Įmonė nėra izoliuota sistema. Ji atvirai kontaktuoja, bei reaguoja į ją supančią aplinką: vidinę ir išorinę, specialiąją ir bendrąją, geografiniu požiūriu - nacionalinę, vietinę ir tarptautinę. Minėtos aplinkos turi išskirtinius analizės atlikimo būdus. Praktinė įmonių patirtis rodo, kad išorės aplinkos nagrinėjimas yra svarbus procesas, priverčiantis įmonių vadovus išmokti jautriai reaguoti į aplinkos pasikeitimus, o ne vadovautis tiksliais jų apibrėžimais.
Aplinka nėra statiška, stereotipinė - ji dinamiška ir individuali atskirų įmonių požiūriu. Svarbu ir tai, kad nėra įvardintų aplinkos kitimo tendencijų, kurios būtų labai svarbios visoms įmonėms. Be to šios tendencijos visą laiką kinta. Todėl bendrosios aplinkos veiksniai įtakojantys įmonę šiandien rytoj gali tapti specifine įmonės aplinka tiesiogiai veikiančia įmonės strateginius sprendimus. Bendrosios ir specifinės aplinkos veiksniai neturi griežtų ribų, jie įtakoja vienas kitą ir atskirai bei kartu veikia įmonę.
Pokyčiai verslo aplinkoje įpareigoja nuolat peržiūrėti įmonės pozicijas ir perspektyvą bei nepraleisti tinkamo momento pakeisti veiklos kryptį arba ją koreguoti. Taigi verslo eigoje gali atsirasti ir neplanuotų strategijų.
Įmonės susidurdamos su permainomis turi būti lanksčios ir prisitaikančios. Įmonės, kurios nesugeba prisitaikyti - neišlieka.
Šio darbo tikslas yra ištirti, kaip UAB „Snaigė" kontaktuoja su įvairiomis verslo aplinkomis, bei numatytį šios įmonės verslo aplingų prognozes.
1.1. AB „Snaigė“ istorija ir trumpa charakteristika
Alytaus šaldytuvų gamykla buvo įkurta m., kai joje buvo sukurti pirmieji septyni buitinių šaldytuvų modeliai.1992m. „Snaigė" buvo įregistruota kaip akcinė bendrovė (AB). Šiandien AB„Snaigė", būdama vienintelė buitinių šaldytuvų ir šaldiklių gamintoja ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse, bendrovei atveria dideles galimybes ir perspektyvas.
Ekologiški, ekonomiški ir šiuolaikinio dizaino AB „Snaigė" gaminiai turi didelį augimo potencialą daugelyje Europos ir Azijos rinkų. Vidaus rinkoje AB „Snaigė" šiandien parduoda iki 10% pagamintų šaldytuvų ir šaldiklių, o apie 90% savo produkcijos eksportuoja į Vakarų ir Rytų šalis bei Centrinę Europą (Kipras, Italija, Slovėnija, Ispanija ir kt), Aziją (Kazachija, Azerbaidžanas, Uzbekija, Pakistanas, Afganistanas, Mongolija, Rusija ir kt.), kur kompanijai atstovauja patikimi partneriai....
Šį darbą sudaro 6684 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!