Kursiniame darbe nagrinėjama vartotojo požiūris į tabako gaminius – cigaretes. Darbo tyrimo objektas – vartotojų požiūris į tabako gaminius - cigaretes. Darbo tyrimo tikslas – ištirti vartotojų požiūrį į tabako gaminius – cigaretes. Darbo uždaviniai: išanalizuoti mokslinę literatūrą nagrinėjama tema, sužinoti apie tabako kilmę, nustatyti labiausiai perkamų cigarečių prekinį ženklą, sužinoti ir išanalizuoti vartotojų požiūrį į tabako gaminius, naudojant anketinę apklausą. Darbo metodai: mokslinės literatūros ir anketinės apklausos duomenų analizė bei interpretavimas. Tyrime dalyvavo 20 respondentų, kurie gyvena įvairiose vietose (pvz.: mieste, kaime ir pan.). Lietuvos rinkoje šiuo metu populiariausias cigarečių prekinis ženklas yra „L&M”, bent jau taip parodė atlikta anketinė apklausa. Taip pat pastebėta, kad respondentų daugumą sudaro moterys. Lietuvoje vis daugėja asmenų rūkančiųjų tarpe. Labiausiai vaikai ir paaugliai nori išbandyti cigaretės teikiamus malonumus, prieš tai nepagalvoję kokią žalą rūkimas daro mūsų organizmui. Juk sveikatos ministerija įspėja: „RŪKYMAS KENKIA JŪSŲ SVEIKATAI“.
8. Prekės ženklo kūrimas – tai kūryba, pagrįsta giliu rinkos žinojimu. Prekės ženklo kūrimo procesas yra sudėtingas, o klaidingas sprendimas gali kainuoti didelius pinigus. (Urbanskienė ir Vaitkienė, 2006, p.31)
9. Produktas – bet kas, kas gali būti pasiūlyta rinkai atkreipti dėmesiui, įsigyti, naudoti ar vartoti ir norui ar poreikiui patenkinti. Tai gali būti materialūs daiktai, paslaugos, asmenys, vietovės, organizacijos ir idėjos. (Kotler ir kt., 2003, p.462)
10. Produkto esmė – būdas išspręsti problemas arba esminė nauda,dėl kurios vartotojas perka produktą. (Kotler ir kt., 2003, p.462)
11. Produkto kokybė – produkto gebėjimas atlikti savo funkcijas; produktas turi būti patvarus patikimas, tikslus, paprastas naudotis ir remontuoti, pasižymėti kitomis vertingomis savybėmis. (Kotler ir kt., 2003, p.468)
12. Produkto visuma – produkto sudedamosios dalys, jo kokybė, savybės, dizainas, prekės pavadinimas, pakuotė ir kiti požymiai, kurie kartu sudaro produkto teikiamą naudą. (Kotler ir kt., 2003, p.463)
13. Trumpalaikio vartojimo produktai – tai prekės, kurios paprastai suvartojamos greitai, per vieną ar kelis kartus, pavyzdžiui, alus, muilas, maisto produktai. (Kotler ir...
Šį darbą sudaro 4168 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!