos prekės – tai ilgalaikio naudojimo reikmenys, kurie įsigyjami paprastai nerečiau kaip kas penkeri metai (televizoriai, šaldytuvai, baldai, skalbyklos, automobiliai ir kt.). (Urbonavičius S. Marketingas: apie sudėtingus dalykus...
Šį darbą sudaro 5084 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!