Vilnius
2008/2009 m.m.
ĮVADAS
Temos aktualumas: Šiuo metu vartotojai yra mažiau pasiruošę susidurti su nedraugišku ir neveiksmingu aptarnavimu. Plačiai paplitusi nuomonė, kad pigiau ir naudingiau išlaikyti pirkėjus, nei prisivilioti naujus, tad pirkėjų išlaikymas daugumai organizacijų tapo vienu iš svarbiausių tikslų. Kuo labiau vartotojai patiria geresnį servisą, tuo lūkesčiai auga. Vartotojas sąmoningai ir nesąmoningai lygina skirtingai aptarnavimo sferas. Todėl įmonės galimybė pritraukti ir išlaikyti naujus vartotojus nėra tiek jos produkto pasiūlos funkcija, kiek būdas aptarnauti egzistuojančius vartotojus ir reputaciją, kurią jinai sugebės sukurti vidinėje ir išorinėje rinkoje. Tačiau dauguma organizacijų apžvelgia esamų vartotojų potencialą, kad galėtų plėtoti tolimesnį savo verslą.
Tiriant paslaugų vartotojus pirmiausia reikia gerai įsitikinti, kodėl vartotojas perka įmonės paslaugas. Antras svarbus dalykas – negalima siūlyti paslaugų abstrakčiam vartotojui, taigi reikėtų konkrečiai išsiaiškinti paslaugų vartotojus, su kuriais įmonė nori bendrauti.
Darbo tikslas: ištirti įmonės, teikiančios viešo maitinimo paslaugas, vartotojų elgseną ir motyvacijas.
Tyrimo objektas: UAB IVOREZA, kavinė – baras „Ramovė Z“ vartotojų elgsenos analizė.
Darbo uždaviniai:
• aptarti vartotojų elgseną;
• išskirti vartotojų segmentus;
• ištirti paslaugų ir vartotojų analizę;
• paaiškinti skirtingų segmentų vartotojų sprendimo priėmimo procesus;
• palyginti skirtingų segmentų vartotojų elgseną;
Tyrimo metodika ir organizacija: lyginamoji ir, UAB „Ivoreza“ kavinės – baro „Ramovės Z“ pirminių ir išorinių duomenų, analizė;
UAB IVOREZA KAVINĖ – BARAS „RAMOVĖ Z
Kavinė ,,Ramovė Z”, įsikūrusi pačiame Vilniaus centre, Pamėnkalnio gatvėje, yra viešojo maitinimo įmonė. Kavinė nėra didelė: talpina apie 80 žmonių vienu metu, dirba 6 darbuotojai vienoje pamainoje. Patalpų plotas apie 200m². Kavinė teikia šias paslaugas:
• Kompleksinius pietus darbo dienomis;
• Gausų europinį meniu bet kuriuo kavinės darbo metu, galimi išankstiniai užsakymai ir pristatymas į namus;
• Organizuoja pobūvius, furšetus, banketus, vestuves ir kitokias įvairias šventes;
• Kavinėje galima pažaisti biliardą, penktadieniais groja gyva muzika;
Galima užsisakyti išvažiuojamąjį maitinimą iki 100 žmonių;
VARTOTOJŲ ELGSENOS SAMPRATA
Vartotojų elgsena – gana jauna mokslinė disciplina, kurios pirmieji vadovėliai Amerikoje pasirodė tik 7 dešimtmetyje. (Urbanskienė, Clottey, Jakštys, 2000, p.7) Be šios disciplinos neapsieina nei viena organizacija,...
Šį darbą sudaro 3497 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!