Referatai

Vartotojų elgsenos analizė: kavinė–baras "Ramovė Z"

10   (1 atsiliepimai)
Vartotojų elgsenos analizė: kavinė–baras "Ramovė Z" 1 puslapis
Vartotojų elgsenos analizė: kavinė–baras "Ramovė Z" 2 puslapis
Vartotojų elgsenos analizė: kavinė–baras "Ramovė Z" 3 puslapis
Vartotojų elgsenos analizė: kavinė–baras "Ramovė Z" 4 puslapis
Vartotojų elgsenos analizė: kavinė–baras "Ramovė Z" 5 puslapis
Vartotojų elgsenos analizė: kavinė–baras "Ramovė Z" 6 puslapis
Vartotojų elgsenos analizė: kavinė–baras "Ramovė Z" 7 puslapis
Vartotojų elgsenos analizė: kavinė–baras "Ramovė Z" 8 puslapis
Vartotojų elgsenos analizė: kavinė–baras "Ramovė Z" 9 puslapis
Vartotojų elgsenos analizė: kavinė–baras "Ramovė Z" 10 puslapis
Vartotojų elgsenos analizė: kavinė–baras "Ramovė Z" 11 puslapis
Vartotojų elgsenos analizė: kavinė–baras "Ramovė Z" 12 puslapis
Vartotojų elgsenos analizė: kavinė–baras "Ramovė Z" 13 puslapis
Vartotojų elgsenos analizė: kavinė–baras "Ramovė Z" 14 puslapis
Vartotojų elgsenos analizė: kavinė–baras "Ramovė Z" 15 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Vilnius
2008/2009 m.m.
ĮVADAS
Temos aktualumas: Šiuo metu vartotojai yra mažiau pasiruošę susidurti su nedraugišku ir neveiksmingu aptarnavimu. Plačiai paplitusi nuomonė, kad pigiau ir naudingiau išlaikyti pirkėjus, nei prisivilioti naujus, tad pirkėjų išlaikymas daugumai organizacijų tapo vienu iš svarbiausių tikslų. Kuo labiau vartotojai patiria geresnį servisą, tuo lūkesčiai auga. Vartotojas sąmoningai ir nesąmoningai lygina skirtingai aptarnavimo sferas. Todėl įmonės galimybė pritraukti ir išlaikyti naujus vartotojus nėra tiek jos produkto pasiūlos funkcija, kiek būdas aptarnauti egzistuojančius vartotojus ir reputaciją, kurią jinai sugebės sukurti vidinėje ir išorinėje rinkoje. Tačiau dauguma organizacijų apžvelgia esamų vartotojų potencialą, kad galėtų plėtoti tolimesnį savo verslą.
Tiriant paslaugų vartotojus pirmiausia reikia gerai įsitikinti, kodėl vartotojas perka įmonės paslaugas. Antras svarbus dalykas – negalima siūlyti paslaugų abstrakčiam vartotojui, taigi reikėtų konkrečiai išsiaiškinti paslaugų vartotojus, su kuriais įmonė nori bendrauti.
Darbo tikslas: ištirti įmonės, teikiančios viešo maitinimo paslaugas, vartotojų elgseną ir motyvacijas.
Tyrimo objektas: UAB IVOREZA, kavinė – baras „Ramovė Z“ vartotojų elgsenos analizė.
Darbo uždaviniai:
• aptarti vartotojų elgseną;
• išskirti vartotojų segmentus;
• ištirti paslaugų ir vartotojų analizę;
• paaiškinti skirtingų segmentų vartotojų sprendimo priėmimo procesus;
• palyginti skirtingų segmentų vartotojų elgseną;
Tyrimo metodika ir organizacija: lyginamoji ir, UAB „Ivoreza“ kavinės – baro „Ramovės Z“ pirminių ir išorinių duomenų, analizė;
UAB IVOREZA KAVINĖ – BARAS „RAMOVĖ Z
Kavinė ,,Ramovė Z”, įsikūrusi pačiame Vilniaus centre, Pamėnkalnio gatvėje, yra viešojo maitinimo įmonė. Kavinė nėra didelė: talpina apie 80 žmonių vienu metu, dirba 6 darbuotojai vienoje pamainoje. Patalpų plotas apie 200m². Kavinė teikia šias paslaugas:
• Kompleksinius pietus darbo dienomis;
• Gausų europinį meniu bet kuriuo kavinės darbo metu, galimi išankstiniai užsakymai ir pristatymas į namus;
• Organizuoja pobūvius, furšetus, banketus, vestuves ir kitokias įvairias šventes;
• Kavinėje galima pažaisti biliardą, penktadieniais groja gyva muzika;
Galima užsisakyti išvažiuojamąjį maitinimą iki 100 žmonių;
VARTOTOJŲ ELGSENOS SAMPRATA
Vartotojų elgsena – gana jauna mokslinė disciplina, kurios pirmieji vadovėliai Amerikoje pasirodė tik 7 dešimtmetyje. (Urbanskienė, Clottey, Jakštys, 2000, p.7) Be šios disciplinos neapsieina nei viena organizacija,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3497 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • UAB IVOREZA KAVINĖ – BARAS „RAMOVĖ Z 4
  • VARTOTOJŲ ELGSENOS SAMPRATA 4
  • UAB IVOREZA KAVINĖS-BARO „RAMOVĖS Z“ VARTOTOJŲ SEGMENTŲ IŠSKYRIMAS 6
  • 1. Pagal geografinį kriterijų 6
  • 2. Pagal demografinį principą 7
  • 3. Psichografinis segmentavimas 8
  • 4. Pagal dingstis vartoti prekę 10
  • VARTOTOJO SPRENDIMO PRIĖMIMO PROCESAS 11
  • KAVINĖS RAMOVĖS Z SKIRTINGŲ SEGMENTŲ VARTOTOJŲ ELGSENOS PALYGINIMAS 12
  • Išvados 14
  • INFORMACINIAI ŠALTINIAI 15

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
15 psl., (3497 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 15 psl., (3497 ž.)
  • Word failas 151 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt