1.1 Vartotojo psichologija...........................................................3
1.2 Vartotojo aplinka...................................................................4
1.3 Vartotojo elgesį reguliuojantys veiksniai..............................6
1.4 Pirkimo procesas...................................................................8
2.1 Parduotuvės įrengimo reikšmė, tikslai ir strategijos...........8
2.2 Parduotuvės funkcinių zonų išdėstymas...........................10
2.3 Parduotuvės įrengimas....................................................12
Išvados..................................................................................13
Literatūra ir šaltiniai..............................................................15
Įvadas
Pardavimas ir pirkimas šiais laikais tampa neatsiejama gyvenimo dalimi. Dėl to visiems prekybininkams labai svarbu išsiaiškinti kokie yra vartotojų elgesį reguliuojantys veiksniai ir kaip būtų galima manipuliuoti vartotojais, šiam tikslui sukurta net atskira mokslo šaka - marketingas. Kuo daugiau įtakoji pirkėjų elgesį, tuo didesnį pranašumą gali įgauti prieš konkurentus, tai pats svarbiausias dalykas, kurio siekia visi sėkmingai užsiimantys prekyba. Taigi kaip sužinoti ką ruošiasi pirkti vartotojas ir kokie jo planai ateityje?
1.1 Vartotojo psichologija
Vartotojas- objektas į kurį nukreipiama visa gamybos veikla:
1. Siūloma prekė
2. Kaina
3. Pardavimo veikla
Vartotojas reaguoja į gaunamą informaciją. Jos interpretavimas, reakcija skaitoma vartotojo elgesiu. Žmogaus veiksmai susiję su prekės įsigijimu ir vartojimu šie veiksmai apima žmogaus elgesį nuo problemos suvokimo iki problemos išsprendimo.
Racionalumas yra svarbus faktas į kurį būtina atsižvelgti, nes dauguma vartotojų elgiasi taip, kad problemą išspręstų kuo racionaliau. Kiti ne visada taip elgiasi, kartais šiuolaikinis pirkėjas nesiskaito su pinigais. Vartotoją pažabot ir įpareigot elgtis racionaliau neverta, kartais net neįmanoma.
Marketingas kaip mokslas jau nuo senų laikų studijuoja žmonių elgesį. Iš dalies šių tyrimų rezultatus gali atspindėti Freud‘o asmenybės nagrinėjimai. Jis išskyrė 3 asmenybės lygius:
I lygis ID. Vidinį žmogaus elgesį diktuojantis motyvas atsinešamas gimstant. Jam būdingas siekimas patenkinti būtiniausius poreikius: maitinimasis, giminės pratęsimas, agresyvumas. Šis lygis nuo senovės egzistuoja iki dabar. Būdinga patenkinti savo fiziologinį poreikių instinktus, neatsižvelgiant į aplinką.
II lygis EGO. Kitaip vadinamas „aš“ šis lygis grindžiamas realybės principu. Žmogus pakyla aukščiau, suvokia realų pasaulį. Sąmoningas individas, vyksta mąstymas. Suderina savąjį norą su atsižvelgimu į aplinką, vyksta derinimas.
III lygis Super EGO. Suformuotas jau nustatytomis etikos taisyklėmis. Aukščiausio lygio vartotojas analizuoja poreikio patenkinimo galimą rezultatą. Atsiranda protinis reguliatorius, apgalvojam veiksmus. Pas kiekvieną žmogų galima aptikti šiuos lygius. Tobuloje visuomenėje, pagal teisinius aktus, pradeda dominuoti apgalvotas,...
Šį darbą sudaro 3278 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!