Sėkmingai besivystančių organizacijų dėsningas požymis tas, jog trumpalaikiai sprendimai priimami kruopščiai ir nuosekliai apgalvojus ilgalaikes organizacijos strategijas. Įgyvendinamų kokybės strategijų kūrimas gali padėti atlaikyti konkurentų pranašumą ir atsakyti į naujus ekonominius, technologinius ir socialinius iššūkius. Daugelis tyrinėtojų ir specialistų skelbia, kad kokybės išskleidimas padeda įmonėms pristatyti kokybiškus produktus ir pasiekti norimų tikslų.
Šiame darbe aptarsime vartotojų poreikių atpažinimą bei aptarnavimo kokybės išskleidimą, susijusį su organizacijų funkcinėmis strategijomis.
Mūsų grupės darbo tikslas, atlikti išsamų vartotojų poreikių tyrimą “Rokiškio sūris” įmonėje. Šis tyrimas padės kitoms įmonėms ar organizacijoms pagerinti vartotojų poreikių patenkinimo lygį ir padės susigaudyti kaip tuos poreikius galėtų tenkinti.
• Kas yra vartotojų poreikiai, kokie jie gali būti;
• Supažindinti su kokybe ir nuolatiniu jos gerinimu;
• Susipažinti su įmone, jos veikla, produkcija, aplinka;
• Išanalizuoti rinką, kurioje veikia įmonė, identifikuoti rinkos tipą, įvertinti konkurentų svarbą.
1
Darbo pagrindas:
Įvairi literatūra, statistiniai duomenys bei interneto puslapiai.
Pagrindinės sąvokos:
Vartotojas – tai žmogus, kuris perka prekes arba paslaugas asmeniniams poreikiams tenkinti.
Vartotojo elgsena – tai individo veiksmai, susiję su prekės įsigyjimu bei vartojimu ir apimantys jo poelgius nuo atsiradimo problemos, kurią gali išspręsti prekės įsigyjimas į jau įsigytą prekę.”
Prekės – materialūs verslų sukurti produktai; mainams pagaminti produktai.2
Gaminys - pramonės ar paslaugų produktas, skirtas vartojimui.
Paslauga – įmonės teikiamos paslaugos vartotojui.
Reklama - tai išsamios informacijos apie konkursą pateikimas visoms suinteresuotoms šalims: konkurso dalyviams, valdžios atstovams, vartotojams ir panašiai.
2 V. Dikavičius, S. Stoškus “Visuotinės kokybės vadyba” 62-64 psl.
I. TEORINĖ DALIS
1. Vartotojas:
Vartotojas – tai žmogus, kuris perka prekes arba paslaugas asmeniniams poreikiams tenkinti.
Dažnai paaiškėja, kad yra keletas pagrindinių vartotojų grupių, ir nė viena jų negali būti ignoruojama, ypač tuo atveju, kai produktas parduodamas didmenininkui, kuris po to jį parduoda mažmenininkams, o šie galiausiai jį parduoda galutiniams vartotojams. Į tokią kategoriją patenka daug plataus vartojimo produktų. Pavyzdžiui, fasuotą maistą, žaislus, kanceliarines prekes, buitinę techniką ir namų ūkio reikmenis gamintojai parduoda didmenininkams, šie perparduoda mažmeninės prekybos parduotuvėms, o pastarosios...
Šį darbą sudaro 8835 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!