Kursiniai darbai

Drabužių asortimentą formuojantys veiksniai

9.2   (3 atsiliepimai)
Drabužių asortimentą formuojantys veiksniai 1 puslapis
Drabužių asortimentą formuojantys veiksniai 2 puslapis
Drabužių asortimentą formuojantys veiksniai 3 puslapis
Drabužių asortimentą formuojantys veiksniai 4 puslapis
Drabužių asortimentą formuojantys veiksniai 5 puslapis
Drabužių asortimentą formuojantys veiksniai 6 puslapis
Drabužių asortimentą formuojantys veiksniai 7 puslapis
Drabužių asortimentą formuojantys veiksniai 8 puslapis
Drabužių asortimentą formuojantys veiksniai 9 puslapis
Drabužių asortimentą formuojantys veiksniai 10 puslapis
Drabužių asortimentą formuojantys veiksniai 11 puslapis
Drabužių asortimentą formuojantys veiksniai 12 puslapis
Drabužių asortimentą formuojantys veiksniai 13 puslapis
Drabužių asortimentą formuojantys veiksniai 14 puslapis
Drabužių asortimentą formuojantys veiksniai 15 puslapis
Drabužių asortimentą formuojantys veiksniai 16 puslapis
Drabužių asortimentą formuojantys veiksniai 17 puslapis
Drabužių asortimentą formuojantys veiksniai 18 puslapis
Drabužių asortimentą formuojantys veiksniai 19 puslapis
Drabužių asortimentą formuojantys veiksniai 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Temos aktualumas: Svarbiausia marketingo tyrimų funkcija yra teikti marketingo sprendimams priimti reikalingą informaciją. Marketingo tyrimų turinį galima apibrėžti keliais aspektais: kaip veiklos procesą, kaip žinių apie marketingo tyrimus visumą, kaip metodų ir priemonių šaltinį.
Marketingo tyrimai – tai marketingo sprendimams reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas ir interpretavimas.
Šiame drabužių asortimento tyrime mėginu išsiaiškinti kur vartotojai dažniausiai drabužius perka, atkirai išanalizuoti vyrų ir moterų perkamumą. Išsiaiškinti prekių asortimento sąvoką, jos klasifikavimą. Išsiaiškinti veiksnius, kurie įtakoja prekių asortimento formavimą. Ištirti ar dažnai vartotojai lankosi drabužių parduotuvėse. Išsiaiškinti, kokios priežastys labiausiai įtakoja vartotojus renkantis drabužius. Svarbiausia, kad mano tyrimas atskleistų tyrimo praktinio naudingumo kryptis, susumavus tyrimo gautą informacija būtų galima išsiaiškinti vartotojų vartojimo ypatumus sąlygojamus prekių asortimento, kainos ir kokybės.
Objektas: Drabužių asortimentas.
Tikslas: Atlikti drabužių asortimento ir vartotojų elgsenos tyrimą.
Uždaviniai:
1. Apibendrinti prekių asortimento sąvoką ir prekių asortimento formavimą įtakojančius veiksnius.
2. Apibrėžti požymius pagal, kuriuos yra klasifikavimas prekių asortimentas.
3. Išanalizuoti anketinės apklausos duomenis.
1. PREKIŲ ASORTIMENTAS
Prekių asortimentas – tai įmonės vartotojui siūlomų prekių visuma.
Pagal prekių paskirtį pirmiausia jas tikslinga skirstyti į dvi dideles grupes:
• Vartojimo(asmeninio vartojimo) prekes;
• Gamybinės paskirties prekes.
Pagal prekės vartojimo trukmę asmeninio vartojimo prekes skirstomos į trumpalaikio vartojimo prekes. Gamybinės paskirties prekės – į gamybines (gaminio vartojimo),pvz., kuras, žaliavos, komplektuojamosios detalės ir kt. Ir investicines prekes, pvz., įvairios mašinos, įrengimai ir kt.
Pagal paklausos dažnumą prekes galima suskirstyti į kasdieninės, periodinės ir retos paklausos prekes. Toks skirstymas gana sąlygiškas. Kasdieninės paklausos prekėmis laikomos iš esmės visos maisto prekės, ir dažnai perkamos, bet nebrangios ne maisto prekės (kojinės, apatinis trikotažas, kai kurios galanterijos, parfumerijos bei kosmetikos, ūkinės, elektros ir kt. prekės). Periodinės paklausos prekėms priskiriamos tos, kurių paprastai įsigyjama nerečiau kaip kartą per metus (drabužiai, avalynė,viršutinis trikotažas ir kt.). Retos paklausos prekės – tai ilgalaikio naudojimo reikmenys, kurie įsigyjami paprastai nerečiau kaip kas penkeri metai (televizoriai, šaldytuvai, baldai, skalbyklos, automobiliai ir kt.). (Urbonavičius S. Marketingas: apie sudėtingus dalykus...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5084 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS.3
  • 1. Prekių asortimentas4
  • 1.1 Prekių asortimento klasifikavimas.4
  • 1.2 Prekių asortimento formavimą įtakojantys veiksniai8
  • 2. Drabužių asortimento anketinės apklausos analizė13
  • 2.1 Anketinės apklausos pasirinkimo prielaidos17
  • 2.2 Anketinės apklausos rezultatų analizė18
  • IŠVADOS22
  • INFORMACINIŲ ŠALTINIŲ SĄRAŠAS.23

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
23 psl., (5084 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 23 psl., (5084 ž.)
  • Word failas 202 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt